Aprilia Pegaso 650 strada

Amon said:
Jel bilo kakvih vecih zahvata na masini?
Samo pumpa goriva ..i to nije riknula do kraja..nego je počela zezat pa sam je promjenio ..pisao sam o tome i na ovoj temi

Cijena zasigurno neće biti smiješna  :wink: ..ali će biti sigurno puno manja nego što su trenutno na oglasniku za Factory-e
Isto tako..ovisi dali će novi vlasnik željeti rezervne enduro kotače ili ne
 
Ekipa, ima li koji vlasnik factoria da mu je sjedalo previsoko pa bi se mijenjao za manje od traila.
Naime moje mi je malo nisko a od factoria je tvornicki vislje, pa eto ako bi se tko trampio neka se javi.
 
Amon said:
Handguards 300kn
Retrovizori 450kn
Moze i zamjena

Da dodam jos i ove ako kome triba, org, doslovno ko novi, nisu bili nego par dana na motoru ali fale vijci na jednome
 

Attachments

  • IMG_20181202_182030.jpg
    IMG_20181202_182030.jpg
    1.8 MB · Views: 135
Akrapoviči od Pegasa na prodaju
Info u inbox
 

Attachments

  • aprilia-pegaso-trail-659-cm3-full-oprema-slika-103822365.jpg
    aprilia-pegaso-trail-659-cm3-full-oprema-slika-103822365.jpg
    88 KB · Views: 171
Tpeko said:
Pozdrav, jel netko imao sljedeci problem:

Aprilia Pegaso 650 Factory 2008.
Total kilometre ne broji, stao na broju 17385 ( sto je jako glup broj ako vec ima stat brojat !!! ) i ima ikonicu ODO plus Spanner ( kljuc ).

Znaci pokusao sam pobrisati sva vremena sa chronometra, sve restirati. Pokusao sam uc u meni, diagnosis pa pobrisati greske, te zatim u reset service interval. Kad udjem u ovaj zadnji sve zablokira i ostane tako...cak i kad izvadim kljuc iz brave te stoji tako minutama. Resetira se jedino kad odspojim akm. ODO spanner jos stoji...
Help

Nakon odlaska u ovlasteni dva razlicita ovlastena aprilia servisa, dobijam jednak odg. Mozemo vam ponuditi novi sat. Nisam uopce htio ulazit.u detalje o cijeni, cca 4000-5000 t kn. Ali isto tako od ovih dilera gore sam preporuku dobio da se obratim EL Code firmi u splitu, ljudi se bave servisiranjem kojecega digitalnog, mobitela, laptopa, pa i tih satova. Ugl ljudi su korektno odradili posao za 400kn da sat funkcionira kao i prije. Njihovo objasnjenje je da se par bitova unutar koda sata promijenilo, a razlog, moguc pad napona, iskrenje akomulatora i slicno.
Ugl problem rijesen.
 
Ekipa, koje nosace bocnih kofera koristite, original, H&B ili nesto home made te koja su vasa iskustva s istima?
U planu je nabavka pa prihvacam i ponude :wink:
 
za kofere je vjerovatno malo veća zajebancija napraviti nosače, ali nije nemoguće, po meni su ti nosači stvarno preskupi...Ja sam radio nosače za bočne torbe, malo dobre volje, frend koji mi je to povario za pola sata i materijala za cirka 50 kuna...Najjeftiniji su bili preko 500 kuna
 
Ma i meni su preskupi, realno za originale ne bi trebalo dati vise od 100€.Ali eto, talijani su to
A koje si onda kofere kacio na njih, opet original ili....?
 
Nisam kofere nego bočne tekstilne torbe kappa 16-25 litara,kostale su oko 700 kuna,  u mah moto,odlične
 
Ozbiljno? Ja se mislim vec duze narucit taj crash bar ali sad cu se dat u naruđbu. Jel štiti hladnjak kad je motor polegnut?
 
Babylon said:
Ozbiljno? Ja se mislim vec duze narucit taj crash bar ali sad cu se dat u naruđbu. Jel štiti hladnjak kad je motor polegnut?

Štiti, možeš biti bez brige.
Ja sam crash bar uzeo kod njih preko e-bay-a, ali sam nosače naručio direktno, čak se može s čovjekom dogovoriti i manja korekcija cijene od one koja je napisana.
 
mjenjam bravu. Ne može se više lemiti jer je bivši vlasnik već "rudario" po tome...Bravu sam raručio, a sad me zanima jel ima koja shema da se ukopča nova a de se ne skida prednja maska i rezervar goriva. Znam da mogu precvikat kabele pa zalemit, ali ako se može jednostavno da upitam....
 
Ja sam imao slican problem, medjutim nisam mijenjao cijelu bravu nego samo onaj donji dio, ulozak u koji se leme žice. Cijena je nekih 50ak kn za rabljeni ulozak od aprilia sr50, novi je mislim 400 a za pegaso je puno puno skuplje a potpuno identična stvar, samo je kod skutera kabel kraci. Ako si vec narucio ok ali mislim da se ne isplati novo uzimati...
 
stigla brava!

za razliku od originala fali jedan tanki dvožilni kabel koji ide u gornji dio brave. U kompletu sam dobio komad kabela s kojim neznam šta ću  :misli:
s-l1600.jpg


evo ovako je na originalu;
27049.jpg



ima li tko kakav savjet prije nego krenem rudariti

 
To na originalu bi trebala biti antena za kod kljuc. I to bi trebao prebaciti sa stare, mislim da to nikad ne ide s bravom.