Treba imati papir odnosno atest od proizvođača auspuha na kojem piše da je taj auspuh napravljen isključivo za taj model motora na koji je montiran, s tim doći tamo i to je to bar sam ja tako prošao (iako imam i katalizator samo s njim dođe i posebni atest samo za njega ali za to me nisu pitali ništa, niti dal imam katalizator niti je provjeravano na bilo koji način dal je ugrađen). Koliko sam dobio info ne radi se eko test na motorima za sad a na atestu od spuha piše da s katalizatorom(koji se posebno ugradi) zadovoljava euro 5 normu. Po slika se motor u kopira taj tvornički atest od auspuha i to se šalje u cvh.Kakva je procedura sta se tice homologacije auspuha kod nedostatka katalizatora? Na tehnicki dolazim s vec sklopljenim auspuhom da li ja mogu
samo rec da je katalizator unutra ili ? Uzimam novi a vidim da je cijena katalizatora 40 posto cijene auspuha s granom pa pokusavam to izbjec
Da li je netko imao iskustva s atestom bez katalizatora?
Poklapaju li se E brojevi na auspuhu i na tom dokumentu?
Auspuh mora bit baš za taj model/godinu tuona, ne može bit od starijeg ili novijeg modela, pisali su ljudi gore u prijašnjim postovima o tome.
Prodaš auspuh i daš kupcu papire od istog da može atestirati 🙂Sta ako hocu prodati svoj atestirani auspuh?jel ga kupac mora ponovno i jel ga uopce moze upisati kod sebe?
Najnovija situacija sa vrlim CVH...
Kontaktiram CVH, tvrde da je motor homologiran s tvorničkim nosačem, i da bilo kakava promjena podliježe atestu, bez obzira što je od prvog dana takav i što se radi o tvorničkoj opremi.
Jebeno.