aprila rs 125

pa zaribal mi je trebam novi cilindar klip karike klipnjaču radilicu treba balansirati i još trebam ispušni ventil
 
cici125 said:
pa zaribal mi je trebam novi cilindar klip karike klipnjaču radilicu treba balansirati i još trebam ispušni ventil
To ti u svakom slucaju ne bi trebalo biti tako skupo kao pripsavanje motora i vilice sa RS 250, mada je svaki popravak motora skup.
 
cici125 said:
pa zaribal mi je trebam novi cilindar klip karike klipnjaču radilicu treba balansirati i još trebam ispušni ventil
za maksimalo 3000kn to rijesis.... ali maksimalno...
 
BeLa-Vg said:
e ova nsr-ka je tvoja ili si samo sliku iz oglasnika metnuo na avatar?

je moja je!!!  :D

os kupit?  8)
 
polini 2200, klipnjaca 500kn, imas i RMS klipnjacu za 600kn, ventil polovni negdje.... paše i id AF1 aprilia... eto stvar rijesena i imat ces 154cc a ne 125... jaci motor i u super stanju...
 
BeLa-Vg said:

puno!
2000 ojro! jbg
ja san motor platije sve skupa s sredivanjem 17000kn! (cisto informativno)
sve je novo na njemu, al bas sve!  (y)
nije prosa 1500km od generalke, tako da...nema mu sta bit!!!
 
misliš da bu radilica izdržala to jer frend ima futuru 125 pa je stavio polini i nakon 1000 km mu je zaribal
 
BeLa-Vg said:
istina to je puno!! ja z 2k eura dobim hondu rebel 2000 g. ko novu
al to ipak nije isto

to nije ni priblizno isto, tako da nemas ih šta stavljat u isti koš al svejedno... (y)
meni osobno je nsr puno bolji i lipsi od te rabelke!! al o ukusima se ne raspravlja!  8)
 
cici125 said:
misliš da bu radilica izdržala to jer frend ima futuru 125 pa je stavio polini i nakon 1000 km mu je zaribal
a to ima veze s radilicom jer??? :misli:
 
ako je prijatelju zariba, to se onda dogodilo jer nije dosta ulja tocio ili mu je crkla mjesalica... najgore sta moze bit s kitom u pogledu na radilicu je da malo cesce promijenis lezajeve radilice...