Aprilia Pegaso 650 strada

DarkBoshkarin said:
Nisam se ni makao iz garaže  :anger:

Dam kontakt, sve se čini u redu, čujem pumpu, probam upaliti, zavergla i neće. Probam svjećicu, daje iskru normalno, ali mi se čini da je suha... Bateriju sam spojio na punjač, napon 12.1, a i vergla, pa to nije. Kompjuter nema nikakve ECU greške, kada stavim malo benzine špricom direktno u cilindar okrene dva puta pa prestane, indikator benzine je dvije crte do vrha, s time da je danas dobila litru i pol, dvije svježe, ali mi se čini da jednostavno ne povuče benzin na paljenju. Zvao sam prijatelja koji nije toliki debil za mehaniku kao i ja i rekao je da provjerim dvije stvari: čok i da nisam slučajno prebacio na rezervu i nisam vratio pipu natrag. Koliko znam, Pegaso nema ručno mijenjanje rezerve/spremnika, a ni ručni čok. Osim toga bi moglo biti da je injektor, filter goriva, ili da je stvar u karburatoru, barem po onome što nalazim na forumima.

Što bi moglo biti i jesam li fulao nešto totalno očito?
Ovo gore boldano je sigurno problem. Napon 12,1 V je prenizak, akumulator se smatra praznim sa 12,4 V. Kod samog starta napon jos padne ( u tvom slucaju najvjerojatnije ispod 10 V), tada je upitno da li radi ECU i injeksn. Pokusaj sa drugim dobrim akumulatorom.
 
enduro said:
Ovo gore boldano je sigurno problem. Napon 12,1 V je prenizak, akumulator se smatra praznim sa 12,4 V. Kod samog starta napon jos padne ( u tvom slucaju najvjerojatnije ispod 10 V), tada je upitno da li radi ECU i injeksn. Pokusaj sa drugim dobrim akumulatorom.
Hm drug moj  :misli: ..čim on vergla..onda ziher ima dovoljno struje i za ECU i za injekšn  :D
 
Zorro said:
Hm drug moj  :misli: ..čim on vergla..onda ziher ima dovoljno struje i za ECU i za injekšn  :D

Ne bih se slozio sa tim, verglat ce do zadnjeg atoma struje, ali za normalan rad ECU mora imati neki minimalni napon, a njemu sigurno kod verglanja pada ispod 10 V. Neka mjeri koliki je napon prilikom verglanja, a onda neka proba sa drugim (dobrim) akumulatorom.
A i ova izjava govori u prilog tome da je akumulator izdahnuo: "kada stavim malo benzine špricom direktno u cilindar okrene dva puta pa prestane".
 
Vjerojatno ne prima ni gorivo, to je posljedica loseg akumulatora. Da je aku ok, upalio bi kada mu je ubacio gorivo direktno u cilindar.
 
Spoji kleme na upaljen auto i proba...

IMHO ako ima 12.4 i normalno vergla - nije akumulator...


Sent from my iPad using Tapatalk
 
KoSi said:
Spoji kleme na upaljen auto i proba...

IMHO ako ima 12.4 i normalno vergla - nije akumulator...


Sent from my iPad using Tapatalk
Na ugašen auto.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Hvala svima  :) Ispravak netočnog navoda, kod kontakta se ne čuje pumpa  :palacdolje: majstor je danas pogledao na brzinu, stići će više napraviti tokom tjedna. Kada je štrcao starter gdje je inače filter zraka je radio motor dok nije prestao, tako da definitivno ne dobiva gorivo.

Vodeće teorije su akumulator, ali ga ne mogu zamijeniti do drugog tjedna, ili pumpa. Kada mi je napon iznad 12V ne pada ispod 10 kada vergla. Moguće je da je i zaštopan dovod negdje, ali to će moći provjeriti kada bude vadio pumpu... Kopajući po starim postovima našao sam da su drugi imali sličnih problema zbog kontakta na bravi, ali je jako mala šansa da je to. Nisam ja te sreće  :mrgreen:
 
Ne čuje se pumpa i to je to..imao sam sličan problem prije godinu dana..nađi negdje u ovoj temi
Opali mu šamarčinu s lijeve strane rezervoara..tamo otprilike di ti koljeno bude u vožnji  :wink:
 
E to je vec novi momenat: "Ispravak netočnog navoda, kod kontakta se ne čuje pumpa". To je onda uzrok problema. Bez obzira na to, akumulator koji ima napon 12,1 V je prazan.
 
Retired said:
Na ugašen auto.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Zašto na ugašen auto?
Kada se “donira” struja autu auto donor je upaljen...
Kakva je razlika što je primatelj motor?


Sent from my iPad using Tapatalk
 
KoSi said:
Zašto na ugašen auto?
Kada se “donira” struja autu auto donor je upaljen...


Sent from my iPad using Tapatalk
Ljudi koji se bave strujom kažu da ovo nije pametno radit.
Pogotovo ako ne znaš u kakvom je stanju primateljeva baterija i instalacija općenito.

:neznam:



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
KoSi said:
Zašto na ugašen auto?
Kada se “donira” struja autu auto donor je upaljen...
Kakva je razlika što je primatelj motor?

Auto radi miljun puta jaču struju od motora, motor ima tri žice i dva potrošača, auto ih ima sto.
 
Shepa said:
Ljudi koji se bave strujom kažu da ovo nije pametno radit.
Pogotovo ako ne znaš u kakvom je stanju primateljeva baterija i instalacija općenito.

:neznam:



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone


Ima logike... ako je instalacija u banani.

Za stanje primateljeve baterije se ne bih složio osim ako su ćelije spojene... jer eventualno može vuči napon prema dolje.



Sent from my iPad using Tapatalk
 
Riker said:
Auto radi miljun puta jaču struju od motora, motor ima tri žice i dva potrošača, auto ih ima sto.

Može on biti spojen na ne znam kakvu amperažu ako je napon koji daje u toleranciji koju motor trpi.

Da li mobitel možeš spojiti na jači punjač? Uzme si struje koliko može/treba...
Ista logika je i ovdje...

Ili još bolja paralela... punjači električnih automobila...
Što jači to bolji [emoji16]



Sent from my iPad using Tapatalk
 
DarkBoshkarin said:
Hvala svima  :) Ispravak netočnog navoda, kod kontakta se ne čuje pumpa  :palacdolje: majstor je danas pogledao na brzinu, stići će više napraviti tokom tjedna. Kada je štrcao starter gdje je inače filter zraka je radio motor dok nije prestao, tako da definitivno ne dobiva gorivo.

Vodeće teorije su akumulator, ali ga ne mogu zamijeniti do drugog tjedna, ili pumpa. Kada mi je napon iznad 12V ne pada ispod 10 kada vergla. Moguće je da je i zaštopan dovod negdje, ali to će moći provjeriti kada bude vadio pumpu... Kopajući po starim postovima našao sam da su drugi imali sličnih problema zbog kontakta na bravi, ali je jako mala šansa da je to. Nisam ja te sreće  :mrgreen:

Update, pumpa je promijenjena i pali normalno. Filter je bio poprilično prljav, pa smo i to promijenili i sad se nadam da je to to, sutra idem na malo duži đir pa ću vidjeti kako se ponaša  :021:
 
Pozdrav ekipi,
siguran sam da  na Forumu ima ljudi kojima se desilo nešto slično , naime nakon promijene  semeringa na vilicama  i dalje malo ulji .
Zanima me  jel  je do semeringa  koje sam naručio u INCarsu ili je to jednostavno tako  da dodam semerinzi su izgledali super !
Unaprijed hvala !
 
dado.bj said:
Pozdrav ekipi,
siguran sam da  na Forumu ima ljudi kojima se desilo nešto slično , naime nakon promijene  semeringa na vilicama  i dalje malo ulji .
Zanima me  jel  je do semeringa  koje sam naručio u INCarsu ili je to jednostavno tako  da dodam semerinzi su izgledali super !
Unaprijed hvala !

Potrošeni štapovi vilice, potrošene bakrene vodilice, pa mrvice ispadaju i zapinju o semering, semerinzi loše kvalitete.

Ovisi koliko ulji.
 
Nero said:
Potrošeni štapovi vilice, potrošene bakrene vodilice, pa mrvice ispadaju i zapinju o semering, semerinzi loše kvalitete.

Ovisi koliko ulji.
[/quote

Ne ulji puno ali uvijek se nađe malo nije ono skroz suho a ne vjerujem da su vilice potrošene jer je motor stajao od 2012 i ima 8000 km i mijenjao sam semeringe iz razloga što su od sunca popucali brisači.. Koje semeringa  preporučaš i gdje ih kupiti !!?