ATT MOTO SUZUKI Split

Ko samui..Znam da nisi ništa loše mislio :wink:..U Italiji je sve stalo i pokušavaju hitno prodrmati ekonomiju..Daju robu po nabavnim cijenama samo da se pokrenu..To se dugoročno ne smije raditi, jer nitko od toga nema koristi, pa ni kupci motora. Klekli bi svi servisi, postprodaja, garancije..
Kod nas bi mogla država malo skinuti gaće i ukinuti trošarine na 6 mjeseci..Nije fer to tražiti od zastupnika ..Nije kod nas prodaja kao u Italiji..
A ta zarada u postprodaji..1.servis ti je oko 650 kn u prosjeku..Odbij pdv i materijal i koliko ti ostane? Nije to neka lova..Puno je tu troškova salona i servisa..
Staro za novo je posebna prića..Lakše mi je prodati 5 novih, nego jedan rabljeni motor.
Ljudi dođu i traže tržišnu cijenu za svoj rabljeni..Ako ti motor vrijedi 30.000, ja ću ti ponuditi 25.000, s za toliko ću ga i prodati, jer tek kad ga prodam imam zaradu na novom..
Suzuki koji je kupljen kod nas ću rado uzeti pod račun recimo..Ali, dođu mi ljudi sa Suzukijem kupljenim u Noveme prije 2 godine i traže cijenu 10%manju od novog jer ima nešto opreme na njemu?? Ljudi su kod nas strašno nerealni..Kad daješ motor staro za novo, daješ ga jeftinije jer te diler riješava brige oko natezanja mjesecima po oglasima..Ako tako ne misliš, potrudiš se i prodaš ga sam..Nitko nije dužan uzeti staro za novo..
Još jedna stvar..Vani se dosta radi multibrending..Meni je "problem" šta prodajemo isključivo Suzuki ..
Nezgodno mi je prodati rabljeni motor druge marke. Kad uzmem Suzuki pod račun, napravim servis, promijenim sve što ne valja i garantiram za njega..
Kod nas je tržište takvo, da možeš uzeti 3 rabljena pod račun i onda moraš stati dok ih ne prodaš..Malo je tržište..
Nama je puno lakše, velika smo firma, auti su nam glavna zarada, ali malim obiteljskim firmama nije lako. Treba ih razumijeti..Bilo bi ružno da se pozatvaraju kao mali dućani po gradu i sad imamo samo par velikih trg.centara. Ode konkurencija, a to za nikog nije dobro..
Idem spavat sad :wink:
 
Bob Rock said:
Ko samui..Znam da nisi ništa loše mislio :wink:..U Italiji je sve stalo i pokušavaju hitno prodrmati ekonomiju..Daju robu po nabavnim cijenama samo da se pokrenu..To se dugoročno ne smije raditi, jer nitko od toga nema koristi, pa ni kupci motora. Klekli bi svi servisi, postprodaja, garancije..
Kod nas bi mogla država malo skinuti gaće i ukinuti trošarine na 6 mjeseci..Nije fer to tražiti od zastupnika ..Nije kod nas prodaja kao u Italiji..
A ta zarada u postprodaji..1.servis ti je oko 650 kn u prosjeku..Odbij pdv i materijal i koliko ti ostane? Nije to neka lova..Puno je tu troškova salona i servisa..
Staro za novo je posebna prića..Lakše mi je prodati 5 novih, nego jedan rabljeni motor.
Ljudi dođu i traže tržišnu cijenu za svoj rabljeni..Ako ti motor vrijedi 30.000, ja ću ti ponuditi 25.000, s za toliko ću ga i prodati, jer tek kad ga prodam imam zaradu na novom..
Suzuki koji je kupljen kod nas ću rado uzeti pod račun recimo..Ali, dođu mi ljudi sa Suzukijem kupljenim u Noveme prije 2 godine i traže cijenu 10%manju od novog jer ima nešto opreme na njemu?? Ljudi su kod nas strašno nerealni..Kad daješ motor staro za novo, daješ ga jeftinije jer te diler riješava brige oko natezanja mjesecima po oglasima..Ako tako ne misliš, potrudiš se i prodaš ga sam..Nitko nije dužan uzeti staro za novo..
Još jedna stvar..Vani se dosta radi multibrending..Meni je "problem" šta prodajemo isključivo Suzuki ..
Nezgodno mi je prodati rabljeni motor druge marke. Kad uzmem Suzuki pod račun, napravim servis, promijenim sve što ne valja i garantiram za njega..
Kod nas je tržište takvo, da možeš uzeti 3 rabljena pod račun i onda moraš stati dok ih ne prodaš..Malo je tržište..
Nama je puno lakše, velika smo firma, auti su nam glavna zarada, ali malim obiteljskim firmama nije lako. Treba ih razumijeti..Bilo bi ružno da se pozatvaraju kao mali dućani po gradu i sad imamo samo par velikih trg.centara. Ode konkurencija, a to za nikog nije dobro..
Idem spavat sad :wink:

A čini mi se da to dolazi i sve više kod nas... Očito je da je teško egzistirati samo s jednim brandom...
 
ivan_m said:
A čini mi se da to dolazi i sve više kod nas... Očito je da je teško egzistirati samo s jednim brandom...
Ne triba prodavat
Servis japanskih motora
Suzuki,Honda za pocetak
A za koju godinu i Yamaha i Kawasaki.....
To bi bia posal......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bob Rock said:
Ko samui..Znam da nisi ništa loše mislio :wink:..U Italiji je sve stalo i pokušavaju hitno prodrmati ekonomiju..Daju robu po nabavnim cijenama samo da se pokrenu..To se dugoročno ne smije raditi, jer nitko od toga nema koristi, pa ni kupci motora. Klekli bi svi servisi, postprodaja, garancije..
Kod nas bi mogla država malo skinuti gaće i ukinuti trošarine na 6 mjeseci..Nije fer to tražiti od zastupnika ..Nije kod nas prodaja kao u Italiji..
A ta zarada u postprodaji..1.servis ti je oko 650 kn u prosjeku..Odbij pdv i materijal i koliko ti ostane? Nije to neka lova..Puno je tu troškova salona i servisa..
Staro za novo je posebna prića..Lakše mi je prodati 5 novih, nego jedan rabljeni motor.
Ljudi dođu i traže tržišnu cijenu za svoj rabljeni..Ako ti motor vrijedi 30.000, ja ću ti ponuditi 25.000, s za toliko ću ga i prodati, jer tek kad ga prodam imam zaradu na novom..
Suzuki koji je kupljen kod nas ću rado uzeti pod račun recimo..Ali, dođu mi ljudi sa Suzukijem kupljenim u Noveme prije 2 godine i traže cijenu 10%manju od novog jer ima nešto opreme na njemu?? Ljudi su kod nas strašno nerealni..Kad daješ motor staro za novo, daješ ga jeftinije jer te diler riješava brige oko natezanja mjesecima po oglasima..Ako tako ne misliš, potrudiš se i prodaš ga sam..Nitko nije dužan uzeti staro za novo..
Još jedna stvar..Vani se dosta radi multibrending..Meni je "problem" šta prodajemo isključivo Suzuki ..
Nezgodno mi je prodati rabljeni motor druge marke. Kad uzmem Suzuki pod račun, napravim servis, promijenim sve što ne valja i garantiram za njega..
Kod nas je tržište takvo, da možeš uzeti 3 rabljena pod račun i onda moraš stati dok ih ne prodaš..Malo je tržište..
Nama je puno lakše, velika smo firma, auti su nam glavna zarada, ali malim obiteljskim firmama nije lako. Treba ih razumijeti..Bilo bi ružno da se pozatvaraju kao mali dućani po gradu i sad imamo samo par velikih trg.centara. Ode konkurencija, a to za nikog nije dobro..
Idem spavat sad :wink:

Nebi se u svemu slozija Bobe s tobom.

Hrvatska je trziste rabljene robe i auta i motora.

Kazes triba uzdrmat talijanski market ,a sta tek triba s nasim bacit atomsku bombu.
Mislim da ces lakse prodat godisnjaka nego ikoji novi motor al ima jedan ali u nas su toliko skupi odredeni novi motori da je novi isti u DE jeftiniji od naseg godisnjaka npr jedan primjer je Katana, Honda africa twin 1000 ,v strom 1000 etc etc etc

Multibranding nije bududicnost vec je trebao bit jucer al ok nista ja nerazumin
 
ko samui said:
Nebi se u svemu slozija Bobe s tobom.

Hrvatska je trziste rabljene robe i auta i motora.

Kazes triba uzdrmat talijanski market ,a sta tek triba s nasim bacit atomsku bombu.
Mislim da ces lakse prodat godisnjaka nego ikoji novi motor al ima jedan ali u nas su toliko skupi odredeni novi motori da je novi isti u DE jeftiniji od naseg godisnjaka npr jedan primjer je Katana, Honda africa twin 1000 ,v strom 1000 etc etc etc

Multibranding nije bududicnost vec je trebao bit jucer al ok nista ja nerazumin
Nas su problem visoki PDV i trosarina
U nas je motor skuplji nego u Njemackoj
Alooooo.....samo to po sebi je katastrofa
Ne samo u Njemackoj nego i Sloveniji itd....
A o polovnim necu ni govorit.tu je Njemacka i Slovenija Eldorado(za ITA nisan gleda)
E sad....prosjek placa u Njemackoj 15000 kn a u nas 5500 kn......
Zato i kazem.Ko u nas kupi motor za vise od 10 iljada eura triba mu dignit spomenik
Tamo normalni ljudi voze nove motore
A u nas,politicari,pomorci i poduzetnici(koji 90% varaju drzavu) i kupuju motore bez PDV-a
Svi ostali kupuju motore od 10,15,20 god starosti do 30 iljada kn i onda za kupit to stvara se visegodisnji plan i kredit na kredit(znaci netko ko ima 5,6,7 iljada kn misecno)
Govorin o vecini.iznimaka uvik ima


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
,kazes u italiji losa ekonoska situacija...sta je onda tek u nas?!
falite se kako vam ide dobro prodaja auta...pa kompezirajte profit na par miseci.

ovo me podsica na onaj prilog na TV sa janjcima u dalmaciji i svinjama u slavoniji,koji su silom prilika prizivili klanje zbog korone...cijena im nece padat :mrgreen:


da ne filozofiramo previse...da sutra bude na 10500,ja bi ga udomia.
 
ko samui said:
Bobe nije to bilo da se tuzimo ili govorimo o skupoci u tebe ,dapace cijena gsx r 1000 u tebe je full fer i nema se sto rec samo je pisac htio reci da je krenulo i da ce se sve vise krenut s dobrim popustima poradi korone i nikakve prodaje od skoro cca 3 mijeseca u doba kad je trebala skoro bit najveca prodaja tj predsezona.

Jedino complain s moje strane je da ako se vidi da neki modeli ne mrdaju kod nas npr suzuki katana ili v strom 1000 i svi znamo da su unutar EU ti isti jeftiniji sto zastupnik za HR malo ne skine gace na njima i ne ponudi povoljnije pa kamoli isao s nekom min zaradom al da gleda zaradu u postprodaji.

Isto se odnosi na honda zastupnike i kawa zastupnike u nas, o staro za novo sistemu necu ni govorit u nas u moto ducanima nepoznat pojam koda si kugu spomenuo.
Znači novi motor sa najnovijom tehnologijom je preskup za 100tkn ali tudum kojemu je odavno trebao istječi rok trajanja koji je star 16g. je povoljan za više od četvrtine te cijene. Ili možda z750 koji je novi koštao 60tkn nakon 15g je povoljan za trečinu novoga.
Malo dvostruka mjerila ?
 
Dene said:
Znači novi motor sa najnovijom tehnologijom je preskup za 100tkn ali tudum kojemu je odavno trebao istječi rok trajanja koji je star 16g. je povoljan za više od četvrtine te cijene. Ili možda z750 koji je novi koštao 60tkn nakon 15g je povoljan za trečinu novoga.
Malo dvostruka mjerila ?

Molim lijepo, Z se još uvijek prodaje za preko pola cijene, nećemo se vrijeđat :LOL:

A drugo šta ste se uvatili Bob-a, zašto bi trebali kompenzirat profit, snižavat cijene, dijelit motore? Kome, zašto, s kojim ciljem? Firma posluje, isplaćuje plaće i ima neki profit, to je cijela poanta, tržište im diktira egzistenciju, isto kao i tržište rada naša primanja... kupiš ono za šta imaš love ili uletiš u kredit i jedeš paštetu ako te to veseli... ne živi se od ljubavi
 
ko samui said:
Nebi se u svemu slozija Bobe s tobom.

Hrvatska je trziste rabljene robe i auta i motora.

Kazes triba uzdrmat talijanski market ,a sta tek triba s nasim bacit atomsku bombu.
Mislim da ces lakse prodat godisnjaka nego ikoji novi motor al ima jedan ali u nas su toliko skupi odredeni novi motori da je novi isti u DE jeftiniji od naseg godisnjaka npr jedan primjer je Katana, Honda africa twin 1000 ,v strom 1000 etc etc etc

Multibranding nije bududicnost vec je trebao bit jucer al ok nista ja nerazumin



Da, u pravu si.. Multibrending je odavno potreban.. Ali nama nije..ATT d.o.o. se bavi prodajom i servisiranjem Suzuki auta više od 15 god.a naša je i KIA Prizmić..Motori su samo šlag na torti..Kad nam zatreba multibrending, imat ćemo ga :wink:
Naravno da nisam u svemu u pravu, da i ja griješim i ućim iz svojih grešaka..Do sada sam pogađao, a dalje ćemo vidjeti.. (y)
 
infinity said:
,kazes u italiji losa ekonoska situacija...sta je onda tek u nas?!
falite se kako vam ide dobro prodaja auta...pa kompezirajte profit na par miseci.

ovo me podsica na onaj prilog na TV sa janjcima u dalmaciji i svinjama u slavoniji,koji su silom prilika prizivili klanje zbog korone...cijena im nece padat :mrgreen:


da ne filozofiramo previse...da sutra bude na 10500,ja bi ga udomia.



Ne hvalim se, nego samo iskreno iznosim činjenice.. Talijani nisu navikli na stiskanje, ubilo ih je..Kod nas je uvijek situacija katastrofa.. Ko ovdje pliva, treba mu skinuti kapu. A to spuštanje cijena koje neki zazivaju..Ne vidim da su jogurt i kruh pojeftinili..A šta je sa cijenom rada? Bi li neki radnik pristao da mu se smanji cijena radnog sata?
Ne treba se veseliti smanjivanju vrijednosti robe i rada, već se nadati da će jednom poskupiti rad i s plačama biti u rangu onog vani..Pa kada budu naši ljudi plačali servis kao vani, neka budu jeftiniji motori..
 
Bob Rock said:
Da, u pravu si.. Multibrending je odavno potreban.. Ali nama nije..ATT d.o.o. se bavi prodajom i servisiranjem Suzuki auta više od 15 god.a naša je i KIA Prizmić..Motori su samo šlag na torti..Kad nam zatreba multibrending, imat ćemo ga :wink:
Naravno da nisam u svemu u pravu, da i ja griješim i ućim iz svojih grešaka..Do sada sam pogađao, a dalje ćemo vidjeti.. (y)

Fala Bogu samo vi nastavite sve najbolje jer ste vrhunski u svom poslu, na kraju nije ova objava dumpiranja cijena prema tebi nego uopce prema RH stanju uma.

Evo sad ceme svi razapet jedino je tomic sa novim lager bmw motorima konkurentan  i yamaha s t maxom ostalo je cisto budalasenje doslovno cca min 25% priko realne vrijednosti motora, zato nam i je trziste rabljenih cijenama u snovima.

Gledam prodaju rabljene gs ove 2 god stare 1000 eur manje nego je sad ponuda lagera u Tomica i zo potpuno novog modela alo i cudi se kako niko ne zove i nemoze prodat.

Ja sam svoja oba Gs i super teneru npr proda u roku 4 sata od kad su stavljeni na njuskalo.

Neki dan zovem za ponudi novi kawasaki z900 i onaj hiper naked H2 on meni kaze popust 300 do 600 KUNA alooooo

Pa jebate necu ti vozit do ducana za 300 kn i kukat ce nije nista proda.
Kako mi se cini bit ce balalajke od 9 miseca na dalje, daj boze da san u krivu

 
Bob Rock said:
Da, u pravu si.. Multibrending je odavno potreban.. Ali nama nije..ATT d.o.o. se bavi prodajom i servisiranjem Suzuki auta više od 15 god.a naša je i KIA Prizmić..Motori su samo šlag na torti..Kad nam zatreba multibrending, imat ćemo ga :wink:
Naravno da nisam u svemu u pravu, da i ja griješim i ućim iz svojih grešaka..Do sada sam pogađao, a dalje ćemo vidjeti.. (y)
Ja bi najvise volia kad bi pod multibrending poceli ovlasteno servisirat japanske motore
Za pocetak osim Suzukija Honda
A za 2,3 godine i Kawa i Yama
To bi bia pravi posal
Vlasnik ATT brzo bi skinia Bulju i Tomija ka najbogatiji Dalmatinac


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Ja bi najvise volia kad bi pod multibrending poceli ovlasteno servisirat japanske motore
Za pocetak osim Suzukija Honda
A za 2,3 godine i Kawa i Yama
To bi bia pravi posal
Vlasnik ATT brzo bi skinia Bulju i Tomija ka najbogatiji Dalmatinac


Sent from my iPhone using Tapatalk
A tek Ducati, Aprilia....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bob Rock said:
Ne hvalim se, nego samo iskreno iznosim činjenice.. Talijani nisu navikli na stiskanje, ubilo ih je..Kod nas je uvijek situacija katastrofa.. Ko ovdje pliva, treba mu skinuti kapu. A to spuštanje cijena koje neki zazivaju..Ne vidim da su jogurt i kruh pojeftinili..A šta je sa cijenom rada? Bi li neki radnik pristao da mu se smanji cijena radnog sata?
Ne treba se veseliti smanjivanju vrijednosti robe i rada, već se nadati da će jednom poskupiti rad i s plačama biti u rangu onog vani..Pa kada budu naši ljudi plačali servis kao vani, neka budu jeftiniji motori..

slikanje sa japancima i plakate o prodaji su cinjenica...ok



nitko ti ne osporava tvoj entuzijazam i predanost ali da 2 miseca recimo,imate 2 modela na akciji...katanu i v-stroma 1000 po nekoj nabavnoj cijeni,virujem da bi se prodali u roku keks.
bitno ga je prodat,pa ne bit u minusu,nego da kupi prasinu...zarada dolazi na druge modele.


nemoj se nac uvriden...samo naglas razmisljam + tia bi uzet novu katanu. :LOL:
 
infinity said:
slikanje sa japancima i plakate o prodaji su cinjenica...ok



nitko ti ne osporava tvoj entuzijazam i predanost ali da 2 miseca recimo,imate 2 modela na akciji...katanu i v-stroma 1000 po nekoj nabavnoj cijeni,virujem da bi se prodali u roku keks.
bitno ga je prodat,pa ne bit u minusu,nego da kupi prasinu...zarada dolazi na druge modele.


nemoj se nac uvriden...samo naglas razmisljam + tia bi uzet novu katanu. :LOL:
Di ces ti na Katanu
Priko 2 metra


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
infinity said:
Sta je tu problem ako imam 2 metra?!
Jesi sidia na Katani
Kolina bicto bila povise ramena[emoji23][emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk