Malo ču uteč od teme a neman ni slika al zato se radi o posebnom experimentu.Prijaatelj Švicarac Silvio ( onaj isti šta je samnom došao u Šibenik daleke 71. sa Hondom 750 CB) nakon šta je stuka BMW 3.0 CS od kojeg je ostala samo mehanika me upita dali taj motor od 3 000 ccm mogu stavit u kockicu 318. Meni to reč bija je izazov sa samim sobom.Stavija bi ga bija i da nisan mora spavat a u ono vrime nisan ni spava kako triba.Sve za burni život.!!!!! Stavija san taj motor i mjenjač u " kocku" preuredija kardan i dobija vozilo šta nije moglo sastavit zadnja kola sa podlogom.Doduše, ima je samo jednu manu,ima je samo 4 brzine i to bi potrošija za tren do 210 kmh a onda bi proradija komp.Ograničenje okretaja je bila prepreka za veču maksimalnu.
Jebga ,u to vrime je i to bilo dosta.Za preticanje dušu dao.Bilo je i problema jer je motor bio pretežak za prednje federe i nos je bija malo niži al jedna četvrtasta cjev od 30-40 između šasije i prednjeg mosta je sve rješila.Idealan za driftanje a to san naučija u vrime dok san ima Reno 8 Gordini,taj je više iša bokon nego ravno.
U to vrime je Njemačka firma Heidegger radila iste stvari u Njemačkoj ali sa više različitih motora 2.5 2.8 i 3.0 ccm.Posli je doša i petostepeni mjenjač.
Nakon tog vozila došla je na red Alpina Renault A 310 V6 2700.O njoj drugi put.