dannyghost
Motorator
zadnji put kad sam pitao u Rutingu za CBF 1000 sa ABS-om, gospodin je odgovorio da nije homologiran za hrvatsku,te se i nemože isporučiti.ako se nešto promjenilo.....ja bi uzeo...
Da,kažem na nekom maksi skutu tipa mp3,što ti nije jasno 8)Tommee said::shock: na snijegu ti vidis svrhu :lolcry:Bas zato.. Ajme :shock:
Vi se svi uhvatili zaustavnih puteva, pa jel to najbitnija stvar ili da kotac ne ZABLOKIRA!!! Ka prednji stane na podu si i amen...
dannyghost said:zadnji put kad sam pitao u Rutingu za CBF 1000 sa ABS-om, gospodin je odgovorio da nije homologiran za hrvatsku,te se i nemože isporučiti.ako se nešto promjenilo.....ja bi uzeo...
Pa nije mi jasno koliko god kotaca kako vidis svrhu absa na snijegu :shock: Si upoznat sto radi abs, si vidio zaustavne putove na makadamu i snijegusa i bez absa?matej said:Da,kažem na nekom maksi skutu tipa mp3,što ti nije jasno 8)
da, bilo bi to dobro, al ni u aute nisu stavili tu opciju, pa vjerojatno neće ni na motore. :?matej said:Samo da se može isključiti i bok,............
Tommee said::shock: na snijegu ti vidis svrhu :lolcry:
abs....na motoru....bezveze....to je za one koji nemaju osjecaja za doziranje kocenja.....Ovako je lakse stisnes full polugu i elektornika odradi svoje....ali na suhom je puno bolje bez abs-a......na mokrome...slazem se.....Motor dobiva na tezini....Imam ja u garazi vfr-a 800...starog mjesec dana....Stranac....naletio na psa u blizini Rovinja..zakocio...kliznuo i udario u psa....rezultat: slomljeno rame...i pet soma eura stete....Ante250 said:sve dok ABS nije u obaveznoj opremi i dok je moguče kupiti motor bez njega,nažalost večina ljudi če ipak uzeti verziju bez ABS-a samo zbog financijske situacije,kada bi ABS bio standardna oprema ljudi nebi imali izbor dali da ga kupe ili ne pa bi onda morali kupiti možda malo slabiji motor koji možda nisu planirali ali kad im taj ABS možda spasi život bit če mu zahvalni. ABS če sigurno spasiti mnoge od teških padova zato nema te cijene koja može nadomjestiti čovjekovo zdravlje
jolly the roger said:kod motora, i na obicnim a i na rastresitim podlogama(snijeg, blato, makadam) bas je bitno da se prednji kotac ne zablokira - blokiranje (proklizavanje) prednjeg kotaca znaci uglavnom uvijek siguran pad. vozi se malo po rastesitim podlogama pa ces saznat da je to potrebno. kod auta je druga prica
pa moj vtr sp nije enduro ili cross makina...koji crni makadam....snijeg....samo uzareni asfalt....i deri....koj ce mi klinac abs......samo problem vise.... :shock:jolly the roger said:kod motora, i na obicnim a i na rastresitim podlogama(snijeg, blato, makadam) bas je bitno da se prednji kotac ne zablokira - blokiranje (proklizavanje) prednjeg kotaca znaci uglavnom uvijek siguran pad. vozi se malo po rastesitim podlogama pa ces saznat da je to potrebno. kod auta je druga prica
bmw m 5 said:abs....na motoru....bezveze....to je za one koji nemaju osjecaja za doziranje kocenja.....Ovako je lakse stisnes full polugu i elektornika odradi svoje....ali na suhom je puno bolje bez abs-a......
svi krecu sa hladnim gumama....dajem im vremena 10 km da se zgriju....na srecu wartburga vise nema...a i sljunak se ne prosipa tek tako....pa gledam ispred sebe...a ne oko sebe...ili u cajger(ko neki). Sto se abs-a tice.....zasto bi ti glava zavrsila u sajbi ???? Milion sam puta aktivirao abs( sta slucajno a sta namjerno...jer to mi je struka)...i nkad glava ne zavrsava u sajbi...samo podrhtavanje pedale....uz lagano skripanje guma......I kotac ne blokira...kad se upali abs...a to mu je i primarna funkcija....elektromagnetski ventili u hecu(hydraulic control unit)....pulsiraju i popustaju pritisak kocionog sistema....prema "nalogu" cetiriju sondi koje primaju impulse sa nazubljene krune na svakom od cetiriju kotaca....A druga zadaca abs-a je da prilikom kocenja i aktiviranja abs-a(pogotovo na mokroj podlozi) ne dode do zanosenja auta...te da isti uvijek zadrzi svoj pravac.....A najmoderniji sustavi bosch-a...preko centralne jedinice kontorliraju i rad esp-a...i asc-a.....Tako da nisi bas upucen u "materiju"...i bezveze je odmah nazivati necije misljenje "bedastim"...... 8)Fenring said:Upravo si krenuo s hladnim gumama, ili si prošao preko lokve, ili pokupio malo ulja koje se prosulo iz nečijeg wartburg-a. Asfalt suh da suši nemože bit, al ti neki kavez upravo ulazi u putanju, ili je na zavoju ispred tebe neko baš za vraga prosuo šljunak. Kome se ovakva slična situacija nije dogodila, ili skoro dogodila taj se nije bogzna šta ni vozio motorom. Uglavnom, naivno je mislit da si bolji od elektronike.
A ova izjava da je lakše stisnut full polugu i elektronika odradi svoje je skroz bedasto, jer da to probam napravit, glava bi mi završila u šajbi. Ne pali se ABS kad jako kočiš nego kad blokira kotač. Istina, ABS kod detekcije blokiranja još ima dosta prostora za usavršavanje, ali to ne znači da ovi što sad postoje ne rade dobro, ili jako dobro.
Ima slučajeva kad su ljudi uspjeli napravit wheelie s motorom koji ima ABS. Takvih nema puno doduše, ali nije nemoguće.
bmw m 5 said:Milion sam puta aktivirao abs( sta slucajno a sta namjerno...jer to mi je struka)...i nkad glava ne zavrsava u sajbi...samo podrhtavanje pedale....uz lagano skripanje guma......I kotac ne blokira...kad se upali abs...a to mu je i primarna funkcija...
bmw m 5 said:.......i bezveze je odmah nazivati necije misljenje "bedastim"...... 8)
abs nije stvoren da skrati put kocenja, nego da poveca upravljivost prilikom kocenjaTommee said:Isuse samo nemoj ti molim te.... Abs se ne radi da funkcionira na takvim podlogama... I brze ces stati bez njega..
pa nisu motori samo cestovnjaci :jesus:bmw m 5 said:pa moj vtr sp nije enduro ili cross makina...koji crni makadam....snijeg....samo uzareni asfalt....i deri....koj ce mi klinac abs......samo problem vise.... :shock: