Branko-ST
Well-known member
Razlika je u opremi, od APRCa na dalje... pa kome odgovara.
Servisna podrska, rezervni djelovi.....
Razlika je u opremi, od APRCa na dalje... pa kome odgovara.
Kako je već napisano, pa kome odgovara....
Nema šanse da će prismrdit Yamahi po brojkama, ali ovako na slikama je baš će-će. Bit će zanimljivo vidit ga uživo, T7 npr. nekako mršavo izgleda, lošiji dojam ostavlja na cesti nego na slikama.
790/890 se bude još bolje prodavao...
Koliko je ono bila T7 u rezervaciji prije 2 godine?
Ti socijalni motocikli, poneki drlozi (bez elektronike)❤️ su na velikoj cijeni kod pravog endurašaok, ali ni yamaha nije 10, nego je 11 t€, a t7 pored tuarega izgleda socijalno, vidjet ćemo kako bude razlika po testovima, ali vjerujem da bude razlika u cijeni opravdana
e sada kolko bude ljudi spremno dati te novce za takav tip motora, kod nas sigurno ne puno, ali mali tuono i rs se navodno jako dobro prodaju po vani, a isto baš nisu đabaleska
I nismo nikakvo mjerilo tržišta ali oko 10-11 tisuća bi bila idealna cijena za tu klasu.ok, ali ni yamaha nije 10, nego je 11 t€, a t7 pored tuarega izgleda socijalno, vidjet ćemo kako bude razlika po testovima, ali vjerujem da bude razlika u cijeni opravdana
e sada kolko bude ljudi spremno dati te novce za takav tip motora, kod nas sigurno ne puno, ali mali tuono i rs se navodno jako dobro prodaju po vani, a isto baš nisu đabaleska
Neka logika nalaže da ako voziš enduro ne želiš pustu elektroniku koju triba štelati nego eventualno brzo gašenje abs-a pri silasku na teren...Ti socijalni motocikli, poneki drlozi (bez elektronike)❤️ su na velikoj cijeni kod pravog enduraša
a šta ja znam, mislim da je pametnije za Apriliu da se pozicionirala između yamahe i ktm-a cijenom, a i opremom, nego da napravi model kao yamaha, na kraju ako su identični motori, ko bi kupio apriliu uz yamahu. Ovako imas opremljeniju yamahu uz dašak malo više stila i dizajna.Da je moći birati Tuarega za 10-11 bez elektroskih pomagala garantiram da bi ih se više prodalo nego sa tom opremom