Automobili (nisu motori znam, ali mislim da ove zaista vrijedi pogledati)

Super da i ostali navrate s kojom fotkom (y)

banditR said:
Pinta,kako je ?

Ide pomalo. Još 3 i pol tjedna i skidam langetu, pa onda fizioterapija i to. Ah samo da mi se naspavat.
 
Pinta 001 JA said:
Super da i ostali navrate s kojom fotkom (y)

Ide pomalo. Još 3 i pol tjedna i skidam langetu, pa onda fizioterapija i to. Ah samo da mi se naspavat.

Bit ce to sve OK.
Drz' se  (y)
 
Sad dok nam se Pinta oporavlja mi ostali imamo obavezu lagano stavljati fotke i informacije onoga čega čopimo na cestama  :mrgreen:

Prošle godine nas je počastio ROLLS ROYCE - 20 Ghost Club i to tako da su došli na 3 dana u HR, točnije u Opatiju. Stara dama je ugostila stare aute. Raspon godišta je bio od 1903 do 1930g.
Oni tako naprave jednom godišnje Apline road relly i voze se isključivo lokalnim cestama i po alpama. Čak su u Opatiju išli preko Učke  :mrgreen:

Evo malo slikica .....
 
Vrijednost takvih automobila??
Skoro pa neprocjenjivo  :mrgreen:
Naime svaki taj Rolls iz tog Ghost kluba ima svoju priču i svoju povijest. Svaki ima knjižicu svoje povijesti i jako paze da nebi bilo tko došao u vlasništvo toga automobila da mu NEBI UNIŠTIO LOZU.
Imao sam sreće i vozio sam se u jednome pa mi vlasnik objašnjavao kako je došao do svog primjerka:
- dugogodišnji kolekcionar i član na čekanju
- kontrola svih njegovih oldtimera
- dobio je i neku titulu koja je morala trajati neko vrijeme uz obaveze da bi bio u mogučnosti kupiti i postati vlasnikom jednog od njih

Naime njego (baš taj u kojem sam se vozio) je recimo bio u prvom vlasništvu od zapovjednika straže (osiguranje) kraljevske palače. U međuvremenu je promijenio samo dva vlasnika i sada je ovaj treći.

Voziti se u takvom automobilu po ulicama Opatije ..... evo nemam blage veze opisati kako je to dobar osječaj  (y)
Nešto stvarno neopisivo  :0648:

I još nešto ... svaki automobili ima oko 95% originalnih dijelova. Jedino kaj su dodavali modernije je CIFERŠLUS za zatvaranje platnenih krovova i bočnih stranica. Puno njih niti nema bočnih niti zadnjih stakala. Naravno morali su umjesto fenjera dobiti normalno električno osvjetljenje i žmigavce.
Toliko brinu o tome da imaju jednu firmu koja im po potrebi proizvodi dio u originalnom stanju.
A kad idu na zajedničke vožnje imaju dva kombija koji ih prate sa obučenim mehaničarima i popratnim rezervnim dijelovima .... jer naravno znaju se pokvariti.

Joooj kad mi je frajer rekao da mu pomognem upaliti Rollsa .... veli daj imaš tam u kutu štangu i pumpaj dok se pritisak ne digne da ga kresne .....  a kad je upalio se tak zatresao da sam se osjetio živim  :mrgreen:
 
Evo me opet kod kompa u kojem su mi fotke :mrgreen: Hvala dobrim ljudima koji su stavljali svoje fotke i davali komentare (y) Sad ću opet pomalo nastaviti, ovisno o tome koliko bu mi se dalo sjediti u istom položaju i tipkati jednom rukom :wink:


 
Dok sam još kod švaba, a vezano na Otpisanog kojeg je stavio banditR, dodat ću i ovog podljeratnog kojeg su voljeli i komunistički rukovodioci

 
Ovo je stvarno fensi-šmensi, a i trebalo mu je malo da smota iako je (poput Dukca) Superlegerra :wink:
 
Oakvi se još tu i tamo vide vide na cesti iako su neki novijeg datuma proizvodnje
 
To srebrno čudo nisam uspio razotkriti što bi bilo, a nigdje ni ne piše. Možda ipak zbog velike količine svega oko sebe nisam posvetio dovoljno pažnje traženju znaka na autu.