aprilia rs125

PEDROSA said:
ne :mrgreen:
21 kw :wink:
onda krivo mislim :mrgreen: :LOL:
kod derbija i jedna i druga verzija u prometnoj ima 11kw
jer si čuo uopče da neko ima zatvorenu verziju  novog rs-a :misli:
 
2 KTM ne
2 biker ne
8)
 
Dave said:
Nema nitko, jer su u HR uopce ne prodaje zatvorena verzija. Ova eko blokada o kojoj govorimo nema veze sa blokadom snage.
(y) (y)
tak sam i ja čuo a mislim da je i joke to tu pisao na forumu
 
to je malo glupo budući da ja imam A1 i mogu vozit samo do 11KW...

a s druge strane i nije toliko glupo, bolje je nek je otvorena :D
 
ma rs ide ko blesav (y)

nema tu dileme vise,samo treba para,benze i odrzavati ga i tuces sve 125 - ice (y) 8)
 
Vidim temu i ne mogu odoljeti da se ne javim, još me se proziva......huh  :mrgreen:

Eto vozih RSka 2002. godište i u 4 godine teranja nisam imao nijednog kvara na njemu, samo mijenjanje potrošne robe (gume, lanac, lančanici, svjećica...). Kvarovi su bili samo oni prouzročeni mojim padovima, ali mašina kao bubica. Zagrij ga kad pališ, toči dobro ulje, servisiraj i teraj do mile volje!
Još sam ga ja čačkao po karburatoru i filteru pa je zatvoren išao 150. Bio je otvoren samo nekih 2 mjeseca.

A vidim da spominjete blokadu 'eko blokadu' između 5 i 6k obrtaja. Imao ju i ja i skinuli mi ju na servisu sasvim normalno kad sam rekao. Milina bez nje.
Eto od mene za RSka sve 5! Kočenje, držanje ceste, osjećaj na njemu...sve milina. Vozio i Mita i Raptora, ali RS je RS!

(y) Meni ga bilo uživanje voziti! (y)
 
kada si skinija eko blokadu izgubija si garanciju jel tako?
 
ALONSO said:
kada si skinija eko blokadu izgubija si garanciju jel tako?
nope... Nitko mi ništa za gubljenje ičega nije rekao. Pitao sam šta je to između 5 i 6, kaže Jago da se to može skinuti i ja rekoh skini, ide na živce što se gubi tu. I on samo kaže ok. Nije bilo govora o gubljenju garancije ili nešto, a rekao bi mi sigurno jer se ljutio ako bih došao na servis koji kilometar poslije.
 
ppinjuh said:
nope... Nitko mi ništa za gubljenje ičega nije rekao. Pitao sam šta je to između 5 i 6, kaže Jago da se to može skinuti i ja rekoh skini, ide na živce što se gubi tu. I on samo kaže ok. Nije bilo govora o gubljenju garancije ili nešto, a rekao bi mi sigurno jer se ljutio ako bih došao na servis koji kilometar poslije.

Navodno je ta blokada prije drugačije bila riješena, a sada je uklopljena u CDI te se otčupa van jedna pločica iz njega da bi se blokada skinula. Uglavnom ako tvoj serviser u puli ju skida i na novima onda mi javi i odmah dolazim, pošto moj serviser tvrdi da se ništa ne može skidati, što smo ustvrdili na forumu da nije istina! ;)
 
Dave said:
Navodno je ta blokada prije drugačije bila riješena, a sada je uklopljena u CDI te se otčupa van jedna pločica iz njega da bi se blokada skinula. Uglavnom ako tvoj serviser u puli ju skida i na novima onda mi javi i odmah dolazim, pošto moj serviser tvrdi da se ništa ne može skidati, što smo ustvrdili na forumu da nije istina! ;)

Živim u Puli samo 2,5 godine, a motor sam imao od 2002 pa si izračunaj gdje je serviser. Jago je inače bio zastupnik (ne znam da li je još za apriliu) za Apriliju, -Kawasaki i bog zna što, ali ima jebene majstore; u voljenom Brodu!
I moja je uklopljena u CDI. Zarežeš ga na donjoj strani di je onaj silikon točno na sredini i prekineš neku žicu i nema blokade. Opet staviš silikona preko i sve 5. Kad sam prčkao po motoru sam vidio da je stavljen ručno gore crni silikon. I imao sam shemu sa neke stranice kako sve skinuti. Bio je naslov 'Aprilia RS125 entdrosseln' (otvaranje RSka), ali više nemam link na to. Vjerujem da se još može naći, a upute su bile i slike kao iz User Manuala.
 
ppinjuh said:
Živim u Puli samo 2,5 godine, a motor sam imao od 2002 pa si izračunaj gdje je serviser. Jago je inače bio zastupnik (ne znam da li je još za apriliu) za Apriliju, -Kawasaki i bog zna što, ali ima jebene majstore; u voljenom Brodu!
I moja je uklopljena u CDI. Zarežeš ga na donjoj strani di je onaj silikon točno na sredini i prekineš neku žicu i nema blokade. Opet staviš silikona preko i sve 5. Kad sam prčkao po motoru sam vidio da je stavljen ručno gore crni silikon. I imao sam shemu sa neke stranice kako sve skinuti. Bio je naslov 'Aprilia RS125 entdrosseln' (otvaranje RSka), ali više nemam link na to. Vjerujem da se još može naći, a upute su bile i slike kao iz User Manuala.

Sve smo to već prošli na forumu, ali ja hoću da to radi ovlašteni serviser da ne popušim garanciju! (y) Ako si u mogućnosti da provjeriš kod tog majstora dal to radi novim RSicama ja bi mu CDI poslao poštom pa da to napravi! ;) Naravno provjeri kod njega dali ću izgubit garanciju zbog toga. Thank you! :)
 
Dave said:
Sve smo to već prošli na forumu, ali ja hoću da to radi ovlašteni serviser da ne popušim garanciju! (y) Ako si u mogućnosti da provjeriš kod tog majstora dal to radi novim RSicama ja bi mu CDI poslao poštom pa da to napravi! ;) Naravno provjeri kod njega dali ću izgubit garanciju zbog toga. Thank you! :)

Ovi u komšiluku(susjedstvu) ti neće to napraviti? CcccCCcc :?

Vidjet ću ti za Jagu. Ne znam da li još ima servis za Apriliu.
Javim ti na osobno poručje kad vidim.
 
evo da velim svoja iskustva... kupil motor bez masine, nabavil masinu (napravil generalku) i vec 2 god se vozim bez da sam moral sarafa okrenut... Radi se o Rs125 93. god s rotaxom 123 (naravno rs oznaku nose od 95. al to je to)
 
I kak da ja prodam svoju dragu kad luđaci na prve dve strane bez ikakvog iskustva popljuju dobar motor...?!?  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

Što se kvarova tiće u god. dana niti jedan...mašina ima 7000Km i tankam SIKOLENE Race bla bla bla 150Kn/l.(mala reklama).. 8) i ide ko beba.

Što se blokade(euro3_norma bla bla) tiće u Moto01 dečki to riješavaju za 2.3 min. i 20kn za kavu... s time da sam poslije u ovl. servisu obznanio vijest i nisam izgubio garanciju...jedna mala informacija: stari i novi model imaju elektroniku sa istim serijskim brojem itd...a na novoj se mora bušit, dok stara nema taj efekt... :misli:....ja i frend probali.pozz RS-ovcima :LOL: