Bob Rock said:Ko samui..Znam da nisi ništa loše mislio :wink:..U Italiji je sve stalo i pokušavaju hitno prodrmati ekonomiju..Daju robu po nabavnim cijenama samo da se pokrenu..To se dugoročno ne smije raditi, jer nitko od toga nema koristi, pa ni kupci motora. Klekli bi svi servisi, postprodaja, garancije..
Kod nas bi mogla država malo skinuti gaće i ukinuti trošarine na 6 mjeseci..Nije fer to tražiti od zastupnika ..Nije kod nas prodaja kao u Italiji..
A ta zarada u postprodaji..1.servis ti je oko 650 kn u prosjeku..Odbij pdv i materijal i koliko ti ostane? Nije to neka lova..Puno je tu troškova salona i servisa..
Staro za novo je posebna prića..Lakše mi je prodati 5 novih, nego jedan rabljeni motor.
Ljudi dođu i traže tržišnu cijenu za svoj rabljeni..Ako ti motor vrijedi 30.000, ja ću ti ponuditi 25.000, s za toliko ću ga i prodati, jer tek kad ga prodam imam zaradu na novom..
Suzuki koji je kupljen kod nas ću rado uzeti pod račun recimo..Ali, dođu mi ljudi sa Suzukijem kupljenim u Noveme prije 2 godine i traže cijenu 10%manju od novog jer ima nešto opreme na njemu?? Ljudi su kod nas strašno nerealni..Kad daješ motor staro za novo, daješ ga jeftinije jer te diler riješava brige oko natezanja mjesecima po oglasima..Ako tako ne misliš, potrudiš se i prodaš ga sam..Nitko nije dužan uzeti staro za novo..
Još jedna stvar..Vani se dosta radi multibrending..Meni je "problem" šta prodajemo isključivo Suzuki ..
Nezgodno mi je prodati rabljeni motor druge marke. Kad uzmem Suzuki pod račun, napravim servis, promijenim sve što ne valja i garantiram za njega..
Kod nas je tržište takvo, da možeš uzeti 3 rabljena pod račun i onda moraš stati dok ih ne prodaš..Malo je tržište..
Nama je puno lakše, velika smo firma, auti su nam glavna zarada, ali malim obiteljskim firmama nije lako. Treba ih razumijeti..Bilo bi ružno da se pozatvaraju kao mali dućani po gradu i sad imamo samo par velikih trg.centara. Ode konkurencija, a to za nikog nije dobro..
Idem spavat sad :wink:
Ne triba prodavativan_m said:A čini mi se da to dolazi i sve više kod nas... Očito je da je teško egzistirati samo s jednim brandom...
Bob Rock said:Ko samui..Znam da nisi ništa loše mislio :wink:..U Italiji je sve stalo i pokušavaju hitno prodrmati ekonomiju..Daju robu po nabavnim cijenama samo da se pokrenu..To se dugoročno ne smije raditi, jer nitko od toga nema koristi, pa ni kupci motora. Klekli bi svi servisi, postprodaja, garancije..
Kod nas bi mogla država malo skinuti gaće i ukinuti trošarine na 6 mjeseci..Nije fer to tražiti od zastupnika ..Nije kod nas prodaja kao u Italiji..
A ta zarada u postprodaji..1.servis ti je oko 650 kn u prosjeku..Odbij pdv i materijal i koliko ti ostane? Nije to neka lova..Puno je tu troškova salona i servisa..
Staro za novo je posebna prića..Lakše mi je prodati 5 novih, nego jedan rabljeni motor.
Ljudi dođu i traže tržišnu cijenu za svoj rabljeni..Ako ti motor vrijedi 30.000, ja ću ti ponuditi 25.000, s za toliko ću ga i prodati, jer tek kad ga prodam imam zaradu na novom..
Suzuki koji je kupljen kod nas ću rado uzeti pod račun recimo..Ali, dođu mi ljudi sa Suzukijem kupljenim u Noveme prije 2 godine i traže cijenu 10%manju od novog jer ima nešto opreme na njemu?? Ljudi su kod nas strašno nerealni..Kad daješ motor staro za novo, daješ ga jeftinije jer te diler riješava brige oko natezanja mjesecima po oglasima..Ako tako ne misliš, potrudiš se i prodaš ga sam..Nitko nije dužan uzeti staro za novo..
Još jedna stvar..Vani se dosta radi multibrending..Meni je "problem" šta prodajemo isključivo Suzuki ..
Nezgodno mi je prodati rabljeni motor druge marke. Kad uzmem Suzuki pod račun, napravim servis, promijenim sve što ne valja i garantiram za njega..
Kod nas je tržište takvo, da možeš uzeti 3 rabljena pod račun i onda moraš stati dok ih ne prodaš..Malo je tržište..
Nama je puno lakše, velika smo firma, auti su nam glavna zarada, ali malim obiteljskim firmama nije lako. Treba ih razumijeti..Bilo bi ružno da se pozatvaraju kao mali dućani po gradu i sad imamo samo par velikih trg.centara. Ode konkurencija, a to za nikog nije dobro..
Idem spavat sad :wink:
Nas su problem visoki PDV i trosarinako samui said:Nebi se u svemu slozija Bobe s tobom.
Hrvatska je trziste rabljene robe i auta i motora.
Kazes triba uzdrmat talijanski market ,a sta tek triba s nasim bacit atomsku bombu.
Mislim da ces lakse prodat godisnjaka nego ikoji novi motor al ima jedan ali u nas su toliko skupi odredeni novi motori da je novi isti u DE jeftiniji od naseg godisnjaka npr jedan primjer je Katana, Honda africa twin 1000 ,v strom 1000 etc etc etc
Multibranding nije bududicnost vec je trebao bit jucer al ok nista ja nerazumin
Znači novi motor sa najnovijom tehnologijom je preskup za 100tkn ali tudum kojemu je odavno trebao istječi rok trajanja koji je star 16g. je povoljan za više od četvrtine te cijene. Ili možda z750 koji je novi koštao 60tkn nakon 15g je povoljan za trečinu novoga.ko samui said:Bobe nije to bilo da se tuzimo ili govorimo o skupoci u tebe ,dapace cijena gsx r 1000 u tebe je full fer i nema se sto rec samo je pisac htio reci da je krenulo i da ce se sve vise krenut s dobrim popustima poradi korone i nikakve prodaje od skoro cca 3 mijeseca u doba kad je trebala skoro bit najveca prodaja tj predsezona.
Jedino complain s moje strane je da ako se vidi da neki modeli ne mrdaju kod nas npr suzuki katana ili v strom 1000 i svi znamo da su unutar EU ti isti jeftiniji sto zastupnik za HR malo ne skine gace na njima i ne ponudi povoljnije pa kamoli isao s nekom min zaradom al da gleda zaradu u postprodaji.
Isto se odnosi na honda zastupnike i kawa zastupnike u nas, o staro za novo sistemu necu ni govorit u nas u moto ducanima nepoznat pojam koda si kugu spomenuo.
Dene said:Znači novi motor sa najnovijom tehnologijom je preskup za 100tkn ali tudum kojemu je odavno trebao istječi rok trajanja koji je star 16g. je povoljan za više od četvrtine te cijene. Ili možda z750 koji je novi koštao 60tkn nakon 15g je povoljan za trečinu novoga.
Malo dvostruka mjerila ?
ko samui said:Nebi se u svemu slozija Bobe s tobom.
Hrvatska je trziste rabljene robe i auta i motora.
Kazes triba uzdrmat talijanski market ,a sta tek triba s nasim bacit atomsku bombu.
Mislim da ces lakse prodat godisnjaka nego ikoji novi motor al ima jedan ali u nas su toliko skupi odredeni novi motori da je novi isti u DE jeftiniji od naseg godisnjaka npr jedan primjer je Katana, Honda africa twin 1000 ,v strom 1000 etc etc etc
Multibranding nije bududicnost vec je trebao bit jucer al ok nista ja nerazumin
infinity said:,kazes u italiji losa ekonoska situacija...sta je onda tek u nas?!
falite se kako vam ide dobro prodaja auta...pa kompezirajte profit na par miseci.
ovo me podsica na onaj prilog na TV sa janjcima u dalmaciji i svinjama u slavoniji,koji su silom prilika prizivili klanje zbog korone...cijena im nece padat
da ne filozofiramo previse...da sutra bude na 10500,ja bi ga udomia.
Bob Rock said:Da, u pravu si.. Multibrending je odavno potreban.. Ali nama nije..ATT d.o.o. se bavi prodajom i servisiranjem Suzuki auta više od 15 god.a naša je i KIA Prizmić..Motori su samo šlag na torti..Kad nam zatreba multibrending, imat ćemo ga :wink:
Naravno da nisam u svemu u pravu, da i ja griješim i ućim iz svojih grešaka..Do sada sam pogađao, a dalje ćemo vidjeti..
Ja bi najvise volia kad bi pod multibrending poceli ovlasteno servisirat japanske motoreBob Rock said:Da, u pravu si.. Multibrending je odavno potreban.. Ali nama nije..ATT d.o.o. se bavi prodajom i servisiranjem Suzuki auta više od 15 god.a naša je i KIA Prizmić..Motori su samo šlag na torti..Kad nam zatreba multibrending, imat ćemo ga :wink:
Naravno da nisam u svemu u pravu, da i ja griješim i ućim iz svojih grešaka..Do sada sam pogađao, a dalje ćemo vidjeti..
A tek Ducati, Aprilia....seki22 said:Ja bi najvise volia kad bi pod multibrending poceli ovlasteno servisirat japanske motore
Za pocetak osim Suzukija Honda
A za 2,3 godine i Kawa i Yama
To bi bia pravi posal
Vlasnik ATT brzo bi skinia Bulju i Tomija ka najbogatiji Dalmatinac
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bob Rock said:Ne hvalim se, nego samo iskreno iznosim činjenice.. Talijani nisu navikli na stiskanje, ubilo ih je..Kod nas je uvijek situacija katastrofa.. Ko ovdje pliva, treba mu skinuti kapu. A to spuštanje cijena koje neki zazivaju..Ne vidim da su jogurt i kruh pojeftinili..A šta je sa cijenom rada? Bi li neki radnik pristao da mu se smanji cijena radnog sata?
Ne treba se veseliti smanjivanju vrijednosti robe i rada, već se nadati da će jednom poskupiti rad i s plačama biti u rangu onog vani..Pa kada budu naši ljudi plačali servis kao vani, neka budu jeftiniji motori..
Di ces ti na Katanuinfinity said:slikanje sa japancima i plakate o prodaji su cinjenica...ok
nitko ti ne osporava tvoj entuzijazam i predanost ali da 2 miseca recimo,imate 2 modela na akciji...katanu i v-stroma 1000 po nekoj nabavnoj cijeni,virujem da bi se prodali u roku keks.
bitno ga je prodat,pa ne bit u minusu,nego da kupi prasinu...zarada dolazi na druge modele.
nemoj se nac uvriden...samo naglas razmisljam + tia bi uzet novu katanu.
Jesi sidia na Kataniinfinity said:Sta je tu problem ako imam 2 metra?!