2 T MANIJA

crna71 said:
Postali vlasnici cagive mito 125 evolution , 1998 god , nek se nađe u garaži , služit će od birtije do birtije , e sad potraga za najboljim majstorom u Zg ili u okolici do 30 km za te prdilice ,

Od majstora možeš se javiti Buci u Križevce i Tončiju u Zagreb.
Njih oboje poznajem i oni su majstori starog kova Severove škole.
Buco 091/5800620
Tonći 091/5206577
 
Vidio sam tu gammu prije 3 godine u marinu u Pomeru kraj Pule, vlasnik je radio tamo u nekom brdoskom servisu, nije ju niti htio upaliti i bio je dosta arogantan tip, skompao sam se sa jjednim tipom tamo i koji je tada vozio gsxr k4, i rekoa je da to ide brže luđe i bolje, uglavnom po pričama su mu nudili strašnu lovu za taj motor, no babske priče, čudi me da je motor u oglasu, jer po tadašnjoj priči prvi interesent je bio taj tip sa k4...ali ali motor je tada na oko djelovao jako uredno i pedantno slože može i bolje ali eto po priči napravili su maksimum sa čim su imali.
 
v3kac said:
Vidio sam tu gammu prije 3 godine u marinu u Pomeru kraj Pule, vlasnik je radio tamo u nekom brdoskom servisu, nije ju niti htio upaliti i bio je dosta arogantan tip, skompao sam se sa jjednim tipom tamo i koji je tada vozio gsxr k4, i rekoa je da to ide brže luđe i bolje, uglavnom po pričama su mu nudili strašnu lovu za taj motor, no babske priče, čudi me da je motor u oglasu, jer po tadašnjoj priči prvi interesent je bio taj tip sa k4...ali ali motor je tada na oko djelovao jako uredno i pedantno slože može i bolje ali eto po priči napravili su maksimum sa čim su imali.

nekako malo kw ima :?

no kad bi covjek mogao ostvariti djecacke snove 8) 8) 8) 8)


MotoGP NSR 500 Two Stroke Engine


kazu neki lazovi da su pri 200 isli na zadnji :?
 
Ajde brisite to da Breki ne vidi i pozeli  :mrgreen:

Evo malo djelova za rs...jos samo da zatopli  :?
Jel treba mozda netko dizne broj manje..znaci ako netko ima arrow ispuh.
 
boRRis929 said:
Ajde brisite to da Breki ne vidi i pozeli  :mrgreen:

Evo malo djelova za rs...jos samo da zatopli  :?
Jel treba mozda netko dizne broj manje..znaci ako netko ima arrow ispuh.

ja sam i dalje misljenja da se ne smiju stavljati manje dizne :? :? :? :?

( treba kratko probati )
 
Na arrow + sve tvornicki za po cesti i zatvorenim pistama ide za 10dole svaka. Na grobniku pak treba mozda cak i 10iznad tvornickog jer ima duge ravnice... generalno s race spuhovima idu dizne dole. Jer bolje vracaju izbacenu mjesavinu

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
E jebiga, neko kaze ovako neko onako...jel netko probao da moze reci iz iskustva?
Od nekuda moram krenuti...cinjenica da fali malo snage...e sad, probat cemo sa manjima a ako ne valja..onda idem traziti neke fine borere  :mrgreen:
 
Nemoj na manje na grobniku ni slucajno boro.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
mbalunovic said:
Nemoj na manje na grobniku ni slucajno boro.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

O sumpora ti tvoga...pa jel da sad listam i trazim sta si mi prije napisao  :?
 
Mozes listat al za grobnik ti sigurno nisam to rekao. Ako jesam mozes me gadjat tim diznama :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
mbalunovic said:
Mozes listat al za grobnik ti sigurno nisam to rekao. Ako jesam mozes me gadjat tim diznama :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Gađat cu te klipovima kad opet zacvikaju. Kada sam ja molim te rekao da ce se taj motor voziti ikada negdje dalje osim na pisti
 
Bez problema možeš dizne manje vozit na grobniku ili bilo kojoj utrci ako pri tome imaš Arrow chaleger.
Btw. imamo isti Pipercross filter  (y)
 
Prodan Mito, ostalo nešto dijelova pa se prodaju za siću , skup sport za slagat
 
http://www.youtube.com/watch?v=FLC2CNtuJAY

Husarberg 700ccm 2t


http://www.youtube.com/watch?v=-GiRtQZlnbw

Iz njemačke se može kupit motor za ugradnju.
 
Ma to je fake ti 700cmm i 2T, na youtubu su sve skupa 5 videa o tim Maico motorima i onda lik jedva da presalta u drugu...ovaj husaberg 700 isto tako, vozi se po karting stazi u prvoj brzini...

pa nek pokazu onda tu snagu na ravnome....
A i taj Maico izlgeda po velicini ko ktm 85 tj. mali je.