Amaterska Moto Liga 2017
U 2017. organizira se Druženje u slijedećim kategorijama:
1. Stil
2. Natjecanje
3. Hrana i piće
1. Tehnički pravlnik Druženja u kategoriji Stil:
Rama Tomos, sa svim mogućim preinakama, uz upotrebu dijelova drugih proizvođača. Bodovanje vrši stručni žiri od 3 člana izabran najglasnijim navijanjem.
2. Tehnički pravilnik Druženja sa elementima natjecanja:
Rama Tomos, bez preinaka na dohvatima bloka, prednjih i zadnjih vilica. Rame se mogu prekrajati radi visine malodobnih vozača. Kotači i kočnice iz cijeloga Tomos asortimana zadani minimumom originala ( to znači da na Apn ne može staviti kotače od automatika, ali može od Tomosa 14, 15, sprinta, elektronika, ili BT, ATX, ili CTX u svrhu poboljšanja kočenja). Kočioni sistem mora biti ispravan i besprijekoran. Sajle i štangice kao i crijeva bez napuklina i u potpunosti ispravne. Moguće kombinacije, rama APN – BT cilindar, rama BT – APN cilindar serija. Znači Klasa se određuje prema agregatu ne prema rami.
Junior klasa:
Motor Tomos, model Automatik . Verzije sa originalnim cilindrom, karburator jedan od originalne ugradnje koji se može doraditi. Paljenje po izboru, auspuh po izboru, obavezni ispravan i funkcionalan sklop za paljenje. Restriktor na auspuh prirubnici fi 16. Obvezana upotreba zaštitne odjeće, čizama i integral kacige.
Klasa 1. Automatik
Podklase:
1/1: Serija
1/2: Kit
1/3: Open
1/1. Serija:
Motor Tomos, model Automatik . Verzije sa originalnim serijskim cilindrom, karburator jedan od originalne ugradnje koji se može doraditi. Paljenje po izboru, auspuh po izboru, obavezni ispravan i funkcionalan sklop za paljenje. Nije obvezan pročistač zraka. Tomos Automatik dozvoljena kombinacija blok + cilindar A3+A5; A5+A3.
1/2. Kit:
Motor Tomos, model Automatik. Tomos blok, cilindar, paljenje, auspuh, karburator po izboru. Obavezni ispravan i funkcionalan sklop za paljenje.
1/3. Open
Tomos blok, dozvoljena ugradnja roto diska ili lamelnog usisa na blok. Cilindar, auspuh, paljenje, karburator i turbina po izboru.
Klasa 2. Tomos sa mjenjačem:
Podklase:
2/1. Serija Apn, Atx, T 11, T 12, T 14 :
2/2: Serija T 15, BT:
2/3: Serija E 90, Ctx 80
2/4: Race
2/5: Open sa mjenjačem
2/1: Serija Apn, Atx, T 11, T12, T 14:
Karburator jedan od originalne ugradnje koji se može doraditi , nije obvezan pročistač zraka,serijski cilindar APN, Atx, T11, T 12, T 14 Tomos, serijski blok Tomos, 5 brzina maximum, auspuh slobodan, paljenje slobodno, obavezan upotrebljiv nožni starter (kurbla).
2/2. Serija: BT, T 15, SL 15 itd.
Blok Tomos, cilindar Tomos original, karburator 18, auspuh i paljenje slobodno, maximalno 5 brzina.
2/3. Serija E 90, CTX:
Blok Tomos, cilindar E 90 ili CTX cilindar, karburator 21 mm, auspuh i paljenje slobodni.
2/4. Race:
Blok Tomos ( 50 ccm), cilindar po izboru, auspuh, paljenje i karburator po izboru.
2/5. Open sa mjenjačem:
Tomos motori sa CTX, E 90, vodenim cilindrima, usisom na blok i ostalim preradama.
3. Hrana i piće:
Organizator je obavezan imenovati trojicu najtežih učesnika Druženja u stručni žiri za odabir najboljih majstora pripreme hrane i pića na Druženju.