brum said:nemoguće je nabaviti originalnu boju za korekcije oštećenja na laku...
den said:ovo je capo 02.g.
da li instrumenti (satovi) izgledaju drugačije na novijim godištima, jer ovi mi izgledaju malo zastarjelo
ako ima ko sliku ...
Ništa ne blijedi na suncu. Motor nakon 5 god. starosti i prijeđenih 38.000 km. izgleda kao nov. Tko ne vjeruje neka dođe pogledati. :jesus:brum said:Mislim da je to to :misli:
Inače, kvaliteta izrade je Ok, ali kvaliteta pojedinih upotrijebljenih dijelova baš i ne alacdolje:
Npr, plastika oko instrumenata izgleda kao u ladi nivi, a prednji blatobran je izblijedio na suncu kao na starim Opel Corsama iz 1995.godine :?
den said:i mislim, to je motor za Saharu, ne za asfalt
Eck said:Ništa ne blijedi na suncu. Motor nakon 5 god. starosti i prijeđenih 38.000 km. izgleda kao nov. Tko ne vjeruje neka dođe pogledati. :jesus:
Upravo sam to jučer gledao na jednom Caponordu u Francuskoj i nisam mogao vjerovat kako jeftino izgleda ovako izblijedjelo.brum said:Bez ikakve uvrede, možda se radi o konkretnom motoru, ali izblijedjeli prednji blatobran sam vidio na dvije Caponord, stare 2-3 godine i obje garažirane i relativno malo vožene.
Eck said:Motor nakon 5 god. starosti i prijeđenih 38.000 km. izgleda kao nov.
Sa koferima (3kom) 7.000.00 Eur-a. Za svaku ogrebotinu koju nađeš na motoru ili izbljeditu plastiku ili dio plastike 100 Eur-a dolje. Ako si zainteresiran dođi pogledat motor.den said:i da ga prodaješ, koliko bi tražio za njega?
Eck said:Sa koferima (3kom) 7.000.00 Eur-a.dođi pogledat motor.
Crow said:Ono što bih volio kupiti su štitnici koji se postavljaju ispred ručica (ne znam kako se zovu), crash barove (za far i deklove), te zaštitnu kožu koja se postavlja preko tanka...
Zna li netko gdje se sve to može nabaviti, te naravno po kojoj cijeni?
Unaprijed hvala na odgovoru.