Igor28
Well-known member
Zvali su me marketinški genijeDiskretno oglašavaš, ha? Pratim.
Zvali su me marketinški genijeDiskretno oglašavaš, ha? Pratim.
.... Ne znam, ili je ovaj set bio mekša smjesa, ili sam se ja udebljao pa mi ruka postala teža na gasu ili sam jednoatavno zapisao km kad sam promjenio gume pa je izračun točan u km, ali trajale su manje od prošlog seta.
Tjesi se 🤣Opcepoznato je da aprilia laze na brojcaniku, tako da si ustvari prosao 12kkm sa Mitasom! Nemoguce je tako malo proci.
Zvali su me marketinški genije
haha za koju godinu, lagano ko HP motori, prodajem tuono 0km, stajao na skladištu, 12000€, prilikaNe brini brigu za par godina ce se sat i ovako resetirat na 0 pa ga mozes prodat pod novo novo skupa sa ekipom iz rijeke/pule!
..a lijepo ti Feis govorio da nisi u pravu...ili da voziš ko pipicaI tako, na 40014km brtve poklopca ventila koje su slinile, dovoljno su me naživcirale pa ih naručil, zamjenil, a usput pogledal i ventile. Ne znam kako, ali svi ventili su unutar specifikacija i nema potrebe štelanja. Usput stavil nove svjećice i montiral novi set svetog Mitas TF.
Prošle su bile montirane na 33750km, što ispada da su prošle 6264km prije nego su postale ćelave.
Legalnu granicu su dostigle prije sigurno 600, 700km, ali pošto je zima, ja škrt i škrban ko bodul, imam vjeru u Mitas grip, reko bit će dobre do ćelavog. Ne znam, ili je ovaj set bio mekša smjesa, ili sam se ja udebljao pa mi ruka postala teža na gasu ili sam jednoatavno zapisao km kad sam promjenio gume pa je izračun točan u km, ali trajale su manje od prošlog seta.
I tako, živi bili i vozite se i zimi, puse i pozdravi.
P.S. jedina stvar koju bi još eventualno zamjenit su prirubnice usisnih tijela koje su od starosti lagano izvana popucale, ali pomalo.
View attachment 727521
iskustveno, ventile prije 80-90 tkm ne treba gledati, nije to v4, mada ih je netko očito već provjeravao čim je proslinio na brtvamaI tako, na 40014km brtve poklopca ventila koje su slinile, dovoljno su me naživcirale pa ih naručil, zamjenil, a usput pogledal i ventile. Ne znam kako, ali svi ventili su unutar specifikacija i nema potrebe štelanja. Usput stavil nove svjećice i montiral novi set svetog Mitas TF.
P.S. jedina stvar koju bi još eventualno zamjenit su prirubnice usisnih tijela koje su od starosti lagano izvana popucale, ali pomalo.
Problem je što sam ja i tad, a i sad u pravu jer ja ne jednostavno mogu bit u krivu . Mislim da je problem u suvozačici koja dodatno opterećuje gumu, a i uviše vožnji po magistrali, a tamo je loš asfalt, trebalo bi nešto organizirat da ga fino pobruse da na troši gume..a lijepo ti Feis govorio da nisi u pravu...ili da voziš ko pipica
iskustveno, ventile prije 80-90 tkm ne treba gledati, nije to v4, mada ih je netko očito već provjeravao čim je proslinio na brtvama
prirubnice popucaju na svima i osim što ružno izgleda, uglavnom nema nekog utjecaja na performanse jer su to uglavnom površinske pukotine, a da se i skemijati s ljepilom za šofer šrajbe, jer nove baš i nisu jeftine
E sad već rušiš cijenu...Da zna da ga operem vodom i kuda i kako ga vozim...
nije travanjka dukac da se raspadaKakvi cigani
20 godina stare, nove su 600 Kn komad, staviš i trajat će još 20.
Jbt, nije ni čudo da se apriliumi raspadaju.
aloooooo, još se nije raspal, do kraja, bude ukras v dnevni sobiili beneli
nije travanjka dukac da se raspada