6.Utrka WSBK Kyalami

Mocippaldi said:
Nije samo Ben odskao odskako je i Haga a ovi sto sad kolo vode su se otimali za mrvice  :mrgreen:

Da,a što je s Hagom ove godine :misli:..,što se tiče Maxove vožnje pogledajte kako završava inače talentirani,agresivni i jako brzi Camier(čije vrijeme sigurno dolazi (y)),mislim da stari lisac ima previše utakmica u nogama,možda ne previše dobivenih :mrgreen: jer je igrao protiv najboljih  :yes: ali s dovoljno dobivenih,odvoženih na visokom nivou i u prvoj ligi,sad mu to sve koristi(uz neosporni talent ali manjak agresive :?) u ovoj ipak nazovi drugoj ligi da se nosi s nabrijanim i brzim podmladcima :wink: (y)

Naravo odličan tim i brzi stroj pomažu :mrgreen: ali vidimo da ipak samo to nije dovoljno(Camier).,posložilo se sve,vidjet ćemo kako će to ići do kraja prvenstva,a što se Spiesa tiče on je vanzemaljac bio za svih prošle godine :naklon:,neka mu daju potpuno isti stroj ko Rossijev,volio bi vidjet što može i gdje je u odnosu na njega (y).,ali to je neka druga/prva :mrgreen: liga da ne odem u off.
 
..da, bojim se da u GP-u ima dosta Ben-ova,  a samo jedan rossi,  iliti ....  svi su oni dobri, ma odlični, samo je rossi još malo bolji , hehe    (y)

P.S. (navijam za stonera)
 
Ja navijam za Bena, totalno mi je ok :mrgreen: njegove zivotinje i staze i kit su mi kull :mrgreen:
 
Sip said:
Trebala bi imati, identican (y)

Da se razvod mijenja trebaju veci tehnicki zahvati sto je sokor nemoguce kod istog bloka. Druga je stvar da mozda ima druge opruge, ventile i druge sitinice :wink:

Griješiš u komentaru, ali si (slučajno) u pravu ako gledamo što konkretno trenutno koristi Biaggi.
Naime, nije bio zadovoljan prevarom sa zupčanicima i ostao je na lancu.

http://www.omnimoto.it/magazine/4549/wsbk-svelata-la-distribuzione-ad-ingranaggi-aprilia
 
bullitt said:
Da,a što je s Hagom ove godine :misli:..,što se tiče Maxove vožnje pogledajte kako završava inače talentirani,agresivni i jako brzi Camier(čije vrijeme sigurno dolazi (y)),mislim da stari lisac ima previše utakmica u nogama,možda ne previše dobivenih :mrgreen: jer je igrao protiv najboljih  :yes: ali s dovoljno dobivenih,odvoženih na visokom nivou i u prvoj ligi,sad mu to sve koristi(uz neosporni talent ali manjak agresive :?) u ovoj ipak nazovi drugoj ligi da se nosi s nabrijanim i brzim podmladcima :wink: (y)

Naravo odličan tim i brzi stroj pomažu :mrgreen: ali vidimo da ipak samo to nije dovoljno(Camier).,posložilo se sve,vidjet ćemo kako će to ići do kraja prvenstva,a što se Spiesa tiče on je vanzemaljac bio za svih prošle godine :naklon:,neka mu daju potpuno isti stroj ko Rossijev,volio bi vidjet što može i gdje je u odnosu na njega (y).,ali to je neka druga/prva :mrgreen: liga da ne odem u off.

Camier je lani osvojio nacionalno prvenstvo(english superbike championship) na yamahi R1,i to debelo ispred drugog po redu...
Čudi me da ovi agenti iz yamahe puste Camiera...baš na apriliju. :mrgreen:
Velika greška u yamahi :wink:
Max je imao cijelu prošlu sezonu privikavanje na RSV4 i ovo danas je rezultat toga.
Vjerujem da je Camier ostao na motoru sa kojim je osvojio prvenstvo da bi tablica bila puno drugačija.
 
infinity said:
Camier je lani osvojio nacionalno prvenstvo(english superbike championship) na yamahi R1,i to debelo ispred drugog po redu...
Čudi me da ovi agenti iz yamahe puste Camiera...baš na apriliju. :mrgreen:
Velika greška u yamahi :wink:
Max je imao cijelu prošlu sezonu privikavanje na RSV4 i ovo danas je rezultat toga.
Vjerujem da je Camier ostao na motoru sa kojim je osvojio prvenstvo da bi tablica bila puno drugačija.

bullitt said:
Da,a što je s Hagom ove godine :misli:..,što se tiče Maxove vožnje pogledajte kako završava inače talentirani,agresivni i jako brzi Camier(čije vrijeme sigurno dolazi (y)),mislim da stari lisac ima previše utakmica u nogama,možda ne previše dobivenih :mrgreen: jer je igrao protiv najboljih  :yes: ali s dovoljno dobivenih,odvoženih na visokom nivou i u prvoj ligi,sad mu to sve koristi(uz neosporni talent ali manjak agresive :?) u ovoj ipak nazovi drugoj ligi da se nosi s nabrijanim i brzim podmladcima :wink: (y)

Naravo odličan tim i brzi stroj pomažu :mrgreen: ali vidimo da ipak samo to nije dovoljno(Camier).,posložilo se sve,vidjet ćemo kako će to ići do kraja prvenstva,a što se Spiesa tiče on je vanzemaljac bio za svih prošle godine :naklon:,neka mu daju potpuno isti stroj ko Rossijev,volio bi vidjet što može i gdje je u odnosu na njega (y).,ali to je neka druga/prva :mrgreen: liga da ne odem u off.

Pa da,Camier je Aprilijin vozački zalog za budućnost,i što fali Apriliji u utrkama,RSV4 je pobjednički stroj,bili su mudri i zato što je dobar su ga i uzeli(Camiera),napisao sam da njegovo vrijeme sigurno dolazi.,za komparaciju Spies nije uopće vozio R1 prije u AMA prvenstvu,znači bez prilagodbe na novi motor,drugačija pravila,Superpole,nove staze koje nikad nije prije vozio..itd i u svojoj prvoj sezoni je poharao WSBK,ali kao što rekoh,Spies je vanzemaljac :wink: :alien:  :mrgreen: (y)

A Max se priprema već 19 godina koliko vozi utrke :mrgreen: i to je rezultat toga i naravno razvoja RSV4 po njegovim preferencijama,jer je stvoren po uzoru na 250GP klasu za koju je Max bio stvoren i kojom je nekad harao :wink:
 
Neznam zašto se stalno traže neki razlozi dobre vožnje Max Biaggia i stalno se aludira na nekakav svemirski dobar motor ili slabu konkurenciju ili neznam šta.
Max je jedan od najboljih vozača današnjice koji se dokazao i dokazuje se non-stop u iznimno jakim konkurencijama nekad i danas. Nemožemo reći da je u konkurenciji Rossia, Rombonia, Harade itd nekad ili ovog društva danas razlog njegovih rezultata samo Aprilija koja je eto baš skrojena po njemu ili nekadašnjoj 250 klasi u kojoj je bio svjetski prvak.

Riječ je o iznimno preciznom, tehnički savršenom i vrlo vrijednom vozaču koji cijeli život trenira i u svakom trenutku je spreman fizički i psihički odvoziti utrku i kao takvog, dakle velikog radnika ga treba gledat, zato i ima rezultate u sad već za vrhunskog takmičara poznim godinama.
Dal je i najbolji ove godine , vidjet ćemo ali to i nije najbitnije kad ocjenjujemo znanje i ukupnu karijeru Max Biaggia ...  (y)

Stara iskusnjara zna da sada ima pravi stroj, da ga je tijekom prošle godine apsolvirao i zna da je sad šansa da to i materijalizira titulom.... ali budite sigurni da nikada neće podcijeniti svoje protivnike, najmanje Haslama, Reu i dr. , uostalom i sreća će biti važan faktor koje često nije imao  :wink:    

.. budite sigurni kad ode, falit će svima  :( ...  iz prostog razloga jer taj čovjek zna voziti
 
baxy said:
Neznam zašto se stalno traže neki razlozi dobre vožnje Max Biaggia i stalno se aludira na nekakav svemirski dobar motor ili slabu konkurenciju ili neznam šta.
Max je jedan od najboljih vozača današnjice koji se dokazao i dokazuje se non-stop u iznimno jakim konkurencijama nekad i danas. Nemožemo reći da je u konkurenciji Rossia, Rombonia, Harade itd nekad ili ovog društva danas razlog njegovih rezultata samo Aprilija koja je eto baš skrojena po njemu ili nekadašnjoj 250 klasi u kojoj je bio svjetski prvak.

Riječ je o iznimno preciznom, tehnički savršenom i vrlo vrijednom vozaču koji cijeli život trenira i u svakom trenutku je spreman fizički i psihički odvoziti utrku i kao takvog, dakle velikog radnika ga treba gledat, zato i ima rezultate u sad već za vrhunskog takmičara poznim godinama.
Dal je i najbolji ove godine , vidjet ćemo ali to i nije najbitnije kad ocjenjujemo znanje i ukupnu karijeru Max Biaggia ...  (y)

Stara iskusnjara zna da sada ima pravi stroj, da ga je tijekom prošle godine apsolvirao i zna da je sad šansa da to i materijalizira titulom.... ali budite sigurni da nikada neće podcijeniti svoje protivnike, najmanje Haslama, Reu i dr. , uostalom i sreća će biti važan faktor koje često nije imao  :wink:    

.. budite sigurni kad ode, falit će svima  :( ...  iz prostog razloga jer taj čovjek zna voziti

Svaka cast  (y)
 
:mrgreen:

Nicht ausbleiben darf dabei der Blick auf die Superbike WM. Der "Interessenkonflikt" zwischen Prototypen, Serienmotorrädern, Dorna und Infront ist dabei immer wieder Thema. Doch Jarvis beleuchtet das Thema aus einem ganz anderen Winkel. "In der Superbike ist das Prinzip, dass man Serienmotorräder fahren sollte, aber ich denke einige der neuen Hersteller im Superbike-Sport fahren mehr mit einem Prototyp als mit einem Superbike", spielte er auf die schon häufig diskutierte Aprilia RSV4 und vermutlich auch auf die extrem leistungsstarke BMW S1000RR an. "Diese Hersteller sollten hier sein, das ist die Prototypen-Klasse."
 
Mocippaldi said:
:mrgreen:

Nicht ausbleiben darf dabei der Blick auf die Superbike WM. Der "Interessenkonflikt" zwischen Prototypen, Serienmotorrädern, Dorna und Infront ist dabei immer wieder Thema. Doch Jarvis beleuchtet das Thema aus einem ganz anderen Winkel. "In der Superbike ist das Prinzip, dass man Serienmotorräder fahren sollte, aber ich denke einige der neuen Hersteller im Superbike-Sport fahren mehr mit einem Prototyp als mit einem Superbike", spielte er auf die schon häufig diskutierte Aprilia RSV4 und vermutlich auch auf die extrem leistungsstarke BMW S1000RR an. "Diese Hersteller sollten hier sein, das ist die Prototypen-Klasse."
:LOL:  :LOL:
 
Mocippaldi said:
:mrgreen:

Nicht ausbleiben darf dabei der Blick auf die Superbike WM. Der "Interessenkonflikt" zwischen Prototypen, Serienmotorrädern, Dorna und Infront ist dabei immer wieder Thema. Doch Jarvis beleuchtet das Thema aus einem ganz anderen Winkel. "In der Superbike ist das Prinzip, dass man Serienmotorräder fahren sollte, aber ich denke einige der neuen Hersteller im Superbike-Sport fahren mehr mit einem Prototyp als mit einem Superbike", spielte er auf die schon häufig diskutierte Aprilia RSV4 und vermutlich auch auf die extrem leistungsstarke BMW S1000RR an. "Diese Hersteller sollten hier sein, das ist die Prototypen-Klasse."

Evo i google prijevoda :mrgreen::

Ne smije naš pogled ne u Superbike prvenstvu. "Sukob interesa" između prototipa, proizvodnje motocikala, Dorna i Infront je uvijek subjekt. No, Jarvis rasvjetli temu iz drugog kuta. "Superbike je princip da bi trebali voziti standardni motor, ali mislim da neke od novih proizvođača u Superbike utrka skijaških više nego prototip Superbike", je aludirao na već puno raspravljalo Aprilia RSV4 i vjerojatno i na iznimno snažan BMW S1000RR. "Ove tvrtke bi trebao biti ovdje, ovo je prototip klase."

:napusen: :LOL: