Hrvoje said:Može glupo pitanje? Koliko kod tebe izađe cijena prvog servisa?
Znači ulje+blabla+ruke..
Problem je u tome da ti vjerojatno neće htjeti izdati probu... :?Goran zzz said:evo dobili informacije iz prve ruke moram priznat mene je isto zanimalo nakon koliko je drugi servis Niš moram zvadit probu da napravim tih preostalih 200 km i put Požege
Hrvoje said:Može glupo pitanje? Koliko kod tebe izađe cijena prvog servisa?
Znači ulje+blabla+ruke..
Loki said:Boris je naveo cca 80 km od paljenja rezerve ali ja ne bi preporucio vise od 40 -45 km bar ne na RSV-u jer mozete zavrsiti da gurate kroz Sveti rok do prve benzinske koja nije bas blizu a vatrgasci da vam pokupe curu jer misle da je neka manekenka koja vuce dvije kacige i kompletnu opremu po tunelu
Hrvoje said:Problem je u tome da ti vjerojatno neće htjeti izdati probu... :?
Ali lijepo ti sklopi obavezno osiguranje i odi na tehnički i amen. Pa ako te netko i zaustavi neće biti ništa strašno jer imaš sve osim tablice :wink:
Naravno to govorim ako ga nisi registrirao dosada radi neplaćanja onih 1200kn
:misli: :misli: po pitanju čega, po pitanju servisa ili broja kotača ...nienna said:jel shiver spada pod tuono? :misli:
u Moto pulsu je nazvan mini tuono, pitam.... :misli:mms said::misli: :misli: po pitanju čega, po pitanju servisa ili broja kotača ...
Prvi shiveri stižu tek za 2-3 mjeseca, a s njima i sve bitne informacije, ali je za pretpostaviti isti servisni režim...
nienna said:u Moto pulsu je nazvan mini tuono, pitam.... :misli:
ne mogu vjerovat da sam prevarila japance :no: :no:
al to je jednostavno bila ljubav na prvi pogled
pa ponesi još jednu, a stavi je pod rep....ali svoj.... taman će stati....Hrvoje said::lolcry:
Zato sam ja u vespi imao uvijek onu malu bočicu od 2dcl (od Jane) sa gorivom. Jer taman ti 2 deca nedostaje da izbjegneš smijeh općinstva i dođeš do prve benzinske...
A ta bočica je otprilike i jedina stvar koja po veličini stane u rep od Groma
ja sticajem okolnosti znam to - zar sam i ja veliki majstor????????? NISAM!!!!!!!!!!!!mms said:i još nešto zaboravih, NE TREBA AXON za ugasiti servisnu obavijest, postoji način sa servisnim kodovima preko kontrolne table, velika tajna nas malih majstora :wink:
pasko said:i meni se na tisucu km upalila lampica kljuca ali serviser u Rijeci
nije ima neki komp da je ugasi i tako se ja vozim jos 4000km preko toga
i nikakvog rezervnog moda nema vozi isto kao i prije
Ne kažem ja da je to puno, samo pitam!mms said:nije glupo, nije tajna, nije najjeftinije, ali je sveobuhvatno, pa onome tko to cijeni i nije puno
800-1000 kn ovisno o ulju
:lolcry:Loki said:Boris je naveo cca 80 km od paljenja rezerve ali ja ne bi preporucio vise od 40 -45 km bar ne na RSV-u jer mozete zavrsiti da gurate kroz Sveti rok do prve benzinske koja nije bas blizu a vatrgasci da vam pokupe curu jer misle da je neka manekenka koja vuce dvije kacige i kompletnu opremu po tunelu
Stane i više od male jane!miro said:pa ponesi još jednu, a stavi je pod rep....ali svoj.... taman će stati....
sory na offu, ali izdražati ne mogoh....
Pa ja znam da mi se rezerva pali nakon cca 140-170 km kada ga natankam za 100 kn. Ali i dalje bi mi bilo prilično korisno i metroseksualno da imaa pokazivač...miro said:sad sam se još sjetio. I ja sam (kad sam prešao na generaciju motora koji valjaju patio jedno vrijeme za pokazivačem goriva. ALi s vremenom sam skužio da je to zapravo bezveze. Pogotovo na takvoj vrsti motociklala. U prosjeku znam kad će se upaliti rezerva, ali ako se upali prije ili kasnije, znam da uz prosječnu vožnju imam za još na recimo Raptoru 50 km, jer je ostalo 3 litre, zapravo, sad sam smlao kalkulirao, tak je nekako i na ducatiju. :misli:
Po gradu između 7,5 i 8.miro said:2 HRVI: znam da gas još gladiš ko da diraš p.....kicu, ali reci svekolikom forumskom pučanstvu koliko ti fijat troši?
To je fotošop! Nemam brka ja!!!strasilo said:e, grmljavinaši... pa daj pogledajte ko vam je predstavnik... :jesus: