Automobili (nisu motori znam, ali mislim da ove zaista vrijedi pogledati)

Ma ja san to radije iz gušta jer san ima radionu sa dva mehaničara i moga san se posvetit  "glupostima".Sad san malo , :LOL: :LOL: ostarija al me gluposti ne napuštaju i čekan malo sredit situaciju oko kuče da se opet uvatin takvih stvari. Za sad iman netaknuti Merc 200 kompressor pa se često zaličen ,od gušta.Znan, znan i drugi mi kažu ,kolko godina mislin živit,a ja odgovaran da ču dok buden moga držat ključe u rukama. :LOL: :LOL:
 
v3kac said:
Barba jel Alpina ona koja stoji u Rijeci raskramana bijele boje ?
 
Ne znan za to prometalo ,niko ga do sad nije spomenija.
 
barba said:
Malo ču uteč od teme a neman ni slika al zato se radi o posebnom experimentu.Prijaatelj  Švicarac Silvio ( onaj isti šta je samnom došao u Šibenik daleke 71. sa Hondom 750 CB) nakon šta je stuka BMW 3.0 CS od kojeg je ostala samo mehanika  me upita dali taj motor od 3 000 ccm mogu stavit u kockicu 318. Meni to reč bija je izazov sa samim sobom.Stavija bi ga bija i da nisan mora spavat a u ono vrime nisan ni spava kako triba.Sve za burni život.!!!!! Stavija san taj motor i mjenjač u " kocku" preuredija  kardan i dobija vozilo šta nije moglo sastavit zadnja kola sa podlogom.Doduše, ima je samo jednu manu,ima je samo 4 brzine i to bi potrošija za tren do 210 kmh a onda bi proradija komp.Ograničenje okretaja je bila prepreka za veču maksimalnu.
Jebga ,u to vrime je i to bilo dosta.Za preticanje dušu dao.Bilo je i problema jer je motor bio pretežak za prednje federe i nos je bija malo niži al jedna četvrtasta cjev od 30-40 između šasije i prednjeg mosta je sve rješila.Idealan za driftanje a to san naučija u vrime dok san ima Reno 8 Gordini,taj je više iša bokon nego ravno.   

U to vrime je Njemačka firma Heidegger radila iste stvari u Njemačkoj ali sa više različitih motora  2.5 2.8 i 3.0 ccm.Posli je doša i petostepeni mjenjač.
Nakon tog vozila došla je na red Alpina Renault A 310 V6 2700.O njoj drugi put.

3.0 cs sa dva zenitha karburatora je ima solidne perfomanse tako da ne vidim taj vau efekt sa tom ugradnjom u kockicu bez dorade motora šta sa duplim weberima, bregastom, šperom, kad je tih godina kocka imala ozbiljniji agregat u 325.
 
Sad vidin da nisan stavija  I posli CS.Naime BMW 3.0 CSI ima ravno 200 konja i na ubrizgavanje je  sa elektronskim palenjem.
 
To je ozbiljniji motor ali opet ugurat to u neku drugu lakšu karoseriju bez pravog ovjesa, špere, i ostalih stvari su bez veze, nije ni čudo da si ima osjećaj da to kida asfalt.
 
Ajd da i ja malo o (starim) autima. Nekako mi se u to vrijeme sviđala Manta A pa sam ih promijenio mislim 4 ili 5. Sve su bile u top stanju, motori vecinom 19S, 2.0S, 2.2S
Onda mi nije vrag dao mira pa sam u jednu ugurao motor iz Senatora 3.0. Joj veselja... :mrgreen:
Campagnollo magnezij felge iz tog vremena, jooooj  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 

Attachments

  • manta3.jpg
    manta3.jpg
    642.9 KB · Views: 115
  • manta2.jpg
    manta2.jpg
    433.4 KB · Views: 116
  • P1010006.jpg
    P1010006.jpg
    506.7 KB · Views: 127
Rachau said:
Jesu li ove mante sa vinil krovovima dolazile sa onim bočnim naljepnicama šta su išle iz tanjeg u šire?

Mlad si, mlad  :mrgreen: bočne naljepnice u crnoj boji je imala samo Manta A GT/E model
Stavljao sam getribu iz Rekorda 2.2 jer je on imao 5 brzina i na saraf je isla. I diff
 
Gejzejac ovo je tema o autima, ne o krupnom otpadu


Srki
 
Rachau said:
To je ozbiljniji motor ali opet ugurat to u neku drugu lakšu karoseriju bez pravog ovjesa, špere, i ostalih stvari su bez veze, nije ni čudo da si ima osjećaj da to kida asfalt.
     

Moran se vratit malo natrag sa vrimenom.U vrime 70 i nekih san ima ,najprije Renault 8 onda san nabavija R8 S a malo kasnije i R8 Gordini.E to je bila prava mala zvijerka.Zabavna jer skoro nikad, od Rijeke do Šibenka, nije išla ravno nego bokon.To je bila zabava a to san posli primijenija i na BMW i nije bilo ništa novo čak i zabavnije jer su brzine bile veče a motor jači.Mana je bila što je BMW postiza za tren 200 na sat i tu mu je bija kraj. Uglavnom ,nije se tu raspolagalo sa lovon nego sa onim šta je bilo na raspolaganju ,kao što piše i prika za Opel Mantu.Radi se "čudo" od onog šta se ima na lageru. Ija bi volija da sa moga stavit getribu od  5 brzina ,jače federe i prave amortizere al u ono vrime za zabavu je bilo dobro i onako.Isto smo se ,ko ludi , zabavljali 68,69 sa Fičom ulazeći kod naše Poljane skoro pun gas .Važno je zabavit se i ne imat loše posljedice.
 
Srki said:
Gejzejac ovo je tema o autima, ne o krupnom otpadu


Srki
     
  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Srki a nemoj tako ........ :LOL: :LOL:
 
Srki said:
Gejzejac ovo je tema o autima, ne o krupnom otpadu


Srki

Šmrki, jbga, nije Yugo 55, tvoj mokri san...  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

...ali mislim da ce Barba ili Napier znati o čemu je riječ... 1967. god
 

Attachments

  • DSC01941.jpg
    DSC01941.jpg
    393.8 KB · Views: 131
Comodore 2,5 ili  još veče. (y)
 
Jao jao, ovakvog je ima susid, smeđa koža, automatic, auto mrak...



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
zato kaj je nekaj staro ko Isusov magarac, ne znači da nekaj vredi

naročito ovakve krame, pa to je bilo sramota imat kad je novo bilo :mrgreen:

da si zvadil nekog 911 iz 67 ajd, al korito za svinje....



Srki