farbach said:
Live stream: https://www.youtube.com/watch?v=5-OHM6DUVH8&feature=youtu.be
u Beogradu se vozi timska trka, nocna. Zavrsava se u dva po ponoci. Tri vozaca se smenjuju. Oko 30 postava ucestvuje.
Mi u AML-u (Amaterskoj moto ligi) smo se organizirali zbog druženja, zabave i natjecanja.
Motori su podjeljeni u 5 klasa, a vozi se 6 klasa.
Na taj način ostavili smo sudionicima mogućnosti da motore pripreme prema svojim mogućnostima i preferencama, a da ujedno budu konkurentni u svojoj klasi.
Klasa Junior (do 18 g.) motori 1/1 automatic serija
klasa 1/1 automatic serija
klasa 1/2 automatic kit
klasa 2/1 APN/ATX serija
klasa 2/2 15/BT (18mm karb)
klasa 2/3 open
Mlađi vozači od 18 (16-18) godina mogu nastupiti u bilo kojoj klasi uz pristanak i prisustvo roditelja, ali junior klasa je organizirana jer imamo i djecu od 8-12 godina kojima iz objektivnih razloga ne možemo dopustiti nastup sa odraslima iako neki od njih na istim stazama imaju bolja vremena od odraslih.
Vozimo isključivo na amaterskoj i dobrovoljnoj osnovi, nemamo krovnu organizaciju i organizirani smo kao FB grupa.
U AML-u se ne otvaraju motori zbog kontrola i žalbi jer je 5 kategorija sasvim dovoljno da svako pronađe svoju klasu.
Cilj je zabaviti se i po mogućnosti postići što bolji plasman, ali na stazi fer i sportskim nastupom, a ne u boksu cjepidlačenjem, žalbama i sličnim taktikama.
Međusobno si pomažemo savjetima, dijelovima, alatom i svim potrebnim jer smo svi jedna ekipa, ekipa AML-a.
Naše utrke traju po 8 krugova na karting stazama i vozimo dvije utrke u danu, nema kvalifikacija, startne pozicije se izvlače iz šešira, a u drugoj utrci se starta prema plasmanu iz prve.
Nemamo sponzore i sve plaćamo sami, kotizacije su simbolične i služe za kupovinu pehara, a staza se plaća pojedinačno prema cijeni vlasnika staze.
Svaka naša utrka je dvodnevno druženje s elementima natjecanja i puno zabave, a cilj je unaprijediti svoje sposobnosti kao vozača, sportaša i mehaničara.
Završava nam i druga sezona, imamo 7-8 utrka po sezoni, a broj sudionika je uvijek između 30 i 40. U nekim slučajevima vežemo po dvije klase što doprinosi atraktivnosti.
Motori su nam pripremljeni prema individualnom znanju, mogućnostima i sistemu sam svoj majstor, a ne prema pravilima smišljenim za preferirane pojedince i timove.
Moje mišljenje je da endurance na mopedima više nije zabava i druženje već mučenje vozača i motora.
I da, imamo kapaciteta i mogućnosti nastupiti pa smo i razmišljali o tome, ali prema dostupnim informacijama o dosadašnjem tijeku moped endurance takmičenja i opće atmosfere u pozadini istog u RS, ne hvala...
Informacije o AML-u u ovom postu su opće i poznate svakome tko prati AML, a iznesen osobni stav i mišljenje je isklučivo moje.
Hvala svim AML-ovcima na dosadašnjim izvanredno provedenim vikendima u posljednje dvije godine!