2 T MANIJA

Tss ti je propao. Ima masu tuzbi na sebe od ljudi koji su uradili capitalno ulaganje itd.. Neznam dal im jedan motor dela kak spada..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
mbalunovic said:
Tss ti je propao. Ima masu tuzbi na sebe od ljudi koji su uradili capitalno ulaganje itd.. Neznam dal im jedan motor dela kak spada..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

A tako znaci...jos jedan propali koncept koji nisu uspjeli adekvatno i dugorocno odrzivo implementirati :rolleyes:
Ne pratim bas, ali ih se sjecam od pred dosta godina.
A prica tss-a na pocetku, kad je sve to krenulo, je bila slicna ovoj "ferrarijevoj", tako da je pitanje koliko je i ovo odrzivo. Sve mi smrdi na pricu s ditech-om ili mazdom rx...supermoderni i krajnje egzoticni koncepti s odlicnom marketinskom podlogom, a ispalo nesto deseto  :azn:
 
Nudi tss jos nesto al ne ono sta je bila originalna ideja.
Nazalost, bila je dobra ideja. Al cilindri su im bili losi i cvikali su u 100km svi..


Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
tko sve radi piksiranje u HR a da se moze rec da to radi dobro ? ja znam za Gibu, jedan clan mi je rekao da radi i @Yatasaki no njegov odgovor jos cekam  :misli:
 
Ronax 500

http://www.ronax500.com/en/ronax_tech.php

https://www.morebikes.co.uk/21993/scoop-suter-mmx-500-first-pictures-of-the-195bhp-two-stroke/
 
Ej ekipa,jel tko vozio neki od onih 2T motora velikih kubikaža iz 70-ih,tipa Suzuki GT750 ili Kawasaki Mach IV? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GT750 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_H2_Mach_IV
Kakvi su bili u usporedbi sa 4T motorima tog doba (Honda CB750 Four, Kawasaki Z1, Triumph Bonneville T140, BMW R75/5, Ducati 750GT...)?
 
ZP1993 said:
Ej ekipa,jel tko vozio neki od onih 2T motora velikih kubikaža iz 70-ih,tipa Suzuki GT750 ili Kawasaki Mach IV? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GT750 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_H2_Mach_IV
Kakvi su bili u usporedbi sa 4T motorima tog doba (Honda CB750 Four, Kawasaki Z1, Triumph Bonneville T140, BMW R75/5, Ducati 750GT...)?

Svojedobno sam kao klinac se vozio na H2 Mach IV ( govorimo o 1986-7) koji je doduse bio opremljen aftermarket felgama i kocnicama
a potrosnja je bila oko 15-10 litara i za ono doba motor je isao kao blesav a kamoli ne 1972.

Sicam se jedne oklade da ce ga nova CBR600 proci kao staru kantu pa je lik koji je to tvrdio ispa glup ta tava.

Motor se jos uvik nalazi u Splitu koliko me sjecanje sluzi

https://www.youtube.com/watch?v=WKCt3ITYEFE
Druga anegdota je sa Suzuki GT 550 ( o tome su mi pricali jer sam za to ipak bio premlad a imao ga je moj prijatelj koji je dosta stariji od mene )
da je onda poznati zaljubljenik ulozio u Nortona Commando bogastvo narucujuci djelove u Dunstalla nebi li prosao tog Suzukija ali opet nije
uspija  mozda zato sta je Suza bila kupljena u Bonere u Italiji ( znat ce stariji o kome se radi )  jer je motor bija navidan ali svejedno masine
su mogle puno vise nego sta su sasije, kocnice, amortizacija i gume mogle podnit

Postoji prica koliko je MACH IV Kawa bilo uvezeno 70-ih u jugu u jednom periodu i kolko je docekalo kraj sezone ( zastrasujuce ) 

https://www.youtube.com/watch?v=bLQiTm92DZg
 
ZP1993 said:
(y)
Šteta kaj tad nije bilo mobitela s kamerama da netko snimi tu utrku Mach IV i CBR600.

Pa 88. kamera je bila kao frizider  :LOL:

Ostala su mi jedino sjecanja a viruj mi da je to tribalo dozivit  (y)
 
Napier said:
Pa 88. kamera je bila kao frizider  :LOL:

Ostala su mi jedino sjecanja a viruj mi da je to tribalo dozivit  (y)
(y)
Baš to,tada su kamere bile velike pa ih ni oni koji su ih imali nisu uvijek nosili sa sobom (i prije 15-20 godina kad sam ja bio klinac ljudi nisu nosili kamere osim ako nekaj baš planiraju snimit,iako su tad već bile puno manje).Danas svi imaju kameru na mobitelu,i kad se dogodi nekaj zanimljivo ima snimaka iz 10 kutova.
 
Evo par slika (zapravo jedna slika) dvotaktnih motora:
29497974_1683458295067801_7916262602185900032_n.jpg

MZ ETZ250 (od jednog frenda iz srednje,imao ga je oko 2010.)
Honda NSR125F (od jednog frenda iz kvarta,imao ga je 2016.)
Aprilia RS50 (uslikao sam ga blizu faksa)
Kawasaki KR1S (slabo se vidi,uslikao sam ga na putu do faksa)
 
Baš sam malo istraživao o 2T cruiserima,i otkrio sam da ih ima više nego sam mislio.
29511072_1685373934876237_8510686657256992110_n.jpg

Aprilia Red Rose (50 i 125 izgledaju više-manje isto)
Aprilia Red Rose Classic 50 (moj motor)
Aprilia Red Rose Classic 125
Laverda Toledo
Laverda Custom 125
Fantic Motor Chopper (50 i 125 izgledaju više-manje isto)
Gilera Eaglet
Cagiva Roadster
Honda Phantom 150
 
vidim da nije tu ispraceno pa ako to nije "manija" onda neznam sto je :D

- Suter returns to Isle of Man TT with Ian Lougher - https://www.iomtt.com/News/2018/03/12/Suter-Lougher-Isle-of-Man-TT-2018.aspx

Suter MMX500 v4 2T 200hp 127kg

https://www.youtube.com/watch?v=o96xWIxl6HM&feature=youtu.be&t=7m50s

https://www.motorcyclenews.com/sport/tt-road-races/2016/may/suter-500-iom-tt-unveiled/

https://www.youtube.com/watch?v=X42r7fRdtWE&t=1s


 
Tomos A3 klip 38 mm s dvije standardne karike, modificiran cilindar, auspuh po mjeri, bezkontaktno paljenje i modificiran karb.
Pripremljeno za AML klasu serija.

https://www.youtube.com/watch?v=AwfwQMWkt-U



Ako svojim TOMOS Automaticom A3 želite impresionirati prijatelje, susjede ili pičone, možda zaraditi na okladi, sudjelovati u AML-u ili se samo provozati, tuner Vam stoji na raspolaganju, nije na forumu, ali da se riješiti kontakt.
 
Paljenje koje je? Vidim da ti radi retardiranje paljenja ka visim okretajima, ili je to kasnjenje uslijed pickupa?

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
Iskra Kranj