2 T MANIJA

confusedbikefan said:
Neznam,ne navijam za 4T,ali niti jednom proizvodjacu motora ne pada napamet izbaciti bilo koji kapacitetniji 2T model. Zamisli sad taj motor iz tih motornih sanjki koje pominjes u rami Kawe 10-tke recimo. Ubije u performansama sve 4T 1000,laksi dobrih 20-tak kila i manje trosi... Zasto ne? Pitanje je zasto ne?

zasto, zasto su svi motori blokirani na 285km/h zasto svi imaju kojekava ogranicenja (sa strane zakona) bez kojih ne bi mogle nigde sem na trkaliste, iz prostog razloga da se ljudi ne poubijaju cim sednu na nju, aj razmisli nekoga ko je navikao na 4T linearnost snage, i sedne na 2T koja samo odjednom ispali ko iz topa,

 
mbalunovic said:
zasto, zasto su svi motori blokirani na 285km/h zasto svi imaju kojekava ogranicenja (sa strane zakona) bez kojih ne bi mogle nigde sem na trkaliste, iz prostog razloga da se ljudi ne poubijaju cim sednu na nju, aj razmisli nekoga ko je navikao na 4T linearnost snage, i sedne na 2T koja samo odjednom ispali ko iz topa,

True that.
Pogotovo naturpijane cvaje koje imaju powerband 500-1500 rpm uzak.

Ovo me sve sad podsjeća na Graham Bellovu knjigu i računanje kuta otvaranja kanal i sukladan powerband  :mrgreen:

Majke ti što je tu bilo računanja,a to sam uvijek računao pod geometrijom  :LOL:
Ironija  :LOL:
 
jota said:
2 taktne motore su prestali proizvoditi zbog ekologije iako ih danas zaljubljenici rade ekološki prihvatljive .
Jednu NS400R sam kupio u D od prvog vlasnika sa 65000km i mašina nikad otvarana, pričao mi je čovjek kako su iz Kassela u D išli na otok čovjeka sve veliki 4taktni motori i on i da je njegov jedini bez problema prevalio taj put.
kupio sam taj motor zbog mašine, izvadio ,otvorio sve ko novo stavio nove prstenove kad je već bila otvorena i gaas.
E sad kad smo to radili (majstor koji je to slago) je sve odadio dobro osim što nije obratio pažnju na jako bitan detalj, sajlu od mješalice . Na motoru starom tada 15 godina je bila iskrzana kod hvatišta na pumpi, idem iz Osjeka prema ZG 20km prje ZG bloka.
Pukla klipnjača i probila blik motora jer je pukla sajla od mješalice pa sam vozoa čisti benzin.

Trajnost motora ovisi oozaču i serviseru.
Dobra RG500 odere uljaru 1100 da nezna što ju je prošlo .
  I meni su eko norme bile na pameti... Ali u moto sportu nema eko normi pa opet sve prelazi na 4T....  Na pisti naravno RG500 ,ali na drag-u ili na pravcu bespredmetno je raspravljat o performansama ta 2 motora... (nemoj mi gledat naturpijane RG-ove jer imas i naturpijanih 1100, govorim o serijali)...
 
confusedbikefan said:
  I meni su eko norme bile na pameti... Ali u moto sportu nema eko normi pa opet sve prelazi na 4T....  Na pisti naravno RG500 ,ali na drag-u ili na pravcu bespredmetno je raspravljat o performansama ta 2 motora... (nemoj mi gledat naturpijane RG-ove jer imas i naturpijanih 1100, govorim o serijali)...

Ali ovo nije fer usporedba jer je oko 6-7 godina razvoja između ta dva motora  (y)

I ne samo,već su RG/RD(RZ) i slični motori napravljeni za stazu,a ne za ravnicu i grad,samo su prelsikani na to dvoje,dok se kod uljare više ciljalo na grad/ravnica.
 
E i da se još razmemo,RG npr ima dvije radilice,što je krajnje blesavo  :LOL:
 
confusedbikefan said:
  I meni su eko norme bile na pameti... Ali u moto sportu nema eko normi pa opet sve prelazi na 4T....  Na pisti naravno RG500 ,ali na drag-u ili na pravcu bespredmetno je raspravljat o performansama ta 2 motora... (nemoj mi gledat naturpijane RG-ove jer imas i naturpijanih 1100, govorim o serijali)...

:LOL:


vas troje ste me bas ljepo nasmijali  :LOL: :LOL:

u kakvim ste vi deluzijama, cemu prepucavanja  :mrgreen:  otvorite si temu 2T vs 4T  :mrgreen:

ili pretrazite malo ima sigurno slicnih tema vec.... bar ..... 50609 cirka  :LOL:

:jesus:
 
Ti si već trebao naučiti da je to nepresušna tema  :LOL:

Iako ne vidim čemu podsmjeh kad ne pričamo čiji je brže već o generalnim prednostima i manama mašina  :wink:
 
Toga sam se bojao da ce neko to tako shvatiti...  Samo sam odgovorio na Jotinu tezu da RG proleti kraj 1100 da nezna sto ga je snaslo... Nikakve usporedbe se ne rade,ako pazljivije procitate vidicete da sam postavio pitanje zasto 2T iscezavaju mada imaju dosta prednosti u nekim stvarima naspram 4T... Decki su mi odgovorili,sa nekima se slazem,sa nekima ne... Pitanje je bilo dobro: zasto kompliciraniji i tezi stroj izbacuje iz upotrebe laksi,jednostavniji i gledajuci snagu po zapremini puno jaci stroj...
 
Angie said:
Ti si već trebao naučiti da je to nepresušna tema  :LOL:

Iako ne vidim čemu podsmjeh kad ne pričamo čiji je brže već o generalnim prednostima i manama mašina  :wink:

pa jesam zato se i smijem  :mrgreen:


svi ucesnici prvo trebaju znati sve o 2t i 4t masinama za razglabanje ili dovoljno podjednako  :mrgreen:

ovdje mi se cini da emocije prevladavaju  :LOL: 

salim se, nepotrebno spamanje teme vidim da ce bit brisanja pa da vas upozorim bar  :LOL: :LOL:
 
tkubasa said:
pa jesam zato se i smijem  :mrgreen:


svi ucesnici prvo trebaju znati sve o 2t i 4t masinama za razglabanje ili dovoljno podjednako  :mrgreen:

ovdje mi se cini da emocije prevladavaju  :LOL: 

salim se, nepotrebno spamanje teme vidim da ce bit brisanja pa da vas upozorim bar  :LOL: :LOL:


A čuj nije baš ni spam,jer originalnog autora baš i nema više tu,niti gamme,pa je tema ostala za ljubitelje due tempi svijeta :)

Iskreno moram ti reči ne.
Ja sam,vjerojao ili ne veliki pobornik elektromotora.

zvuk će nedostajati(milijun puta rečeno) ali osim toga samo prednosti.

no svejedno držim da je 2T bolji i uvijek će biti,samo ga treba usavršit,zbog same koncepcije da nema praznog hoda kao 4T je bolji,ostalo su detalji.
 
Angie said:
A čuj nije baš ni spam,jer originalnog autora baš i nema više tu,niti gamme,pa je tema ostala za ljubitelje due tempi svijeta :)

Iskreno moram ti reči ne.
Ja sam,vjerojao ili ne veliki pobornik elektromotora.

zvuk će nedostajati(milijun puta rečeno) ali osim toga samo prednosti.

no svejedno držim da je 2T bolji i uvijek će biti,samo ga treba usavršit,zbog same koncepcije da nema praznog hoda kao 4T je bolji,ostalo su detalji.

sa tim se i ja slazem, nazalost  :mrgreen:

details details  :LOL:  ko se sa tim zamara  :mrgreen:
 
confusedbikefan said:
Toga sam se bojao da ce neko to tako shvatiti...  Samo sam odgovorio na Jotinu tezu da RG proleti kraj 1100 da nezna sto ga je snaslo... Nikakve usporedbe se ne rade,ako pazljivije procitate vidicete da sam postavio pitanje zasto 2T iscezavaju mada imaju dosta prednosti u nekim stvarima naspram 4T... Decki su mi odgovorili,sa nekima se slazem,sa nekima ne... Pitanje je bilo dobro: zasto kompliciraniji i tezi stroj izbacuje iz upotrebe laksi,jednostavniji i gledajuci snagu po zapremini puno jaci stroj...

hjoj..

brodski motori su jos uvek 2T da je 4T bolji, ekonomicniji ili bilo sta bi se preslo na njega jer brod trosi tone dizela na sat, malo se razlikuju po principu rada ali su u sustini isti s benzinskim 2T (dobro mi je poznato stivo)
motorne sanka ako malo pogledas (ja mislim jedino di nema nekih pravila posebnih) drag utrke idu s 2T motorima, ogromnih zapremina. i pobedjuju 4T

a zasto je na utrkama zabranjeno preslo s 2T na 4T :
ajmo opet, ljudi bi se ubijali, zasto se donose pravila, zato da bi se ogranicila brzina kretanja bolida, ili motorcikla (zasto su zabranjene suknjice na F2 koje je uveo mercedes i vec tada su kroz krivinu prolazili brze nego danas a imali su sve skupa manjju povrsinu spojlera,, eto zato jer su bili PREBRZI) a drugo je
zato sto moraju naterati kompanije da razvijaju tehnologiju a to je 4T a ne jer su i na cesti 4T ...
isto kao sto je zabranjen turbo na utrkama
 
Kako nece prevladat emocije...? Pre dosta godina sam citao reportazu o RG500... Test vozac je rekao: Osjecaj kad taj motor dodje do 8000rpm je isti kao kad sjedite u kadi punoj vode i neko baci ukljucenu peglu u tu kadu... Te rjeci su mi se strasno urezale u glavu...  :evil:  A sto se tice odgovora na moje pitanje... Moja znatizelja je zadovoljena  (y)
 
confusedbikefan said:
  I meni su eko norme bile na pameti... Ali u moto sportu nema eko normi pa opet sve prelazi na 4T....  Na pisti naravno RG500 ,ali na drag-u ili na pravcu bespredmetno je raspravljat o performansama ta 2 motora... (nemoj mi gledat naturpijane RG-ove jer imas i naturpijanih 1100, govorim o serijali)...

Kako nisu važne eko norme, pa pogledaj šta se događa s F1 i šta je u planu!

Ne virujem da će 2T izumrjeti, jer jednostavno postoji puno područja u kojima će ukoliko se rješi direktno ubrizgavanje na jeftin način bit idealan. Jer cvaju je puno bolje podesit da radi samo u  točnom broju okretaja.

Npr. koristiti ih kao generator el. energije u el. automobilima.

U Kini, Indiji Kawasaki planira prodavati neke kiteve s DI, jer su većina motocikala, 2t niske zapremnine, a na taj način će se smanjiti zagađenje okoliša, uz još nekoliko dodatnih prednosti.

Da sumiramo:
Cvaje s DI, su budućnost, i naći će bezbroj svojih primjena, te će u svakom aspektu nadvladavati 4t, jedino će im cijena možda bit tu negdje. Bitno je jedino razvit pouzdanu i jeftinu tehnologiju koja se može ugrađivati na agregate manje zapremnine.
Ali to je već kolko vidim vani, pa tako imamo DiTech a i Athena je isto napravila neki prototip.

 
U nekim USA novinama sam čitao test trkača amera koji je živio u španjolskoj, usporedna je bila serijski motori oba u ono doba novi iz dućana Suzuki GSXR750R (limited edition) sa suhim kvačilom i flahšiberima (grbavac) i RG500, test je bio 100% u korist RG500.
 
Vrime 2T ponovo dolazi to nema dvojbe samo ne u ovakvom obliku kako smo do sad znali . Rotax 600 i 800 Etec masina koja je ugradjena u snowmobil je dokaz za to , 40% proizvodnje KTM-a otpada na 2T motore . Evinrude koji je prvi poceo sa 2T direktnim ubrizgavanje i pokazao se pouzdan i ekonomican dobio je konkurenciju , Tohacu je isto poceo proizvodnju kapacitetnijih 2T DFI penti . Pitanje je samo vremena kada ce netko potegnit prvi , ni one slike iz PB o RD i RG mi bas nisu bezazlene . Stare pile tipa RG koje na papiru imaju 95 ks a u stvarnosti imaju 77 ks na zadnje kolo ALI ogroman potencijal jel sa par sitnih izmjena lako se dolazi do 100 rwhp i 147 kg suhe mase su respektabilne brojke i danas , samo sta se tice standarda zagadjenja i potrosnje su u debelom k u odnosu na moderne 4T . 800 etec ima 163 ks i potrosnju nizu od bilo kojeg 4T u svojoj klasi te potpuno zadovoljava USA eko norme , prema tome 2T u motoru nije SF nego pitanje vremena . Zivi bili pa vidili.......
 
54 said:
Vrime 2T ponovo dolazi to nema dvojbe samo ne u ovakvom obliku kako smo do sad znali . Rotax 600 i 800 Etec masina koja je ugradjena u snowmobil je dokaz za to , 40% proizvodnje KTM-a otpada na 2T motore . Evinrude koji je prvi poceo sa 2T direktnim ubrizgavanje i pokazao se pouzdan i ekonomican dobio je konkurenciju , Tohacu je isto poceo proizvodnju kapacitetnijih 2T DFI penti . Pitanje je samo vremena kada ce netko potegnit prvi , ni one slike iz PB o RD i RG mi bas nisu bezazlene . Stare pile tipa RG koje na papiru imaju 95 ks a u stvarnosti imaju 77 ks na zadnje kolo ALI ogroman potencijal jel sa par sitnih izmjena lako se dolazi do 100 rwhp i 147 kg suhe mase su respektabilne brojke i danas , samo sta se tice standarda zagadjenja i potrosnje su u debelom k u odnosu na moderne 4T . 800 etec ima 163 ks i potrosnju nizu od bilo kojeg 4T u svojoj klasi te potpuno zadovoljava USA eko norme , prema tome 2T u motoru nije SF nego pitanje vremena . Zivi bili pa vidili.......

Yes Massa , jedva čekam .