KarloDelPontiac said:Hvala barba, sad mi je puno jasnije... nešto se kužim u to, kao amater jer šarafim po mopedima i autima od 80-ih, ali princip rada ovog čoka mi je bip nepoznat dosada... imao sam par francuza na 4 kotača i povjerovao bih sigurno...
samo potvrde radi, kada bih izvadio taj čok i začepio nečime rupu gdje dolazi tijelo čoka ( ne i rupu gdje je iglica), motor bi radio kao pod stalnim čokom?
barba said:
Žuti ,cilindrični dio u svom hodu zatvara zrak ( pogledaj,u kanaliču ima jedna bočna rupica)a iglica istovremeno smanjuje količinu goriva koja prolazi kroz čok.Kad se totalno izduži mali cilindrični dio sa svojom gumicom zatvori totalno prolaz goriva.
Znaći ,u svom radi regulira protok i zraka i goriva.
dinko1981 said:Radi on i kad se spoji na aku ili punjač ali reakcija nije trenutna već mu treba nekoliko minuta da se polako izduži iglica, u tome i je poanta jer nebi bilo dobro da ćok odmah izgubi funkciju
sa rejserskom bobinom ide isto svjećicu necu ni dirati do servisa na 12.000 (sad sam na nekih 10.500), a cdi mi nepaše konektordinko1981 said:Očekujemo izvještaj i detaljna mjerenja prije i poslje čuninga
luka_2910 said:Di je zakopcan onaj senzor za bocnu nogicu koji gasi motor da ga iskopcan jer mi samo smeta i ne radi dobro? Tnx