confusedbikefan said:
Neko nesto voli i ja to postujem. Vise sam puta citao o zvjerima kao sto su RD500,Gammi 500 i naravno cross cvajama KX500 i CR500... Vozio sam RS 250,RM 125 sam imao i RM 250 vozio... Cvaja stvarno pruza nevjerojatan osjecaj RM 250 jednostavno otkida,na zadnjaku si stalno htjeo to ili ne. Cak kad sidjes sa R-a od 1000 i sjednes na tako nesto isprepadas se... Aaaaali ipak snaga za mene dolazi iz 1000+ 4T 4cilindricnog motora. Ovo je na kratko,zzz,zzz i gotovo,osjecaj je prejeben,ali na cesti kad pokusas pratit ekipu sa cvajom je sasvim druga pjesma,pogotovo na pravcima... Govore da je RS 250 skoro na razini 600-tki 4T. Nije... Na pravcu daleko kaska... U drag trci nema sto traziti ni priblizno... A potrosi 2x vise.Moj pogled na to je takav,ali kao sto rekoh postujem svacije misljenje... Jos nesto... Cvaja=kvarovi...
Ali Gammu 500 bi provozao vrlo rado... Ali nikako i posjedovao...
Govore neuki.
Nedostaju 2 cilindra i 50 kubika da bi se po onoj zadrtoj matematici mogla mjeriti sa 6icama.
Iako ta matematika naravno nije iskrena jer su velike razlike između koncepta te dvije mašine,među ostalim stvarima dvotaktu ventili ne pružaju otpor,jer ih nema (Osim YVPS ili RAVE itd,ali nije to to).
Za ovo drugo moraš razumjeti da se tu ne radi o samim cvajama,već o izvedbi.
Odavno rekoh,a i neki iskusniji također,da se 2t tehnologija nastavila razvijati bili bi štedljiviji i jači motori :wink:
Evo pogledaj samo DiTech tehnologiju,a nju je dorađivala mala tvornica iz Noale sa ne previše resursa (pred piaggio era)
Što se kvarova tiče,gle,kako koja.
Održavanje je teže ali ako se pazi,neće se ni kvarit,a čak i ako se pokvari,cvaja je jednostavan stroj,ja bi ju čak nazvao intuicijskim strojem.
Nema puno komplikacija.
Ustvari po meni,najveća komplikacija kod 2t je portanje,a ni to nije bauk,iako nauka ipak je.