EnduroLab
Well-known member
PR7 je kod mene i predano ga testiram u svim uvjetima.
Gume su mi super, neshvatljivo mi je da i drugi proizvodaci ne mogu stavit postene gume za prvu ugradnju. Prednja je top, a straznja je odlicna za sve osim za jako blato.
Kako u ZG vec danima barem dvaput dnevno pada kisa nisam se upustao u neke zahtjevnije pizdarije jucer na sljemenu...makadami i to...
Ovjes me iznova odusevljava. Ne sjecam se kad sam zadnji put sjeo na motor i da nisam imao potrebu nesto podesiti. Vilice so odlicne, jucer sam ga bas terao nemilo, mijenjao spure, preskakivao kamencice i balvane i vilice to odraduju bez greske. Zadnji amortizer je cini mi se nesto losiji od vilica ali nista sto bi zahtjevalo neki objektivan prigovor. Sve je to bas odlicno.
Kocnice odlicne, pogotovo zadnja. Kratak hod, osjecaja dovoljno, blokira brzo i kad treba. Prednja odlicna, veliki disk napred daje sigurnost i osjecaj, a na poluzi je osjeca ugodan i sve nekako daje samopouzdanje.
Kvacilo (osjecaj i rad) bi ocijenio sa 4 (osjecaj), a 5 za rad/funkciju. Malo mi je grubo, trebao bi podesiti ga za neke tehnicke stvari ali objektivno...kolko debila ce ic skakat balvane s tim motorom? Osim ovog debila.
Ergonomija je za 95% ljudi odlicna, tank je lako obuhvatit koljenima, sic dozvoljava pomicanje, a ima dovoljno gripa da ne klizes kad ne treba. Volim brusenu kozu na sicevima 👍 Upravljac je Reikon 28 mm, odlican, dovoljno sirok i sa dobrim "bendom". Kontrole svjetla, trube, zmigavaca, paljenja, gasenja...sve kako treba, uobicajeno, logicno, kvalitetno. Lijepi crveni aluminijski prosireni fuzici su odlicni. Dovoljno gripa, dozvoljavaju pomicanje noga, a kad treba drze nogu na mjestu. Cista petica. Motor ima veliki tablet sa mnostvom funkcija, ima osmand, google, spaja se na net...sve. O njemu necu previse sada jer ga nisam proucio. Ispod tableta nalazi se mali KOSO instrument sa okretajima, brzinom i kolicinom goriva, dobro osvjetljen i pregledan. Nemam primjedbi. I sve to stoji na motoru bez previse tresnje i vibracija.
Masina...bilo bi lijepo imati 20ks vise al objektivno upravo nedostatak tih 20 ks daje vozacu dozu samouvjerenosti, ne plasi, ne trza, ne izbija ruke...ugodan je, ima mnogo momenta na niskim okretajima, a u spici je njegova snaga dovoljna. Lako ide na zadnji, lako se kontroliraju proklizavanja, dobro reagira na gas - mnogo bolje nego mnogi drugi motori sa ajnspricom.
Evo, to su dojmovi dvosatnog testiranja na sljemenu. U sljedecim danima mozda jos par dojmova, a nadam se da bi sljedeceg tjedna moga sastaviti i jedan pravi hard test nakon trodnevnog off road izleta na benduroX.
Podsjecam, AJP modeli uz mogucnost probe biti ce predstavljeni na ovogodisnjem Benduru X, od 28.-30.5. u Kastelima. Temu o Benduru mozete pronaci na ovom forumu.
Svi pitate za cijenu. Ja nisam ni uvoznik niti zaposlenik uvoznika. AJP zasad nema dogovorenu suradnju sa ovim forumom i portalom pa se za takve informacije najbolje obratiti uvozniku, kontakt mozete naci u prijasnjim postovima.
Zasad mogu reci samo da ce cijena do registracije biti oko 10700e i da ce prvi kupci dobiti poklone u vidu opreme.
Lp
Par kratkih filmica:
Gume su mi super, neshvatljivo mi je da i drugi proizvodaci ne mogu stavit postene gume za prvu ugradnju. Prednja je top, a straznja je odlicna za sve osim za jako blato.
Kako u ZG vec danima barem dvaput dnevno pada kisa nisam se upustao u neke zahtjevnije pizdarije jucer na sljemenu...makadami i to...
Ovjes me iznova odusevljava. Ne sjecam se kad sam zadnji put sjeo na motor i da nisam imao potrebu nesto podesiti. Vilice so odlicne, jucer sam ga bas terao nemilo, mijenjao spure, preskakivao kamencice i balvane i vilice to odraduju bez greske. Zadnji amortizer je cini mi se nesto losiji od vilica ali nista sto bi zahtjevalo neki objektivan prigovor. Sve je to bas odlicno.
Kocnice odlicne, pogotovo zadnja. Kratak hod, osjecaja dovoljno, blokira brzo i kad treba. Prednja odlicna, veliki disk napred daje sigurnost i osjecaj, a na poluzi je osjeca ugodan i sve nekako daje samopouzdanje.
Kvacilo (osjecaj i rad) bi ocijenio sa 4 (osjecaj), a 5 za rad/funkciju. Malo mi je grubo, trebao bi podesiti ga za neke tehnicke stvari ali objektivno...kolko debila ce ic skakat balvane s tim motorom? Osim ovog debila.
Ergonomija je za 95% ljudi odlicna, tank je lako obuhvatit koljenima, sic dozvoljava pomicanje, a ima dovoljno gripa da ne klizes kad ne treba. Volim brusenu kozu na sicevima 👍 Upravljac je Reikon 28 mm, odlican, dovoljno sirok i sa dobrim "bendom". Kontrole svjetla, trube, zmigavaca, paljenja, gasenja...sve kako treba, uobicajeno, logicno, kvalitetno. Lijepi crveni aluminijski prosireni fuzici su odlicni. Dovoljno gripa, dozvoljavaju pomicanje noga, a kad treba drze nogu na mjestu. Cista petica. Motor ima veliki tablet sa mnostvom funkcija, ima osmand, google, spaja se na net...sve. O njemu necu previse sada jer ga nisam proucio. Ispod tableta nalazi se mali KOSO instrument sa okretajima, brzinom i kolicinom goriva, dobro osvjetljen i pregledan. Nemam primjedbi. I sve to stoji na motoru bez previse tresnje i vibracija.
Masina...bilo bi lijepo imati 20ks vise al objektivno upravo nedostatak tih 20 ks daje vozacu dozu samouvjerenosti, ne plasi, ne trza, ne izbija ruke...ugodan je, ima mnogo momenta na niskim okretajima, a u spici je njegova snaga dovoljna. Lako ide na zadnji, lako se kontroliraju proklizavanja, dobro reagira na gas - mnogo bolje nego mnogi drugi motori sa ajnspricom.
Evo, to su dojmovi dvosatnog testiranja na sljemenu. U sljedecim danima mozda jos par dojmova, a nadam se da bi sljedeceg tjedna moga sastaviti i jedan pravi hard test nakon trodnevnog off road izleta na benduroX.
Podsjecam, AJP modeli uz mogucnost probe biti ce predstavljeni na ovogodisnjem Benduru X, od 28.-30.5. u Kastelima. Temu o Benduru mozete pronaci na ovom forumu.
Svi pitate za cijenu. Ja nisam ni uvoznik niti zaposlenik uvoznika. AJP zasad nema dogovorenu suradnju sa ovim forumom i portalom pa se za takve informacije najbolje obratiti uvozniku, kontakt mozete naci u prijasnjim postovima.
Zasad mogu reci samo da ce cijena do registracije biti oko 10700e i da ce prvi kupci dobiti poklone u vidu opreme.
Lp
Par kratkih filmica: