Ovako, tri godine sam skuterašio , isusemojbože, valjda sam 100 motora pogledao, sve budem, pa nije to to...itd. U 'finale' je ušao Kawa Z 1000 SX, Hyperstrada, Multistrada, MV Agustu sam gledao ali samo krajičkom oka. Bajdvej, tražio sam sportturer, ali ne 'kravu' od 250+ kila. Kawac Z1000SX...odličan motor, udoban, pun snage, dobro izgleda, u stvari, nemam zamjerke, no, ja jednostavno nisam taj tip za japanske motore, prefino i prejednostavno je to
treba biti nekavi 'challenge'
Onda sam spazio Ducati Hyperstradu. Motor upravljiv kao bicikl, predobro razvija snagu, no, neudoban do bola...Užas. Hypermotard je udobniji (i njega sam probao iako nije bio opcija). To Dukac nikad nije trebao reklamirati kao turing motor, na koncu, ne čudi me što su ga povukli kao model. Onda sam probao Multistradu, onu veću 1200...Za mene kao ljubitelja Ducatija i digića opčenito, mrak motor. Udoban, pun snage, odličnog okretnog momenta, ali, malo prevelik za grad, kojim se također mislim voziti. I onda se pojavio Veloce, njega sam samo gledao. Izgledom taj motor je točno ono što sam u biti želio. A i snagom, pa i težinom (suh 191kg+21l tank). Na kraju rekoh, nemam zbog posla vremena nabijati 'milione' kilometara, ali kad se vozim, nek bude sa stilom
Naravano, dobro poznavajući sve mane Aguste ne samo u Hrvata (servis, cijena), nego i worldwide. Ali jebiga, motor se bira srcem a ne pameću. Naravno, auto mi je zato VW
Kad ga malo više prvozam javim dojmove. Prvi su da je dosta visok, ali je položaj u vožnji barem za mene (visok sam 175 cm) idealan. Na prvih 50 km tu malo po gradu, ni malo ne umara. Vidjet ćemo sa koferima i suvozačem.