baxy
Well-known member
Prvo treba reći dvije tri riječi o cjelokupnom vikendu. Moglo se vidjeti svega i svačega , ukratko s jedne strane za pohvalu je organizirati utrke sa što više prijava i to iz raznih zemalja, no s druge strane takav gemišt od raznoraznih klasa, vrsta takmičenja i kategorija je teško i meni povezati koji redovito pratim takve i slične predstave,
.... nadalje u programu su bile 4 vrste utrka i to ICGP, AA-oldtimeri, PH-olditemeri, PH125/600/1000 ... dakle možemo ukratko reći od krama do raketa .... sa rasponom takmičara od 16 do 76 godina što je dokaz da je motosport ipak jedan od onih koji nisu vezani samo za dob, šta je naravno odlično , no krenimo ukratko redom:
ICGP - ponovno smo se nagledali starih 250/350gp motora, ali i starih GP vozača koji su nekada žarili svjetskim pistama, sad već u poodmaklim godinama no još uvijek dovoljno "mladi" da se pohvataju, ... za sve koji su rođeni u prošlom stoljeću ICGP utrke imaju dozu sjete jer hoćeš/nećeš kad ih gledaš pomisliš na vrijeme Preluke i Grobnika iz nekog drugog atraktivnijeg vremena...
AA-oldtimeri - utrke koje su ostale dosta prikraćene sa brojem takmičara, nekada je bilo daleko više prijevljenih no uzimajući vožnje prve dvojice -trojice teško da bi se , recimo u specialu nešto promjenilo kad je u pitanju postolje....Albin Štern vozi brže nego u svojim najboljim GP danima, Salopek na Dukcu neuhvatljiv za trećeg itd...
PH-oldtimeri - uvijek kad gledam te utrke pitam se u sebi "da li to ima smisla zvati Prvenstvo Hrvatske" i da li ima smisla kad imaš bezbroj klasa, nameće se pitanje "ima li uopće vozača koji neće dobiti pehar za jedno od tri mjesta", no da se ne nađe tko uvrijeđen poštujmo ljubav prema starim motorima i općenito volju i želju koju takmičari ovih klasa imaju. Jasno je da će OT i dalje voziti pod okriljem PH a ne nekog OT kupa (šta bi bilo normalnije kao i podjela klasa) jer ovi takmičari čine većinu kad su u pitanju motoutrke, no to je problem druge vrste (ili vrijednost) ovisi s koje strane gledaš...
PH 125/600/1000 - bojazan kako će to sve skupa izgledati ipak je bila bez razloga jer se grid i u 125 popunio sa par stranaca kao i grid u jačim klasama gdje su startali zajednički sa određenim vremenskim odmakom. Dan ranije su 1000 prve krenule pa 600, drugi dan obrnuto pa je ustvari bilo najveća fora gledati Ercega kako sa zaostatkom od parsto metara lovi 6-ice jednu po jednu. treba pohvaliti sve dečke jer su gotovo svi vozili na granici svojih osobnih rekorda, neki su je skinuli, no sve skupa pokazalo se da imamo nekolicinu stvarno odličnih vozača, naravno da je lov na završne PH bodove učinilo određeni napor više no bez konkurencije nema ni napretka, a ovaj puta se to dokazalo...jedan vuče drugoga i to se odmah vidi, zato je šteta da je konkurencija ipak mala, no čestitke pobjednicima.
Ivan Papa (r.i.p.)- crna kob zadesila je našeg takmičara u subotu koji se inače takmičio u oldtimer konkurenciji, kako nesreća ne bira ni vrijeme ni mjesto ostat će zabilježeno da je nesretni Papa stradao u posljednjem dugom zavoju na izlazu na ciljnu ravnicu u sudaru sa svojim kolegom iz MZ klase, a razloge nesreće je odnio sa sobom, istinu zna samo drugi sudionik nesreće i možda neki očevidac (kažem možda jer je to pozicija na kojoj nema publike ni sudaca).
U svakom slučaju čovjeka više nema i ostaje gorčina u svima koji su ovaj vikend pohodili Grobničku stazu.
Lijepo bi bilo od njegovih kolega i prijatelja iz OT klase a koji su na forumu da napišu koju riječ o svom kolegi.
.... nadalje u programu su bile 4 vrste utrka i to ICGP, AA-oldtimeri, PH-olditemeri, PH125/600/1000 ... dakle možemo ukratko reći od krama do raketa .... sa rasponom takmičara od 16 do 76 godina što je dokaz da je motosport ipak jedan od onih koji nisu vezani samo za dob, šta je naravno odlično , no krenimo ukratko redom:
ICGP - ponovno smo se nagledali starih 250/350gp motora, ali i starih GP vozača koji su nekada žarili svjetskim pistama, sad već u poodmaklim godinama no još uvijek dovoljno "mladi" da se pohvataju, ... za sve koji su rođeni u prošlom stoljeću ICGP utrke imaju dozu sjete jer hoćeš/nećeš kad ih gledaš pomisliš na vrijeme Preluke i Grobnika iz nekog drugog atraktivnijeg vremena...
AA-oldtimeri - utrke koje su ostale dosta prikraćene sa brojem takmičara, nekada je bilo daleko više prijevljenih no uzimajući vožnje prve dvojice -trojice teško da bi se , recimo u specialu nešto promjenilo kad je u pitanju postolje....Albin Štern vozi brže nego u svojim najboljim GP danima, Salopek na Dukcu neuhvatljiv za trećeg itd...
PH-oldtimeri - uvijek kad gledam te utrke pitam se u sebi "da li to ima smisla zvati Prvenstvo Hrvatske" i da li ima smisla kad imaš bezbroj klasa, nameće se pitanje "ima li uopće vozača koji neće dobiti pehar za jedno od tri mjesta", no da se ne nađe tko uvrijeđen poštujmo ljubav prema starim motorima i općenito volju i želju koju takmičari ovih klasa imaju. Jasno je da će OT i dalje voziti pod okriljem PH a ne nekog OT kupa (šta bi bilo normalnije kao i podjela klasa) jer ovi takmičari čine većinu kad su u pitanju motoutrke, no to je problem druge vrste (ili vrijednost) ovisi s koje strane gledaš...
PH 125/600/1000 - bojazan kako će to sve skupa izgledati ipak je bila bez razloga jer se grid i u 125 popunio sa par stranaca kao i grid u jačim klasama gdje su startali zajednički sa određenim vremenskim odmakom. Dan ranije su 1000 prve krenule pa 600, drugi dan obrnuto pa je ustvari bilo najveća fora gledati Ercega kako sa zaostatkom od parsto metara lovi 6-ice jednu po jednu. treba pohvaliti sve dečke jer su gotovo svi vozili na granici svojih osobnih rekorda, neki su je skinuli, no sve skupa pokazalo se da imamo nekolicinu stvarno odličnih vozača, naravno da je lov na završne PH bodove učinilo određeni napor više no bez konkurencije nema ni napretka, a ovaj puta se to dokazalo...jedan vuče drugoga i to se odmah vidi, zato je šteta da je konkurencija ipak mala, no čestitke pobjednicima.
Ivan Papa (r.i.p.)- crna kob zadesila je našeg takmičara u subotu koji se inače takmičio u oldtimer konkurenciji, kako nesreća ne bira ni vrijeme ni mjesto ostat će zabilježeno da je nesretni Papa stradao u posljednjem dugom zavoju na izlazu na ciljnu ravnicu u sudaru sa svojim kolegom iz MZ klase, a razloge nesreće je odnio sa sobom, istinu zna samo drugi sudionik nesreće i možda neki očevidac (kažem možda jer je to pozicija na kojoj nema publike ni sudaca).
U svakom slučaju čovjeka više nema i ostaje gorčina u svima koji su ovaj vikend pohodili Grobničku stazu.
Lijepo bi bilo od njegovih kolega i prijatelja iz OT klase a koji su na forumu da napišu koju riječ o svom kolegi.