Bandit 600,650,1200,1250

darkovsky said:
Evo i mene. Vozim Bandita 650 S 2005, 17000km. Stavio sam MRA vjetrobran i 3 kofera, utičnicu za punit mob, crashbar, Bagster na tank, a u planu za ovu sezonu je i Xenon. Serijske gume su Bridgestone BT020 i još su gore, iako Dunlop već čeka u garaži. Problema nikakvih (u biti jedan mali sa trubom, al sve ok), samo redovni servisi, ostalo toči-vozi. Općenito sam zadovoljan, jedino bih volio da je sic malo mekši.




Fredi, super za temu, vidim Bagster je stigao… nego, kakav to nosač misliš složit, imaš skicu? Šteta kaj ipak stavljaš kofer, jer ti undertail ne bude toliko dolazio do izražaja…

Evo odmah i pitanje, jel i ostalima ovak izgleda mašina nakon kiše? Trebali su blatobran spustit još malo niže.. Ili je to zbog guma  :misli:


moj bandit nikad nije tako izgledao  a zaista se puno vozim  :biker: ali sječam se jednom iz OS po staroj na X9 oprala me kiša pa je izgledao još gore. Predpostavljam da je ipak do ceste i prašine na njoj koja u kombinaciji sa kišom utječe da motor izgleda usrano  :no:  slikano je na pol puta do ZG


 
mali_bandit said:
.....i još su origigi gume na 10000 km. Tražim kombinaciju bočnih kofera a da ga ne nagrdim. Kappini mi baš ne plijene pažnju pa me interesira dal je neko stavio krauzerove nosače?

Evo citirao sam dio posta koji ću odgovorit.. Moja origigi zadnja guma je 16500km gore (prednja je 4000 jer je stara puknula) i još se da voziti kojih 1000km. Čitao sam i tu na forumu o tim gumama i općenito je to neki normalni vijek trajanja.  E sad kaj se tiče bočnih kofera, stavit ću ti tu par slika pa ti vidi:
Krauser (isto se žmigavci miču, ali izgleda mi malo lijepše kad ga gledaš bez kofera)

      

Ili još nešto od Kappe, ove 21L (lijevo) sam stavio na motor i dosta su mali, čak mislim da žmigavci  ostaju. I zadnji model K33 (desno), najnoviji od Kappe, da ih je bilo kad sam ja uzimao, uzeo bih ih vrlo vjetojatno
   
 
darkovsky said:
http://fodi.frubar.net/files/A0DBFAD2-8C13-F845-A232-070A63AF71A3_thumb.jpg[/img][/url]

Ili još nešto od Kappe, ove 21L (lijevo) sam stavio na motor i dosta su mali, čak mislim da žmigavci  ostaju. I zadnji model K33 (desno), najnoviji od Kappe, da ih je bilo kad sam ja uzimao, uzeo bih ih vrlo vjetojatno
   

viš viš ovi K33 već izgledaju bolje  (y) mislim da kad se oni stave dalo nekaj i sa žmigavcima napraviti, ovi 21 su majušni i nisu baš za naš tip motora, forticar je uvoznik za kappu pa ču pogledat kod njih i na još neka mjesta a zadnji kofer će isto biti veći, gume su priča za temu o kojoj se najviše raspreda, najviše utječe stil vožnje pa tako i trajanje gume ali možda na 16500 bi ipak trebal mjenjati  :misli: stvar odluke i procjene
 
darkovsky said:
Evo citirao sam dio posta koji ću odgovorit.. Moja origigi zadnja guma je 16500km gore (prednja je 4000 jer je stara puknula) i još se da voziti kojih 1000km. Čitao sam i tu na forumu o tim gumama i općenito je to neki normalni vijek trajanja.  E sad kaj se tiče bočnih kofera, stavit ću ti tu par slika pa ti vidi:
Krauser (isto se žmigavci miču, ali izgleda mi malo lijepše kad ga gledaš bez kofera)

:shock: :shock:
Poprilično,očito se jako nježno voziš (y)
Bandit mi je inače pričao da mu je,istinabog na velikom banditu,zadnja guma držala max 6 000 :misli:
A možda je i zbog mase :mrgreen:
 
mali_bandit said:
viš viš ovi K33 već izgledaju bolje  (y) .....ali možda na 16500 bi ipak trebal mjenjati  :misli: stvar odluke i procjene
Da, ti K33 su se i meni svidjeli čim sam ih vidio. Kad bumo na cugu možemo ih zajedno ići pogledat, ja ionak imam nosače pa ih možemo stavit gore.. Nove gume u garaži samo čekaju lijepše vrijeme  (y)

ADAM said:
:shock: :shock:
Poprilično,očito se jako nježno voziš (y)
Bandit mi je inače pričao da mu je,istinabog na velikom banditu,zadnja guma držala max 6 000 :misli:
A možda je i zbog mase :mrgreen:

Ne vozim se po autoputu skoro nikad, vjerojatno to dosta pomaže. Na velikom Banditu se puno brže gume troše, negdje sam na forumu pročitao da na Fazeru 600 drže (BT020) oko 12-15tkm, a onda normalno da na mojih 78KS izdrže 16-17tkm.. Sad, jel sam nježan ili ne  :misli:
 
ADAM said:
:shock: :shock:
Poprilično,očito se jako nježno voziš (y)
Bandit mi je inače pričao da mu je,istinabog na velikom banditu,zadnja guma držala max 6 000 :misli:
A možda je i zbog mase :mrgreen:
Sumnjam da se Darkovsky nježno vozi  :misli: pogledaj mu crash barove pa će ti sve biti jasno.
A što se tiče trajnosti guma,ne ovisi samo kako se voziš,nego i kuda se voziš i sa kakvom se gumom voziš ,mislim prvenstveno na profil i namjenu,jeli mekša,tvrđa itd..
Originalne gume skoro uvjek najduže traju,kažem skoro.Većinom su to srednje kvalitetne gume.

 
Ja ne pitam zakaj tak dugo traju, da ih ne ureknem :) Izdržale su dosta toga i mogu reći da sam dosta zadovoljan s njima. Gledao sam cijene tih guma kad sam kupovao novu prednju, i bile među skupljima u dučanu. Da bi mogle biti malo mekše, mogle bi, al to je više sport-touring guma (za razliku od popularnih Qualifier-ica, PilotPowera...) pa je za tu namjenu ok.
 
fredi said:
Originalne gume skoro uvjek najduže traju,kažem skoro.Većinom su to srednje kvalitetne gume.

Naravno da najduže traju kad su to najtvrđe gume koje se daju kupiti (moja prva ugradanja su Michelin Macadam). Moje su prošle 13k km i kao da nisu vožene  :mrgreen:
 
Evo ljudi jedan dosta dobar forum za Suzuki-e i naravno Bandite
http://www.maximum-suzuki.com/forums/index.php
 
Mrzim takve forume kod kojih se moraš registrirat da bi nešto pogledao.  :eek:pakoljut:
 
Pogledajte kako je dobar  (y) nažalost još nema tehničkih podataka.
 
Ima podataka. Ajde Fredi copy/paste moje pp.
 
Das wohl herausstechendste von allen: Die neue Bandit 1250S ABS „Holiday Deluxe“. Das Motorrad hält was die Banditenbaureihe verspricht. Ein komplett neuer Motor mit SDTV Einspritzanlage, Wasserkühlung und mehr Drehmoment bietet Fahrspaß und Verlässlichkeit in allen Situationen. Das hohe Drehmoment von 108 NM steht schon bei 3.700 U/Min an. Die verstellbare Sitzhöhe, permanentes ABS-System und die bekannte Zuverlässigkeit der Banditen runden das umfassende Gesamtpaket weiter ab. Das „Holiday Deluxe“ Paket macht die Bandit zum echten Sport-Tourer. Komplett reisefertig holt man sie beim SUZUKI Händler inklusive Vollverkleidung, Topcase und Seitenkoffer ab.



In die insgesamt 119 Liter Stauraum passt alles, was man für die große Ausfahrt benötigt und die perfekt für dieses Motorrad abgestimmt und designte Vollverkleidung bietet sinnvollen Wind- und Wetterschutz kombiniert mit sportlichem Look.

Cijena toga je veca od 12000 a na akciji ispod 10000.
 
fredi said:
Pogledajte kako je dobar  (y) nažalost još nema tehničkih podataka.

U ti miša kak zgleda! Dobro, ja bih izbacio oklop, ali ostalo je jako lijepo!  (y) Odmah sam išao gledat kofere na zubehör..
Evo i nešto najosnovnijih podataka:

Snaga 72KW @ 7500okr/min
Moment 108Nm @ 3700  :shock:
Težina 229kg
I naravno, zadovoljava EURO3 norme...

Vidim na suzuki.de da su svi Banditi samo sa ABS-om... Kaj to postaje 'serijski'?
I popis dodatne opreme (za sad), šteta kaj nema većih slika...
http://www.suzuki.de/content/index.html?WxH=1152x864
 
Nemojte se ljutiti, ali jebeš bandita sa oklopima, to onda više nije to. Nije to više NAKED!!!!
 
33 said:
Ima podataka. Ajde Fredi copy/paste moje pp.

Elektronsko,107 PS,  vodeno hladjenje, ABS permanentni,  ful oklop - posebno za akciju sada, tri kofera sa nosacem u boji motora.  Sve preko 12000 eura ali sad na akciji 9777eura. A da i novi tank ruksak sa onim novim kopcanjem kao sto ima BMV.
Cujemo se.
 
catevs said:
Nemojte se ljutiti, ali jebeš bandita sa oklopima, to onda više nije to. Nije to više NAKED!!!!

Meni se posebno sviđa sa oklopom.Gledao sam i prije po internetu takve slične oklope,ali samo za 2005.Da mogu nać za svog uzeo bi bez razmišljanja.Što znači naked ??? Ovi motori spadaju u kategoriju tourar -era i napravljeni su prvenstveno za putovanja.Znači udoban,ekonomičan,sa velikim okretnim momentom i dosta konja.Uostalom imaš ga u N i S izvedbi,pa biraš koji ti se sviđa.
 
Ma po meni je Bandit, barem ovaj stariji, pravi "muški" naked, znači zračnjak, ogromna mašina, karburatori. A ovo je sakrivanje ljepote plastikama...
 
fredi said:
Pogledajte kako je dobar  (y) nažalost još nema tehničkih podataka.

Mrak!
Fakat mi je prekrasan motor i mislim da je među najboljima što se tiče omjera uloženo/dobiveno (y)
 
ADAM said:
Mrak!
Fakat mi je prekrasan motor i mislim da je među najboljima što se tiče omjera uloženo/dobiveno (y)

trenutačno se jedan 1200S prodaje u Zaboku u Motocentru, motor je u odličnom stanju, samo treba promijenit lanac i lančanike ( koji su već kupljeni ), dolazi sa Wingsom (y)

godište i cijenu neznam točno al mogu pitat ak koga interesira

motor znam da je očuvan jer ga je frend vozil (y)