2 T MANIJA

merlin68 said:
opet malo poslušal taj zvuk ali nekako mi to ko igračke ,idem ipak malo poslušat od cbx-a , :LOL:

Da ti je malo provozat tako nešto promjenio bi mišljenje odma .
 
merlin68 said:
ma znam ja da to ide pogotovo kawac 750 samo malo je njih ostalo živih da to ispriča

Doba jakih mašina i slabe ciklistike,pretpostavljam da je vožnja motora tada bila kao ruski rulet sa samo jednom praznom cijevi.
 
problem prejake masine koja nije kocila kad si pustio gas, nego nastavila da se kotrlja dalje. za razliku od 4t koji se ukopavaju naspram 2T
 
Angie said:
Doba jakih mašina i slabe ciklistike,pretpostavljam da je vožnja motora tada bila kao ruski rulet sa samo jednom praznom cijevi.
vožnja motora tada je bila kao sex s više idealnih žena
 
dok si vozio rd 500 po gradu bio si malo jači biker  (y)
a zamisli da ju voziš danas i pokidaš nekog  prosječnog bikera sa nekom R šesticom ...    čista pornjavaaaaa    :evil:
...za tobom ostaje oblak plavog dima.......  neprocjenjivo   
 
crnivukan said:
dok si vozio rd 500 po gradu bio si malo jači biker  (y)
a zamisli da ju voziš danas i pokidaš nekog  prosječnog bikera sa nekom R šesticom ...    čista pornjavaaaaa    :evil:
...za tobom ostaje oblak plavog dima.......  neprocjenjivo 

10ak godina sam uživo u tome na magistrali s NS400R, budala što sam prodao taj motor .
 
jota said:
10ak godina sam uživo u tome na magistrali s NS400R, budala što sam prodao taj motor .
NHF al si u potpunosti u pravu  :laugh:

isto prej.bn motor
 
Neko nesto voli i ja to postujem. Vise sam puta citao o zvjerima kao sto su RD500,Gammi 500 i naravno cross cvajama KX500 i CR500... Vozio sam RS 250,RM 125 sam imao i RM 250 vozio... Cvaja stvarno pruza nevjerojatan osjecaj RM 250 jednostavno otkida,na zadnjaku si stalno htjeo to ili ne. Cak kad sidjes sa R-a od 1000 i sjednes na tako nesto isprepadas se... Aaaaali ipak snaga za mene dolazi iz 1000+ 4T 4cilindricnog motora. Ovo je na kratko,zzz,zzz i gotovo,osjecaj je prejeben,ali na cesti kad pokusas pratit ekipu sa cvajom je sasvim druga pjesma,pogotovo na pravcima... Govore da je RS 250 skoro na razini 600-tki 4T. Nije... Na pravcu daleko kaska... U drag trci nema sto traziti ni priblizno... A potrosi 2x vise.Moj pogled na to je takav,ali kao sto rekoh postujem svacije misljenje... Jos nesto... Cvaja=kvarovi...
Ali Gammu 500 bi provozao vrlo rado... Ali nikako i posjedovao...
 
s jednim se ne mogu sloziti a to je cvaja = kvarivi jer nije  ni blizu istini ak se pazi.

2 na pisti pak RS 250 bez problema prati R6 da ne pricamo o Gami RD500 , a da na pravcu nesto brze, to meni nije bitno jer i ovaj kao sto si i sam rekao poteze i previse, al kad se slozi na neku noviju ramu, s boljom ciklistikom, onda je to vec druga prica, jos bolje ide.
da ne spominjem 1200ccm custom made masine na zx10R rami
 
confusedbikefan said:
Neko nesto voli i ja to postujem. Vise sam puta citao o zvjerima kao sto su RD500,Gammi 500 i naravno cross cvajama KX500 i CR500... Vozio sam RS 250,RM 125 sam imao i RM 250 vozio... Cvaja stvarno pruza nevjerojatan osjecaj RM 250 jednostavno otkida,na zadnjaku si stalno htjeo to ili ne. Cak kad sidjes sa R-a od 1000 i sjednes na tako nesto isprepadas se... Aaaaali ipak snaga za mene dolazi iz 1000+ 4T 4cilindricnog motora. Ovo je na kratko,zzz,zzz i gotovo,osjecaj je prejeben,ali na cesti kad pokusas pratit ekipu sa cvajom je sasvim druga pjesma,pogotovo na pravcima... Govore da je RS 250 skoro na razini 600-tki 4T. Nije... Na pravcu daleko kaska... U drag trci nema sto traziti ni priblizno... A potrosi 2x vise.Moj pogled na to je takav,ali kao sto rekoh postujem svacije misljenje... Jos nesto... Cvaja=kvarovi...
Ali Gammu 500 bi provozao vrlo rado... Ali nikako i posjedovao...

Govore neuki.
Nedostaju 2 cilindra i 50 kubika da bi se po onoj zadrtoj matematici mogla mjeriti sa 6icama.

Iako ta matematika naravno nije iskrena jer su velike razlike između koncepta te dvije mašine,među ostalim stvarima dvotaktu ventili ne pružaju otpor,jer ih nema (Osim YVPS ili RAVE itd,ali nije to to).

Za ovo drugo moraš razumjeti da se tu ne radi o samim cvajama,već o izvedbi.

Odavno rekoh,a i neki iskusniji također,da se 2t tehnologija nastavila razvijati bili bi štedljiviji i jači motori  :wink:

Evo pogledaj samo DiTech tehnologiju,a nju je dorađivala mala tvornica iz Noale sa ne previše resursa (pred piaggio era)

Što se kvarova tiče,gle,kako koja.
Održavanje je teže ali ako se pazi,neće se ni kvarit,a čak i ako se pokvari,cvaja je jednostavan stroj,ja bi ju čak nazvao intuicijskim strojem.

Nema puno komplikacija.
Ustvari po meni,najveća komplikacija kod 2t je portanje,a ni to nije bauk,iako nauka ipak je.
 
Neznam,moje misljenje je da su inzinjeri tj. geniji koji rade u moto industriji vidjeli buducnost u 2T to bi islo dalje. Pogotovo zbog toga sto su to kako i sam kazes jednostavni strojevi i ako su se oni priklonili toliko kompliciraniroj tehnici kao sto su 4T masine imaju debeli razlog za to... Cvaje zive u malim kubikazama,ali 4T ih polako istiskuje i iz toga skuteri 50ccm sve vise imas 4T (vec i trimera 4T imas)... Sto se tice kvarova... Neznam ko se na RS-u ili bilo cemu slicnom odvozio 20000km bez problema,dok recimo 4T 125 ili 250 motori (CBR 125) voze jako puno kilometara bez greske... Naravno o performansama necemo raspravljati,kao ni o potrosnji... Zao mi je,ali lude cvaje ce uskoro biti stvar proslosti... Tako bar ja mislim.
 
gle da se cvajo vozi na isti nacin kao 4T bi i on trajao, tolko,
jer cbr 125 i da hoces ne mozes ubiti jer je tolko slaba i predimenzionirana.
al zato yzf 125 r vec ubijes i to jako lako jer je ona na svom maximumu, jbga, a to sto vecinom tatini sinovi koje bole kurac dobiju novog rsa i ubiju ih u prvih 5k km, i onda bilo ko ko kupi dobije groblje i mora se jebat s vracanjem u neko realno stanje, a njih ipak treba znati kako voziti i cuvati, a oni u crveno na hladno i tako to, a to ubije i 4T masine samo sporije
2T vozi ak se pazi 30k km, s jednom promenom klipa bez problema,

a sad to zasto su otisli na 4T to je vec prica za sebe, jer ova tehnologija kojoj patent drzi atena a ima i rotax slicno, je buducnost, jer motosanke od 750ccm 200+KS trose 10L na h, a to kad bi se prebacilo na motorcikle je ekvivalent nekih 5-7l/100km pa ti gledaj tehnologiju.

ni wankel nije zazivjeo al iz razloga jer nije bilo materijala tada za njih, a on iz 1300ccm iz mazde rx7 mk2 (1991) od prijatelja s unistenim motorom i jedva kompresijom isao preko 220km/h po gpsu, jedino je trosio 12L
 
Neznam,ne navijam za 4T,ali niti jednom proizvodjacu motora ne pada napamet izbaciti bilo koji kapacitetniji 2T model. Zamisli sad taj motor iz tih motornih sanjki koje pominjes u rami Kawe 10-tke recimo. Ubije u performansama sve 4T 1000,laksi dobrih 20-tak kila i manje trosi... Zasto ne? Pitanje je zasto ne?
 
2 taktne motore su prestali proizvoditi zbog ekologije iako ih danas zaljubljenici rade ekološki prihvatljive .
Jednu NS400R sam kupio u D od prvog vlasnika sa 65000km i mašina nikad otvarana, pričao mi je čovjek kako su iz Kassela u D išli na otok čovjeka sve veliki 4taktni motori i on i da je njegov jedini bez problema prevalio taj put.
kupio sam taj motor zbog mašine, izvadio ,otvorio sve ko novo stavio nove prstenove kad je već bila otvorena i gaas.
E sad kad smo to radili (majstor koji je to slago) je sve odadio dobro osim što nije obratio pažnju na jako bitan detalj, sajlu od mješalice . Na motoru starom tada 15 godina je bila iskrzana kod hvatišta na pumpi, idem iz Osjeka prema ZG 20km prje ZG bloka.
Pukla klipnjača i probila blik motora jer je pukla sajla od mješalice pa sam vozoa čisti benzin.

Trajnost motora ovisi oozaču i serviseru.
Dobra RG500 odere uljaru 1100 da nezna što ju je prošlo .
 
Evo Jota mi je uzeo riječ s tipkovnice  :mrgreen:

Norme su ubile cvaje €1 pa €2 pa €3.
U tadašnje vrijeme nije bilo tehnologije za napravit ih ekološki prihvatljivima,pa su se detune-ale iz godine u godinu,dok nije došlo do halta.

Usput CFB,možda ne RS-a,ali pogle malo bolje DT125,ili NSR125,dvije cvaje koje nisu toliko "naturpijane" iz starta,pogotovo DT.
Traje više nego i 4T nekad.