APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA

ib said:
Samo ti se cini  :mrgreen:

05QuarterMile_adventure_Com.jpg


Dobar je CN, vozio ga je poznanik sa h.r.m-a i bio zadovoljan jedino sto je bio prevelik za njega (nizeg je rasta).

IB, daj mi molim te reci na koje pitanje ne znas odgovor, daj budi dobar decko, plizzzzzz
 
Vozio sam malog i velikog Stroma i probao Caponord.

Meni osobno najljepši putni enduro. A u vožnji u odnosu na Stroma:

- sjedalo je niže
- upravljač je niži
- širi prednji oklop, manje turbolencija u odnosu na Stroma
- još veće i komfornije sjedalo (nema tjelesnog kontakta između vozača i suvozača!)
- motor mrtav ispod 4000 o/min, poslije solidno vuče
- kočnice vrlo dobre u odnosu na Stroma
- kvaliteta izrade vlo dobra, ali ne i kvaliteta pojedinih upotrijebljenih materijala (izblijedjeli prednji blatobran)
- problem s nabavkom dijelova u HR

Definitivnio motor za velike dečke i otvorene ceste. Osjetno je masivniji u vožnji od recimo malog Stroma, pogotovo u gradu. Ali zato na otvorenim cestama...

Ona limitirana verzija Rally Raid mi je još uvijek tiha patnja!

 
brum said:
Vozio sam malog i velikog Stroma i probao Caponord.

Meni osobno najljepši putni enduro. A u vožnji u odnosu na Stroma:

- sjedalo je niže
- upravljač je niži
- širi prednji oklop, manje turbolencija u odnosu na Stroma
- još veće i komfornije sjedalo (nema tjelesnog kontakta između vozača i suvozača!)
- motor mrtav ispod 4000 o/min, poslije solidno vuče
- kočnice vrlo dobre u odnosu na Stroma
- kvaliteta izrade vlo dobra, ali ne i kvaliteta pojedinih upotrijebljenih materijala (izblijedjeli prednji blatobran)
- problem s nabavkom dijelova u HR

Definitivnio motor za velike dečke i otvorene ceste. Osjetno je masivniji u vožnji od recimo malog Stroma, pogotovo u gradu. Ali zato na otvorenim cestama...

Ona limitirana verzija Rally Raid mi je još uvijek tiha patnja!

Ovo gore boldano je po meni jedini problem, jer ako nema kod nas, onda si primoran ici u Sloveniju ili Italiju. A sto se tice Rally Raida dugo se prodavao jedan u karlovcu, a bio je i u oglasniku ja mislim,

poz
 
jessy said:
Ima jedna crvena kaj stoji na Pagu svako ljeto ali čovjek je iz Zagreba. Živi u jednoj uličici kod Drvinja, ima tiskaru.
tu je berekin kupija. :wink:
 
jessy said:
Pa ja nemrem verovati. :shock: Čovjek nemre niš napisat o bilo kojem motoru da neko ne uskoči sa Stromom. Inače slažem se sa tobom, Strom respect :mrgreen:

Pa ti si prvi uskocil sa Stromom, kaj ne?  :LOL: Malo ubijam dosadu, nemoj se srdit  (y)
 
brum said:
Vozio sam malog i velikog Stroma i probao Caponord.

Meni osobno najljepši putni enduro. A u vožnji u odnosu na Stroma:

- sjedalo je niže
- upravljač je niži
- širi prednji oklop, manje turbolencija u odnosu na Stroma
- još veće i komfornije sjedalo (nema tjelesnog kontakta između vozača i suvozača!)
- motor mrtav ispod 4000 o/min, poslije solidno vuče
- kočnice vrlo dobre u odnosu na Stroma
- kvaliteta izrade vlo dobra, ali ne i kvaliteta pojedinih upotrijebljenih materijala (izblijedjeli prednji blatobran)
- problem s nabavkom dijelova u HR

Definitivnio motor za velike dečke i otvorene ceste. Osjetno je masivniji u vožnji od recimo malog Stroma, pogotovo u gradu. Ali zato na otvorenim cestama...

Ona limitirana verzija Rally Raid mi je još uvijek tiha patnja!
onda mu je ovo boldano velika mana  :mrgreen:
 
ib said:
Pa ti si prvi uskocil sa Stromom, kaj ne?  :LOL: Malo ubijam dosadu, nemoj se srdit  (y)
Ma sve pet. (y) Pa forum je odraz demokracije.
 
prije par dana pojavio se u oglasniku caponord  02g., 25tkm za 57.000 kn
meni to izgleda puuno previše, za 5 godina star motor, mislim da je realna cijena 40 - 45.000 kn
istina da je on (valjda) lijep, očuvan, pun opreme, ali

na suzukijevoj stranici bio je V Storm 1000, 06.g. 4 tkm, za 65.000 kn i to mi je prihvatljiva cijena

ovo za caponord mi izgleda jako napuhano



 
den said:
prije par dana pojavio se u oglasniku caponord  02g., 25tkm za 57.000 kn
meni to izgleda puuno previše, za 5 godina star motor, mislim da je realna cijena 40 - 45.000 kn
istina da je on (valjda) lijep, očuvan, pun opreme, ali

na suzukijevoj stranici bio je V Storm 1000, 06.g. 4 tkm, za 65.000 kn i to mi je prihvatljiva cijena

ovo za caponord mi izgleda jako napuhano

Da malo napuhana cijena ako se radi o obicnom Capou, jedino ako je u pitanju Rally Raid verzija  :misli:
 
ma da, obična verzija
ima i tu u oglasniku, na motori.hr

zapeo mi je za oko
a što mogu kad mi je ljepši nego V Storm
 
ima u klc jedan Rally Raid i prodaje se,frend ga ima evo ti broj pa ga pitaj iz prve ruke:

098-246-100 Goran

s.
 
bravo said:
ima u klc jedan Rally Raid i prodaje se,frend ga ima evo ti broj pa ga pitaj iz prve ruke:

098-246-100 Goran

s.
Taj se prodaje već pol stolječa.
 
tvigi said:
Taj se prodaje već pol stolječa.

Pa kad ga lik cijeni ko da je od suhog zlata, a mozda se i zaljubio  :mrgreen:
 
a znam da ga prodaje a kolika je cijena nemam pojma,znam da ga je platio skoro 90000 kn kad ga je kupovao a sad koliko trazi  :misli: :misli: :misli: :misli:

znam da nije imao problema sa njim.

s.
 
mene zanima običan, a ne Raid

gledao sam u KA jednog po ljeti, 02. g., cijena 38 k
bio sam zagrijan, ali sam odlučio radije potražiti neki noviji sa abs-om

možda sad uleti neka jesensko - zimska akcija, po povoljnoj cijeni...
 
Frgich said:
Pa kad ga lik cijeni ko da je od suhog zlata, a mozda se i zaljubio  :mrgreen:
U svakom slučaju jako privlačna cura,a još k tome jako egzotična :wink:  :mrgreen:

s toga se i nije teško zaljubiti (y)
 
tvigi said:
U svakom slučaju jako privlačna cura,a još k tome jako egzotična :wink:  :mrgreen:

s toga se i nije teško zaljubiti (y)

Vrlo egzotična, jedino ako se malo razboli, rezervne dijelove je malo teže dobit  :mrgreen:
 
Ovaj iz Karlovca nudi brdo izuzetno skupe opreme za motor (robusnija izvedba, aluminijski koferi, CB, set terenskih guma), ali je cijena oko 75.000 kn. Za te novce dobije se novi V-Strom s registracijom. Istina, gol, ali ipak novi.

Caponord, pogotovo Rallye raid verzija se ne bi trebala kupovati nova ako se ne misli imati barem 5 godina, jer je pad vrijednosti na našem tržištu vrlo velik, a nakon 5 -6 godina se iznos stabilizira na prihvatljivu mjeru. Osim toga ima dosta problema s nabavkom opreme za taj motor, rezervni dijelovi se dosta čekaju, nemoguće je nabaviti originalnu boju za korekcije oštećenja na laku...na žalost, to je priča koja prati sve exote na našem tržištu, a koliko je meni poznati njih nema u HR više od 20-ak komada.

Ako se ne varam solidno se prodaje samo u Italiji, a i u Europi prodajne brojke baš ne ruše na leđa. šteta je motor predivno izgleda, a i solidno se vozi. Upravo sa jednu provozao cca 200 km i bilo mi je čist fajn  :wink: :mrgreen:


 
ako govoriš o ovome što je bravo rekao, cijena je malo pala i sada iznosi 60 k

ali nema abs
prvo treba čuvati glavu

i mislim, to je motor za Saharu, ne za asfalt
a ovi metalni koferi mi se baš ne sviđaju  :misli:
 
Frgich said:
Vrlo egzotična, jedino ako se malo razboli, rezervne dijelove je malo teže dobit  :mrgreen:
To je to  :mrgreen: kaj većina ne sanja neke kosoke,črne i tome slične :LOL: