APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA

Kao što Brum reče, do djelova se teško dolazi.
Meni je motor jedan od najljepših,kao i Tiger,ali ljubav je bol :misli: :mrgreen:
 
ovo je capo 02.g.
da li instrumenti (satovi) izgledaju drugačije na novijim godištima, jer ovi mi izgledaju malo zastarjelo
ako ima ko sliku ...
 
brum said:
nemoguće je nabaviti originalnu boju za korekcije oštećenja na laku...

Ako se ne varam to je slucaj za sve Aprilie jer imaju zamjenske plastike vec pofarbane u original farbu,

poz
 
den said:
ovo je capo 02.g.
da li instrumenti (satovi) izgledaju drugačije na novijim godištima, jer ovi mi izgledaju malo zastarjelo
ako ima ko sliku ...

Mislim da je to to  :misli:

Inače, kvaliteta izrade je Ok, ali kvaliteta pojedinih upotrijebljenih dijelova baš i ne  :palacdolje:

Npr, plastika oko instrumenata izgleda kao u ladi nivi, a prednji blatobran je izblijedio na suncu kao na starim Opel Corsama iz 1995.godine  :?

 
brum said:
Mislim da je to to  :misli:

Inače, kvaliteta izrade je Ok, ali kvaliteta pojedinih upotrijebljenih dijelova baš i ne  :palacdolje:

Npr, plastika oko instrumenata izgleda kao u ladi nivi, a prednji blatobran je izblijedio na suncu kao na starim Opel Corsama iz 1995.godine  :?
Ništa ne blijedi na suncu. Motor nakon 5 god. starosti  i prijeđenih 38.000 km. izgleda kao nov. Tko ne vjeruje neka dođe pogledati.  :jesus:
 
Eck said:
Ništa ne blijedi na suncu. Motor nakon 5 god. starosti  i prijeđenih 38.000 km. izgleda kao nov. Tko ne vjeruje neka dođe pogledati.  :jesus:

Bez ikakve uvrede, možda se radi o konkretnom motoru, ali izblijedjeli prednji blatobran sam vidio na dvije Caponord, stare 2-3 godine i obje garažirane i relativno malo vožene.

No dobro, to je tako i tako bespredmetna rasprava jer po izgledu blatobrana ne sudimo o motoru  (y)

Upravo surfam po slovenskom forumu, da vidim kakva je kod njih situacija s Capom, čak spremaju i neki susret vlasnika. 
 
brum said:
Bez ikakve uvrede, možda se radi o konkretnom motoru, ali izblijedjeli prednji blatobran sam vidio na dvije Caponord, stare 2-3 godine i obje garažirane i relativno malo vožene.
Upravo sam to jučer gledao na jednom Caponordu u Francuskoj i nisam mogao vjerovat kako jeftino izgleda ovako izblijedjelo.

Inače, na oko mi je caponord zaista najljepši maxsi enduro na tržištu.
 
Evo nešto slika s Slovenskog moto-foruma. Caponordisti su uspijeli po ugledu na Stromere odraditi svoj prvi susret. Bilo je prisutno 10 motora.




 
den said:
i da ga prodaješ, koliko bi tražio za njega?
Sa koferima (3kom) 7.000.00 Eur-a. Za svaku ogrebotinu koju nađeš na motoru ili izbljeditu plastiku ili dio plastike 100 Eur-a dolje. Ako si zainteresiran dođi pogledat motor. :D
 
Eck said:
Sa koferima (3kom) 7.000.00 Eur-a.dođi pogledat motor. :D

Jel ima servisnu knjižicu i di je servisiran i najvažnije dali su ti žbice redovito dotezaneeeee :LOL: :LOL: :jesus:
 
Eto uzeo ja Caponorda 02. moju dugogodišnju patnju  :D

motor malo teže pali
Ne mislim da neće upaliti, nego treba anlasat i malo dodati gas da primi
capo ima automatski čok, do sada sam na kle i z750 imao ručni čok, pa mi se čini da je to bolje rješenje, jer ovaj kao da se ne uključi na vrijeme

osim toga, ima neki čudan zvuk (originalni auspuh)
opet ga uspoređujem sa  kawama, koje su imale bolji zvuk







 
neka činili vi zajedno puno kilometara,a u poćetku i triba mala prilagodba motoru,a i zima je akumulator,ma siguran san da če biti OK. (y) :biker:
 
Lijep pozdrav svima!
Dvije sam godine vozio Hondu CB 750 F iz 1981 godine (slika u privitku), i došlo je vrijeme da se jedna ljubav zamjeni drugom... Sasvim sam slučajno sjeo na Apriliu Caponord i u trenu se zaljubio.
Definitivno mi pristaje proporcijama (imam 193 cm i 110 kg), a da ne spominjem V2 :)))  i otvorene auspuhe....
Ono što bih volio kupiti su štitnici koji se postavljaju ispred ručica (ne znam kako se zovu), crash barove (za far i deklove), te zaštitnu kožu koja se postavlja preko tanka...
Zna li netko gdje se sve to može nabaviti, te naravno po kojoj cijeni?
Unaprijed hvala na odgovoru.
 
Crow said:
Ono što bih volio kupiti su štitnici koji se postavljaju ispred ručica (ne znam kako se zovu), crash barove (za far i deklove), te zaštitnu kožu koja se postavlja preko tanka...
Zna li netko gdje se sve to može nabaviti, te naravno po kojoj cijeni?
Unaprijed hvala na odgovoru.

Nisi napisao od kuda si, pa pišem za ZG.

Štitnici ruku zamjenski - Motormania V. Gorica, koža preko tanka - Bagster prodaje Motori Grigić V. Gorica, crash bar - npr. Givi  Šepić, ali... ako hoćeš baš sa mrežicom ispred fara moraš saznati od koje je točno firme taj crash bar.
 
e a ovo je ocjena capa kao kompletnog motora ,a po tom kriteriju su ocijenjeni i ostali motori u klasi  enduro motora ,dakle između 100 motora Capo je zauzeja 22 misto s postotkom od 82.08%
http://apriliabase.com/aprilia/forum/index.php?topic=346.75
 
slušaj, pa CAPO je vrhunski motor, koji prolazi na desetke tisuća km bez problema, za razliku od razvikanog  BMW R1200GSa, koji ima dosta problema kao i njegov mlađi brat F800GS kojem se krivi nosač zadnjeg amortizera, puca lanac itd. :shock: :censored: :chainsaw: a sad zašto se nije prodava CAPO tribaju kazat upučeniji. :misli: