Atestirao spuh na motoru :)

Nedavno sam skuzio da sam na novom motoru iz Italije dobio 2. najbolji auspuh (od 3 dostupna modela) serijski na motoru, ima E4 kod, ali nije istaknut na računu, ni upisan u knjižicu, ni atestiran. STP malo gledali pitali je li original i to je to.
1. je original bez imena, 2. je Arrow s imenom proizvodaca motocikla i 3. je Arrow karbon bez imena.
 
Last edited:
Meni je receno na teh ako auspuh na sebi ima ugraviran i model motora, kao npr ovaj sa slike di pise uz Akrapovic, tracer 900, ili kao sta sam viđa Akrapovic TMax, ne moras atestirat.
 
Document_1_2.jpg


Za tu lovu se nema smisla zajebavat, ako ima certifikat.
 
Last edited:
Meni je receno na teh ako auspuh na sebi ima ugraviran i model motora, kao npr ovaj sa slike di pise uz Akrapovic, tracer 900, ili kao sta sam viđa Akrapovic TMax, ne moras atestirat.
Hm.....
Lasersko graviranje sam svoj majstor i onda stavis sta oces.....neznan.....
Ali ne vidin problem u atestu...
262 kn i cao zurim......
 
  • Like
Reactions: SHURE and El Mravac
@ seki22: Bas to, bilo koji auspuh graviranje modela motora (Serdarevic npr.) i onda prolazi?
To je onda ogromna crna rupa u sistemu..
 
  • Like
Reactions: SHURE
oni kao što znamo ne atestiraju auspuh, nego ugradnju i da li odgovara karakteristikama i homologacijom..ako imaš račun ovlaštenog za ugradnju, onda ima logike da ne trebaš na atest..ali to samo ima logike, a realnost je ko zna..
 
oni kao što znamo ne atestiraju auspuh, nego ugradnju i da li odgovara karakteristikama i homologacijom..ako imaš račun ovlaštenog za ugradnju, onda ima logike da ne trebaš na atest..ali to samo ima logike, a realnost je ko zna..
Pa to prolazi svugdje u svijetu. Imaš ugrađen homologiran komad sa papirima gdje je navedeno da je to odgovarajući komad za tvoj motor. ...ali kod nas ta papirologija bez atesta ne vrijedi. Jel se varam???
 
uglavnom ja sam isprintao preko 100 stranica, svu papirologiju za vizir,crash padove,nosač tablice... i sljedeći tjedan idem na teh.pregled. Ajde da me prosvijetle....
 
Pa to prolazi svugdje u svijetu. Imaš ugrađen homologiran komad sa papirima gdje je navedeno da je to odgovarajući komad za tvoj motor. ...ali kod nas ta papirologija bez atesta ne vrijedi. Jel se varam???

opet ti brkaš, ne atestira ti homologirani dio sa papirima za tvoj motor, nego da li je to taj dio i da li je pravilno ugrađen..
 
Koliko sam cuo u Njemackoj to nije potrebno atestirati ali mora imati tu cuvenu E oznaku no ako policija skuzi da je neispravno onda si najebo ko zuti.
 
Koliko sam cuo u Njemackoj to nije potrebno atestirati ali mora imati tu cuvenu E oznaku no ako policija skuzi da je neispravno onda si najebo ko zuti.
Dobro si cuo. Ako ti nije uneseno u prometnu, moras stalno sa sobom furati dokumentaciju ili famozni ABE (Algemeine Betriebserlaubnis), a to je obicno 20 A4 listova gdje izmedju ostalog pise i da je taj dio kompatibilan sa tvojim motorom.
E sad, fora sa ABE ne prolazi ako imas recimo naknadno postavljen auspuh i filter zraka nego ti za tu kombinaciju ipak treba atest jer se mora utvrditi da to dvoje zajedno funkcionira na tvom motoru kako treba.
Uglavnom, ako te zaustave uvijek ti imaju sta naci.
 
E sad, fora sa ABE ne prolazi ako imas recimo naknadno postavljen auspuh i filter zraka nego ti za tu kombinaciju ipak treba atest jer se mora utvrditi da to dvoje zajedno funkcionira na tvom motoru kako treba.
Kaj ti rastavljaju motor da vide kakav filter imaš? Jel se gleda i gradacija ulja u motoru?
Svašta se može pročitati u ovoj temi :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Dragon Racing
A nije ti palo na pamet da postoje motori tipa Harley koji imaju vidljiv filter zraka? To sam naveo samo kao primjer inace, tako da ne budi zajedljiv i ne pravi se pametan.
 
  • Like
Reactions: SpoRRi and SHURE
'11 sam imao na Tomosu 125 problem s original crijevom i filterom zraka do kutije pa sam stavio Polini plavu gljivu koja se vidjela djelomično u toj kutiji, tada ok, danas bi me tražili atest kako je krenulo..

@ +marek+: Ako neki mjere kočiono ulje odavno onda mogu i motorno bez frke još lakše.