baotian - izdržljivost

KarloDelPontiac said:
Hvala barba, sad mi je puno jasnije... nešto se kužim u to, kao amater jer šarafim po mopedima i autima od 80-ih, ali princip rada ovog čoka mi je bip nepoznat dosada...  imao sam par francuza na 4 kotača i povjerovao bih sigurno...  (y)
samo potvrde radi, kada bih izvadio taj čok i začepio nečime rupu gdje dolazi tijelo čoka ( ne i rupu gdje je iglica), motor bi radio kao pod stalnim čokom?
 

Žuti ,cilindrični dio u svom hodu zatvara zrak ( pogledaj,u kanaliču ima jedna bočna rupica)a iglica istovremeno smanjuje količinu goriva koja prolazi kroz čok.Kad se totalno izduži mali cilindrični dio sa svojom gumicom zatvori totalno prolaz goriva.   
Znaći ,u svom radi regulira protok i zraka i goriva.
 
barba said:
 

Žuti ,cilindrični dio u svom hodu zatvara zrak ( pogledaj,u kanaliču ima jedna bočna rupica)a iglica istovremeno smanjuje količinu goriva koja prolazi kroz čok.Kad se totalno izduži mali cilindrični dio sa svojom gumicom zatvori totalno prolaz goriva.   
Znaći ,u svom radi regulira protok i zraka i goriva.

(y)

provjeravao sam čok dok sam ga držao u ruci i očekivao promjenu dužine iglice dok sam ga držao spojenog na akumulator, ali trebam ga isprobati na konektoru čoka dok motor radi, onda tek mogu vidjeti jel aktivan ili nije...
 
Radi on i kad se spoji na aku ili punjač ali reakcija nije trenutna već mu treba nekoliko minuta da se polako izduži iglica, u tome i je poanta jer nebi bilo dobro da ćok odmah izgubi funkciju
 
dinko1981 said:
Radi on i kad se spoji na aku ili punjač ali reakcija nije trenutna već mu treba nekoliko minuta da se polako izduži iglica, u tome i je poanta jer nebi bilo dobro da ćok odmah izgubi funkciju

Da to sad sve ima smisla i slika o njegovom radu mi je jasna. Osnovna razlika u isprobavanju je što većina nas ne zna kako radi i očekuje da bi tek pod strujom čok trebao raditi tj.davati višak goriva, a on radi suprotno od toga... Tako da očekujemo da već spajanjem na napon nešto se dogodi s iglicom i ne čekamo da se zgrije..  (y)
 
Upravo stigao tjuning kit šit na sveopće veselje :golubcici: :mrgreen:
 
O hebemti sad doso na bengu prva guma 0.7 zadnja 0.5... Ti mater pa gume pustaju, sad ide skuter opet nekih 55
 
ventili 99% mislim da sam ti to već rekao, ili nekom drugom više se ne sjećam, uglavnom serijski banana, rms košta 25kn u autokreši i to zakrivljeni pod 90/180 ovisi kako gledaš i meni je preko cijele zime popustilo prednja 0,2 i zadnja 0,3 bara!
 
dinko1981 said:
Očekujemo izvještaj i detaljna mjerenja prije i poslje čuninga
sa rejserskom bobinom ide isto :LOL: svjećicu necu ni dirati do servisa na 12.000 (sad sam na nekih 10.500), a cdi mi nepaše konektor :LOL:

ako ti paše poklonim ti ga (y)

konektor ti je ovakav na prvoj slici, na drugoj je koji meni paše pa ču si naručit da se igram bzvz...ne očekujem ništa jer sam blokadu precvikao :wink:
 
zapravo treba mi ovo sranje
 
Znači ta dva cdi-a su isti k. samo drugi konektor, koji k. su onda opće radili dva različita priključka. Nego po toj logici možeš izvadit žice iz konektora svog CDI-a i direktno ih nabost u taj dvostruki, naravno da pratiš kuda ide koja žica i da svaku posebno izoliraš. Ali to je već kemija za nestrpljive kao što sam ja
 
upravo tako, ne želim kemijat (y)

a ko za qurac svi su konektori takvi, jedino je na mom drugačije :mrgreen: ajde baš vidi kakav je kod tebe, samo skineš kadu sica i odma ga otkopčaš...baš me zanima :misli:
 
Moj je isti kao i tvoj i takav je na svim 4-t batinama koje sam vidio osim na jednoj 2-t na kojoj je takav dvostruki, ali nemora biti pravilo
 
jbt taj konektor sa poštarinom nema ispod 150-200kn :palacdolje:
 
Di je zakopcan onaj senzor za bocnu nogicu koji gasi motor da ga iskopcan jer mi samo smeta i ne radi dobro? Tnx
 
luka_2910 said:
Di je zakopcan onaj senzor za bocnu nogicu koji gasi motor da ga iskopcan jer mi samo smeta i ne radi dobro? Tnx

Konektor mu je kod akumulatora, možda ti neće biti vidljiv nego ćeš morati izvaditi plastičnu kadicu u kojoj je akumulator
 
nemoj to vadit jer te moze kostat glave