Aprilia Red Rose 125ccm 2t

Pozdrav ljubiteljima jahanja vetra.
Ako može mala pomoć? Moj klinac kupio Red rose i sve je ok sem jedne sitnice, akumulator se ne puni. Neki savet, iskustvo ...?
 
Pogledat regler, to je prvo za ispitati ako ne puni !
Koliko je star akumulator ?
Kad upališ motor, izmjeri mjernim instrumentom napon (voltažu) na aku, ako je struja punjenja (napon) na aku manji od 13 volti, onda je najvjerojatnije regler (ispravljač napona) !
 
Pogledat regler, to je prvo za ispitati ako ne puni !
Koliko je star akumulator ?
Kad upališ motor, izmjeri mjernim instrumentom napon (voltažu) na aku, ako je struja punjenja (napon) na aku manji od 13 volti, onda je najvjerojatnije regler (ispravljač napona) !
Akumulator je kupljen u oktobru (listopad). Kada je motor startovan i radi napon na njemu je 12,6V.
 
Ako pali motor, manje vjerojatno !
Pa zar motor ne pali dok akumulator valja, bez obzira na regler, ili namotaje...treba ispitati...možda nešto i vuče struju...
 
Naravno da je najbolje sve ispitat, ovako izdaleka možemo samo savjetovati, ovo je ipak 2taktni stari motor na kurblu ako se ne varam ?
 
Naravno da je najbolje sve ispitat, ovako izdaleka možemo samo savjetovati, ovo je ipak 2taktni stari motor na kurblu ako se ne varam ?
Ja imam Apriliu Red Rose Classic iz 1994. i moja nema kurblu,samo paljenje na tipku.Nisam ziher za onu stariju verziju od 1988.-92. al mislim da je i kod nje isto.
 
  • Like
Reactions: hondimir
Nedavno sam i ja kupio Red Rose 125. Nisam nesto pretjerano iskusan po pitanju motora, i ovo je moj prvi motor ali sa ponosom mogu reci da ne zalim. Imao sam samo dva kvara. Jedan majstor je ubacio losu svjecicu kada sam "restaurirao" motor. Aprilija je 1994 godiste, i na njoj je sve originalno. Platio sam je 2500 maraka (1250 eura) . Pored svjecice, drugi majstor je ubacio stari akumulator kad sam mu platio za novi. Sto znaci da motor nije nista kriv, vec dvije budale od moto-majstora. Jako sam zadovoljan sa njom. Motor maksimalno moze 130km/h a trosi od 7 do 9 litara. Puno trosi, ali zato je tesko pregrijava (vodeno hladjenje), malo se kvari i kada se pokvari popravke su jako jeftine. Zamisli Golfa 2/3/4 na balkanu, popravka je jeftina i dijelovi su na sve strane. Jedini problem koji ces imati kod motora ce ti biti polozaj voznje. Guvernala je jako cudnog oblika, i ako si moje visine moze biti malo nezgodno voziti duze od par sati. Sjediste je relativno udobno, ali kao kod svih motora mogu te boliti ledja. Sve u svemu, motor je dobre gradje, lijep za oci i jeftin za popravku. Cuvajte se svi na cesti.
 
Ako je sve drugo dobro i misliš dulje vrijeme imati motor, deficit dijelova za rotax 123 koji je na tom motoru je magnet i bendix . Bendix je isti kao na rotax 127, magnet je također isti kao rotax 127, no zupčanik anlasera je manji na rotax 127 nego na rotax 123, broj zubi je isti, ali su zubi niži pa ako je bendix dosta potrošen onda je problem sa uzubljivanjem . Pa prati oglase za time. Ni slučajno svijećice od auta ili 4. taknih motora, ngk 9 ili denso w 27 , provjeri koja je sada da ne bi imao rupu u klipu.