smijem malo ja??? namam tuona ali ih vozim ....
1. servisi su na 1000-10000-20000 i svakih 10000 nadalje, kao upozorenje pali se lampica -ključić odnosno SERVICE koji se u servisu poništava pristupnom šifrom, programiranje paljenja signalnih ( ovisno o režimu korištenja , profi trke, hobi, cestovni uvjeti ) lampica moguće je samo na SXV - RXV seriji.
2. osobno preporučam stari servisni program održavanja, nije obvezujući, ali je dobronamjeran, barem zamijena ulja ( usluga izmjene je besplatna ) na pola servisnog intervala za one koji "žešće" teraju svoje pile, osjeti se već razlika u radu nakon 5000-6000 km od zadnje izmjene ulja, napominjem osobna preporuka koja nije uvjet garancije
3. ne želim se ovo uopće pitati, :misli: nisu ti znali reći ništa o intervalima servisa
4. safety mod koji postoji kod nekih motocikala je i meni servirana laž bivših glavešina koju nisam tada uspio provjeravati :misli:
, na žalost ostaci od prelaznih aprilija dana, kad smo malo imali pa neimali pristup na servisni site
alacdolje:, no to ne znači da se treba voziti sa uključenim signalom za servis, a i moji kupci su redovni na servisima
, hvala im za to, neka tako i ostane :wink:
5. lampica rezerve bi trebala signalizirati da se sa preostalim gorivom u rezervaru može prijeći još CCA 80 KM
6. ako ima još nedoumica samo pitajte, odgovorim rado čim stignem
7. VAŽNO - NE STAVLJAJTE KOJEKAKOVE AUSPUHE BEZ PRIPADAJUĆEG REMAPINGA, ODNOSNO PODEŠAVANJA, BEZ OBZIRA GDJE IŠLI NA SERVIS NE PRISTAJTE NA PRVI SERVIS BEZ KONTROLE VENTILA, SLIJEDEĆI JE TEK ZA 10.000 KM
NAPRED GROMOGLASNI FIJATI