ABS- novi modeli obaveza?

rus

Active member
Evo čitam(koliko je NOVOST ne znam?) kako su stručnjaci Auto Klub Europa (ACE) uputili apel svim proizvođačima motora u koje me kaže kako bi svi novi modeli morali imati kočnice sa ABS-om,naime ,navode kako vozači motora imaji 3,7 puta veči rizik od vozača automobila, dalje navode da kad bi SVI novi motori imali ABS da bi svaka deseta nesriča sa motorom bila spriječena ili bi posljedice udesa bile puno manje.
 
sasvim lako moguce da to bude obavezno i to ubrzo...uostalom Honda vec krece tim putem(svi modeli ce se moc narucit ili ce doc sa ABS u seriji) a BMW odavno ima tu opciju

ja licno nisam pobornik jer to znaci vise para i vise KG,a upitna je korist-desavalo se da se i padne zato sto ABS bas nije radio kako treba
 
od 2008g ZZR se niti ne može kupiti bez ABS,zanemarivo je to povećanje težine a i koja tisućica kuna više,dovoljno da samo jednom ABS odradi svoje i spasi od mogućeg pada već se desetorostruko isplatio što se tiče materijalnog a o ozljedama vozača nije potrebno ni pričati....
 
ABS bi trebao  biti serijska oprema za svaki motor, prije nego za auto, ja sam uzeo zeca sa abs i zadovoljan sam...već je par puta odradio svoje  :D
 
abs je po meni jako korisna stvar za motorcikl-pogotovo na sumnjivim podlogama i sumnjivim situacijama,ali kad čovjek vozi po suhim uvjetima i idealnoj podlozi onda očekuje od kočnica maximum jer se vozi brže za razliku od mokrog kad ionak pazim kak se vozim pa abs manje više dobro dodje al nije neophodan-znači najkrači zaustavni put se traži na suhoj podlozi-kako vozim motorcikl iz game soft enduro srednja klasa-renomiranih proizvodjača-primjetio sam da su rezultati bez abs-a dosta bolji-odnosno bez abs-znači za manje metara se zaustavi ovaj bez abs-a i sad je tu dilema-najbolje bi bilo da ima prekidac za abs-on off-al mislim da se za abs-ne ugradjuje tak nekaj-
i interesira me kak se podnose šoder i abs-jel možda neko temeljito istestiro po šodru kak se ponaša motorcikl?(neki vele da se ne podnose)
link na usporedbu 5 soft endura?! -u pdf-u je  http://www.f650.co.uk/new_site/library/GS%20Review.pdf
  (y)
 
na Bemburama ima prekidac al neznam za svaki-na LT ima 100%

ABS dobar jedino na mokrom...ja nebi a ko voli nek izvoli
 
gastajbarter said:
sasvim lako moguce da to bude obavezno i to ubrzo...uostalom Honda vec krece tim putem(svi modeli ce se moc narucit ili ce doc sa ABS u seriji) a BMW odavno ima tu opciju

ja licno nisam pobornik jer to znaci vise para i vise KG,a upitna je korist-desavalo se da se i padne zato sto ABS bas nije radio kako treba

Vrlo lako moguce za starije modele. a za nove se jednostavno ne slazem. Prije su bili problemi u regulacijskim krugovima jerbo kod motocikala algoritam slijedenja nije jednak kao na autima, i jednostavno su bili grubi, a cesto i losi. Naravno bio je problem i sa nedovoljno brzim servoventilima, no danas je to stvar proslosti i abs na motorima je iznimno ucinkovit i stravicno brz...
 
gastajbarter said:
sasvim lako moguce da to bude obavezno i to ubrzo...uostalom Honda vec krece tim putem(svi modeli ce se moc narucit ili ce doc sa ABS u seriji) a BMW odavno ima tu opciju

ja licno nisam pobornik jer to znaci vise para i vise KG,a upitna je korist-desavalo se da se i padne zato sto ABS bas nije radio kako treba
kaj honda kreće tim putem ??  :? <Honda je već devedesetih serijski počela radit motore s ABSom.  :wink: i skutere.  da ne spominjem CBS.
 
stingray said:
abs je po meni jako korisna stvar za motorcikl-pogotovo na sumnjivim podlogama i sumnjivim situacijama,ali kad čovjek vozi po suhim uvjetima i idealnoj podlozi onda očekuje od kočnica maximum jer se vozi brže za razliku od mokrog kad ionak pazim kak se vozim pa abs manje više dobro dodje al nije neophodan-znači najkrači zaustavni put se traži na suhoj podlozi-kako vozim motorcikl iz game soft enduro srednja klasa-renomiranih proizvodjača-primjetio sam da su rezultati bez abs-a dosta bolji-odnosno bez abs-znači za manje metara se zaustavi ovaj bez abs-a i sad je tu dilema-najbolje bi bilo da ima prekidac za abs-on off-al mislim da se za abs-ne ugradjuje tak nekaj-
i interesira me kak se podnose šoder i abs-jel možda neko temeljito istestiro po šodru kak se ponaša motorcikl?(neki vele da se ne podnose)
link na usporedbu 5 soft endura?! -u pdf-u je  http://www.f650.co.uk/new_site/library/GS%20Review.pdf
  (y)

Abs uopce nije namjenjen upotrebi na makadamu. Sa njim je na snijegu i makadamu daleko duzi zaustavni put jer podloge nisu kompaktne. A sto se tice mokrog kao sto si i napomenuo ne da tu ne treba nego bas treba i tu te cesto spasi. Ti mozda vozis sporije kad je kisa kao i svi mi ali i dalje bijeli golf moze izici iz sporedne i oduzeti ti prednost. A ne zaboravi famozni gradski asfalt koji je na nekim mjestima kao staklo pogotovo ljeti. Nema te kocinice bez absa koja ce na takvoj podlozi bolje zakociti  (y)
 
Tommee said:
Vrlo lako moguce za starije modele. a za nove se jednostavno ne slazem. Prije su bili problemi u regulacijskim krugovima jerbo kod motocikala algoritam slijedenja nije jednak kao na autima, i jednostavno su bili grubi, a cesto i losi. Naravno bio je problem i sa nedovoljno brzim servoventilima, no danas je to stvar proslosti i abs na motorima je iznimno ucinkovit i stravicno brz...

da da toliko brz da nekad proradi a tocak uopste nije zablokiro...o tome j a i pricam pa kad ti rucica zadrma bezveze i vozis se jos par metara a neznas hoces li stat ili neces :shock:

ko god ima neko iskustvo na motoru mislim da mu ABS nije potreban..polako al sigurno,a ako se zaletis negdje ko konj ni tri ABS ti nece pomoc :(...ko sto meni nisu pomogle ni radijalne kocnice ni opletena crijeva kocnice ni nove gume,a i ABS bi bio promasena investicija
 
wingman said:
kaj honda kreće tim putem ??  :? <Honda je već devedesetih serijski počela radit motore s ABSom.  :wink: i skutere.  da ne spominjem CBS.

sad ce bit za sve modele,a ne samo za neke

http://www.motorcycledaily.com/31march08_honda_abs.htm
 
abs dobro služi i posluži samo na mokrom. za suho sam malo skeptičan. :? --- kaj se suhog tiče, mislim da je za normalnu vožnju (ne stazu) CBS zakon. ja sam se uopće teško naviko na "obje ručke kočnice" :mrgreen:, tak da mi se sad zna dogodit da prednjom zakočim jače nego kaj treba, a nogom stišćem u pod  :mrgreen: . al sam se naviko na taj CBS i već mi dugo uopće nije zablokirao nijedan kotač kod kočenja. fakat nemaš brige ni po mokrom.  (y)
 
gastajbarter said:
da da toliko brz da nekad proradi a tocak uopste nije zablokiro...o tome j a i pricam pa kad ti rucica zadrma bezveze i vozis se jos par metara a neznas hoces li stat ili neces :shock:

ko god ima neko iskustvo na motoru mislim da mu ABS nije potreban..polako al sigurno,a ako se zaletis negdje ko konj ni tri ABS ti nece pomoc :(...ko sto meni nisu pomogle ni radijalne kocnice ni opletena crijeva kocnice ni nove gume,a i ABS bi bio promasena investicija

Hm, ne znam o koliko starom modelu se radi, ali mogu reci jedno, nacin na koji danasnji abs radi, znaci govorimo o algoritmima u zadnjim abs sustavima, vjeruj mi ako je on detektirao deceleraciju prednjeg kotaca na granici iz prelaska trenja kotrljanja u trenje klizanja, to se i desilo i ti to nikako ne mozes osjetiti. Napominjem radi se o novim sustavima, iole stariji sustavi znaju patiti od problema koje si naveo... Ali kao sto i znamo ima fantasticnih abs sustava koje neces ni primjetiti, a ima i napornih. Kao sto je stvar kod automobila, koliko puta si u testovima automobila citao kako je esp naporan i ne dozvoljava voziti auto  :palacdolje: E tako je i ovdje, nazalost. Stoga bi proizvodaci za motocikle morali osigurati izbor mapa rada absa pa da si napredni vozaci mogu izabrati najneosjetljiviju varijantu da im se ne petlja u voznju i da se aktivira stvarno samo kad niti najbolji vozac vise ne moze nista u ciniti...
 
Mislim da ABS još nemože doći do izražaja  na motoru koliko na autu,jednostavno dva kotača su dva kotača !
 
Samo da se može isključiti i bok,nevidim svrhu ABS-a na motociklu,ajde jedino na mokrom i na snjegu na nekom maxi skuteru tipa mp3 ili sl.

Ajde i kad razmislim malo,dobar je za novopečene motoriste,uštedjet če im novaca.
 
Sigurno,za sve osim R motora ,jer mislin da u sportskoj vožnji na cesti ili pisti ABS je nepotreban,u svakom slučaju ABS je veliki pomak prema večoj sigurnosti,gradske ulice velikin dijelom su skliske,natopljene uljem i ka takve opasne,kod nekih motora postoji prekidač za isključivanje ABS(BMW-GS,APRILIJA-capo),
 
matej said:
Samo da se može isključiti i bok,nevidim svrhu ABS-a na motociklu,ajde jedino na mokrom i na snjegu na nekom maxi skuteru tipa mp3 ili sl.

Ajde i kad razmislim malo,dobar je za novopečene motoriste,uštedjet če im novaca.

:shock: na snijegu ti vidis svrhu  :lolcry:

tomahawk said:
Mislim da ABS još nemože doći do izražaja  na motoru koliko na autu,jednostavno dva kotača su dva kotača !

Bas zato.. Ajme  :shock:

Vi se svi uhvatili zaustavnih puteva, pa jel to najbitnija stvar ili da kotac ne ZABLOKIRA!!! Ka prednji stane na podu si i amen...

 
rus said:
Evo čitam(koliko je NOVOST ne znam?) kako su stručnjaci Auto Klub Europa (ACE) uputili apel svim proizvođačima motora u koje me kaže kako bi svi novi modeli morali imati kočnice sa ABS-om,naime ,navode kako vozači motora imaji 3,7 puta veči rizik od vozača automobila, dalje navode da kad bi SVI novi motori imali ABS da bi svaka deseta nesriča sa motorom bila spriječena ili bi posljedice udesa bile puno manje.
Nije mi jasno kako APEL koji kaže da se nešto MORA :misli:

Oksimoron, nije li?!