2 T MANIJA

-ja nemam dobra iskustva sa tim piksama...
 
nisam ni ja ali na ovom je prevagnulo iz 2 razloga.
cilindar je bio ostecen i modificiran tolko da se nije moglo nikasilirati.
htio sam imati specijale, mogu koristiti od ktm exc 200 kovane i oversize klipove kad zatreba  :021:
 
mbalunovic said:
nisam ni ja ali na ovom je prevagnulo iz 2 razloga.
cilindar je bio ostecen i modificiran tolko da se nije moglo nikasilirati.
htio sam imati specijale, mogu koristiti od ktm exc 200 kovane i oversize klipove kad zatreba  :021:

Znam da znaš da trebaš oboriti gornje i donje rubove kanala (port chamfering) ali vuklo me da ti kažem  :mrgreen:
Fino i precizno urađena piksa, jesi sam radio?
pozdrav  (y)
 
Radili su mi u MRG Kula, slike su mi oni poslali pri zavrsenoj obradi a cilindar me ceka kod sogora dok opet odem u srb jer ne salju u HR. 70E je bila cijena. zanima me samo kako su odradili gornji dio tj da li ima stepenicu na piksi da ona nemoze potonuti. to se najiskrenije nadam da ima. sad za vikend idem po njega pa cu videti. i da svakako je u planu skositi ulaze :) to mi nije jasno zasto ni jedan ne odradi koji piksira..
 
mbalunovic said:
Radili su mi u MRG Kula, slike su mi oni poslali pri zavrsenoj obradi a cilindar me ceka kod sogora dok opet odem u srb jer ne salju u HR. 70E je bila cijena. zanima me samo kako su odradili gornji dio tj da li ima stepenicu na piksi da ona nemoze potonuti. to se najiskrenije nadam da ima. sad za vikend idem po njega pa cu videti. i da svakako je u planu skositi ulaze :) to mi nije jasno zasto ni jedan ne odradi koji piksira..

Izgleda uredno, nadam se da su stepenicu odradili i naravno finalno bušenje i honanje nakon što je piksa upresana...
Koju su toleranciju ostavili u odnosu na klip i hoces voziti na jednu ili dvije karike?  (y)
 
Klip je s dve karike al cu vozit samo s jednom. Samo jos moram smislit kojickanal. Gornji ili donji. Brtvljenje jednako ali manje grijanjenu doljnjem.. Hm hm.

Honano i bruseno nakon presanja a zazor nisam pitao :D al budem sve premjerio.  6/100 ide na ovajnklip uz nikasil tako da od toga moze samo vise ici. No saznat cu. Cini mi se da imaju poprilicno iskustva u obradi. A i kanali mi se cine mnogo lepse u odnosu na vecinu sta sam vidjao.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
mbalunovic said:
Klip je s dve karike al cu vozit samo s jednom. Samo jos moram smislit kojickanal. Gornji ili donji. Brtvljenje jednako ali manje grijanjenu doljnjem.. Hm hm.

Honano i bruseno nakon presanja a zazor nisam pitao :D al budem sve premjerio.  6/100 ide na ovajnklip uz nikasil tako da od toga moze samo vise ici. No saznat cu. Cini mi se da imaju poprilicno iskustva u obradi. A i kanali mi se cine mnogo lepse u odnosu na vecinu sta sam vidjao.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

(y) ni ja nisam vidio ovako pogođene kanale
Ja sam ostavljao gornju (ali neznam šta je bolje) svejedno je dizajnirana da se tu grije ali i hladi klip prijenosom topline na cilindar...
Većinom sam imao problema na ovim mostovima glavnog i pomoćnih ispušnih kanala, tu je slabije odvođenje topline, pa sam na tim mjestima (crveno zaokruženo) skidao dodatnih 3-4 stote...
Jbg pogledaj i pera klipa i na njima malo obori rubove, premjeri i zazor na karici, često bude premalen, pogotovo za gus, na piksirani polini od rs125 0.3-0.5mm mi je bio ok i sretno u sastavljanju  :D
 

Attachments

  • 39902329090_ec212e872f_h.jpg
    39902329090_ec212e872f_h.jpg
    347.4 KB · Views: 121
Hvala na savjetu. Ovo za karike se lako zaboravi :) dobar potsjetnik.
Videcu malo da popustim to sta si zaokruzio. Svakako ima smisla :)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
ja nadjoh jednu rg500 masinu ne znam dal to uzet za karting jer nazalost ono oko masine je karambolirano zaposve a ona ka iz fabrike
 
Uhh seks :) slozit u rs250 ramu noviju hehe :D

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
Karting ce bit neupotrebljiv ko oni s 1000rr masinama. Imas mito ili rs masine za 200€ a ne tu svetinju metat na karting hahah.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
Postoji jedno I jedino pitanje za rg500 ugradnju, gdje I kako s auspusima?. Sto se tice upotrebljivosti, moze itekako linearno vuc iz malih okretaja 8)
 
I tako , rjesen umetak za glavu :D kako je ljepo radit na tokarskom, tak me opusta to :D
prvo izradjen volumen kompresije s squish zonom (40% povrsine je u squish zoni)
20180609_114125 by Milos Balunovic, on Flickr

pa odradjen vanjski promjer koji ulazi u staru glavu i testirano jel to fercera :D
20180609_115200 by Milos Balunovic, on Flickr

i gotova :D
20180609_125541 by Milos Balunovic, on Flickr
20180609_125545 by Milos Balunovic, on Flickr
20180609_155336 by Milos Balunovic, on Flickr
20180609_125526 by Milos Balunovic, on Flickr
20180609_125532 by Milos Balunovic, on Flickr

u odnosu na stare glave :D
20180609_150945 by Milos Balunovic, on Flickr
20180609_151005 by Milos Balunovic, on Flickr

zanima me kako ce biti sad vozit niskokompresijsku glavu jer su do sad sve bile visokokompresijeske :D

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
e da vam se pohvalim, juce sam przio neku 300 2t betu, ajme mene umro sam, jos se smijem i cerekam i kreveljim i ludujem . kakva zverina kakva masina kakvo primanje gasa...............................
 
tek sad skužio temu, pa evo čisto da se prijavim za pratit...  :mrgreen:

2T krosera ima, ali cestovne 250 i više su bombončići... :mrgreen: