baotian - izdržljivost

barba
jesi raspolozen da mi malo prigledas baotiana?
stoji mi na selu dugo i sad nece da upali.
palim ga 5-6 puta godisnje a prisa je oko 3000 km
 
jerryST said:
barba
jesi raspolozen da mi malo prigledas baotiana?
stoji mi na selu dugo i sad nece da upali.
palim ga 5-6 puta godisnje a prisa je oko 3000 km
 
Malo si predaleko.Ja san u Ši.Triba bi ga dovest. :misli:
 
priprema za servis na 12.000 :whistle: :mrgreen:
 
poco loco said:
a nisi se još odlučio koje ćeš ulje u bremze  :LOL:
kak nisam...stavio sam već i sad bremza ko lud :mrgreen:

http://www.silux.hr/proizvodi/dodatna-oprema/tekucine/kocione-tekucine/180736/kociona-tekucina-dot4-250ml-delphi
 
jerryST said:
selo je mirlovic zagora,doveza bi ga ja sa kombijem
 
Dovezi kad očeš pa čemo vidit šta sve triba nakon šta ga upalimo i onda odlučit kako dalje.Nemoj,molin te,samo od ure do tri popodne.Pauza.Nisan još uspija ručat u jednom komadu , a da me neko ne prekine. :LOL: :LOL: :LOL:
 
dve ure ti ručaš... :shock:

mora da se i trošiš :LOL: :LOL:
 
Evo report, moj sada ima 8g starosti i počele su instalacije kakat, prvo mi je trokirao na rupama a onda je i prestao verglat. I zanimljivo nije prekid u samom džeku nego u spoju žice i klemice koja ide u džek, ali zapravo ništa čudno jer sam ih viđao gdje se trebalo promjenit po 30cm žice koja je strunula u izolaciji. Uglavnom džek koji ide sa bravice i onaj koji ide na desnu ručku su amputirani i žice spojene direktno pa idemo dalje.
 
dečki jel se vozite šta ili samo šerafate

https://www.facebook.com/143233165824638/videos/338768829604403/
 
dinko1981 said:
Evo report, moj sada ima 8g starosti i počele su instalacije kakat, prvo mi je trokirao na rupama a onda je i prestao verglat. I zanimljivo nije prekid u samom džeku nego u spoju žice i klemice koja ide u džek, ali zapravo ništa čudno jer sam ih viđao gdje se trebalo promjenit po 30cm žice koja je strunula u izolaciji. Uglavnom džek koji ide sa bravice i onaj koji ide na desnu ručku su amputirani i žice spojene direktno pa idemo dalje.
 

Najčešći kvar je u  "đeku" koji spaja bočnu nogaru sa instalcijom.U samom kabelu se nađe,umjesto bakrene žice,bijeli prah ,oksidirani bakar.Isto tako u samoj instalaciji di se susreče nekoliko zelenih žica poneka bude tvrda a to je znak da je več oksidirala.   

Jel ti sad stalno gori štop svitlo i možeš palit bez da stisneš drugu ručku kočnice.Ili ako si ih ostavio slobodne onda ti na tu ručku ne pali ni štop svitlo što baš i nije dobro.
 
Sve funkcionira normalno jer sam džekove (većinu bitnijih) jednostavno amputirao i žice spojio direktno kako su i bile tako da moram i dalje stisnut kočnicu kod paljenja i štop svjetlo radi normalno. Zapravo sve je po ps-u osim bočne nogare o kojoj moram vodit brigu kad je koristim
 
Par pitanja...
Imam Lunu RS LJ50QT-L sa Baotianovom mašinom na koju je stavljen kit 80... skinuo sam dekl variomata i zatekao sam remen 17x681 MITSUBOSHI... na oko mi je mašina ista kao što sam je imao i na Baotianu, tj. nemam osjećaj da je išta duža....
uz motorić sam dobio i originalnu Luninu mašinu i na njoj je identičan remen... mjerio sam razmak između radilice i osovine na kojoj je kuplung i na obje mašine je jednaki.. cca 22,2cm (od vrha do vrha, nisu u ravnini)
pretpostavio sam da je stavljen krivi remen ( moguće da taj remen ide na onaj Baotian koji ima 12" kotače pa sam ugradio 18x669.... međutim, na probnoj vožnji nisam osjetio nikakvu razliku, ubrzanje je bilo vrlo slično kao i maximalna brzina..  koji je sad, pak, remen pravi za Lunu RS?
Na toj ugrađenoj Baotianovoj mašini je auspuh koji je glasan i vratio bih originalni Lunin.. da li u Luninom RS auspuhu ima neka blokada?
U karburatoru je diza 80, da li bih trebao staviti veću, s obzirom da je gore kit 80 i mogu li ostaviti originalni airbox?
Kada sam skinuo variomat, zadnji dio variomata koji je skroz prema radilici i na njega idu 3 male gumice u  obliku slova U neće ići van kao ni ona dugačka piksa na radilici po kojoj klizi variomat amo-tamo... jednostavno se piksa zapekla i na njoj taj zadnji poklopac variomata... da li to može tako ostati ili bih morao to nekako odblokirati?
Ima li način da se skuži da se motor pregrijava ( bez termometra ili takvog instrumenta jer nemam ništa slično)?

Okrećući variomat rukom, primjetio sam da je, valjda zbog kita, kompresija prilično jaka, jača nego na drugim mašinama koje sam probao, čak toliko jača da se anlaser prilično muči da vergla makinu ( uz napunjen akumulator). Da li je to normalno kada se ugradi kit 80?

( kad mi odgovorite na ova pitanja, postaviti ću ih još... :) )
 
Kad staviš novi remen krajnja brzina je manja u sljedećih par stotina km jer se remen mora malo rastegnut bez obzira što je nov i u predviđenoj dimenziji. Barem je takvo moje identično iskustvo u nekoliko navrata kada sam mjenjao remen.
 
KarloDelPontiac said:
Par pitanja...
Imam Lunu RS LJ50QT-L sa Baotianovom mašinom na koju je stavljen kit 80... skinuo sam dekl variomata i zatekao sam remen 17x681 MITSUBOSHI... na oko mi je mašina ista kao što sam je imao i na Baotianu, tj. nemam osjećaj da je išta duža....
uz motorić sam dobio i originalnu Luninu mašinu i na njoj je identičan remen... mjerio sam razmak između radilice i osovine na kojoj je kuplung i na obje mašine je jednaki.. cca 22,2cm (od vrha do vrha, nisu u ravnini)
pretpostavio sam da je stavljen krivi remen ( moguće da taj remen ide na onaj Baotian koji ima 12" kotače pa sam ugradio 18x669.... međutim, na probnoj vožnji nisam osjetio nikakvu razliku, ubrzanje je bilo vrlo slično kao i maximalna brzina..  koji je sad, pak, remen pravi za Lunu RS?
Na toj ugrađenoj Baotianovoj mašini je auspuh koji je glasan i vratio bih originalni Lunin.. da li u Luninom RS auspuhu ima neka blokada?
U karburatoru je diza 80, da li bih trebao staviti veću, s obzirom da je gore kit 80 i mogu li ostaviti originalni airbox?
Kada sam skinuo variomat, zadnji dio variomata koji je skroz prema radilici i na njega idu 3 male gumice u  obliku slova U neće ići van kao ni ona dugačka piksa na radilici po kojoj klizi variomat amo-tamo... jednostavno se piksa zapekla i na njoj taj zadnji poklopac variomata... da li to može tako ostati ili bih morao to nekako odblokirati?
Ima li način da se skuži da se motor pregrijava ( bez termometra ili takvog instrumenta jer nemam ništa slično)?

Okrećući variomat rukom, primjetio sam da je, valjda zbog kita, kompresija prilično jaka, jača nego na drugim mašinama koje sam probao, čak toliko jača da se anlaser prilično muči da vergla makinu ( uz napunjen akumulator). Da li je to normalno kada se ugradi kit 80?

( kad mi odgovorite na ova pitanja, postaviti ću ih još... :) )
na batini 12 cola ti je orginalni remen dimenzija 788-17-28
 
dinko1981 said:
Kad staviš novi remen krajnja brzina je manja u sljedećih par stotina km jer se remen mora malo rastegnut bez obzira što je nov i u predviđenoj dimenziji. Barem je takvo moje identično iskustvo u nekoliko navrata kada sam mjenjao remen.

nisi u pravu... princip mjenjača sa variomatom je takav da za start remen na variomatu ima mali promjer, a na kuplungu veliki, to znači da će za jedan okretaj variomata kuplung ( odnosno polutke na toj osovini) okrenuti 3x ( lupam samo primjera radi, ne znam točne brojke) manje... to je kao 1.brzina na autu.. u drugoj krajnosti, pri punoj brzini, variomat  je povećao promjer remena na tom djelu, a polutke na kuplungu su se raširile i promjer remena na toj osovini se smanjio... sad je obrnuto, što znači da će se za jedan okretaj variomata kuplung sad okrenuti 3x BRŽE od variomata.. dobili smo na krajnjoj brzini, ali izgubili na snazi...
e, sad, kažeš da će se krajnja brzina povećati nakon par stotina kilometara, ali to nije istina jer povećanjem dužine remena će se promjer remena na osovini kuplunga samo povećavati ( dozvoljavati će polutkama na toj osovini da se jače stisnu što rezultira većim promjerom remena u tom trenutku), a time se krajnja brzina SMANJUJE.. znači, skuter će ti biti najbrži sa NOVIM remenom, a njegovim starenjem i eventualnim rastezanjem ( što vjerujem da je zanemarivo u praksi) će samo gubiti na brzini...
malo sam teoretizirao  :LOL:
ne treba te u praksi zabrinjavati rastezanje remena, nego sužavanje, kada ti širina remena sa 18 padne na 17,16,15.. a to se događa trošenjem.. tada se također ne mogu postići odnosi promjera prednje i zadnje osovine kako bi bilo idealno..
kada mi je pukao remen na baotianu, širina mu je bila 14mm ( a oznaka mu je bila 18x669).. kada sam stavio novi, krajnja brzina mi je porasla za cca 5 km/h

Phobocaster said:
na batini 12 cola ti je orginalni remen dimenzija 788-17-28
hvala ti na informaciji... to kazuje da ovaj remen 681 nije od većeg baotiana i fakat ne znam koja je to dimenzija i kada se stavlja...  :misli: :misli: :misli:

barba, čekam da se vratiš s kupanja da mi odogovoriš na pitanja iz prošlog posta, a dotle postavljam još jedno.. danas sam se igrao sa 2 fergazera od baotiana i jednim ( koji sam te prije pitao kakav je, fergazer koji je došao na Hunioan-u)... mijenjao sam 4 rabljene membrane i 3 iglice u svim mogućim kombinacijama... veliki utjecaj na max.broj okretaja ima sama membrana jer su sve ispravne, ali sam dobivao različite max. brojeve okretaja ( ugradio sam obrtomjer, pa sam mogao precizno mjeriti), ali kada sam naštimao iglicu da budu dignuta ( spuštajući osigurač na njoj), dobivao sam veće okretaje , ali i nus pojavu... na max. turaži je počelo gorivo lagano kapati iz oduška fergazera i prestajalo je sa smanjivanjem okretaja.. također je, u nekim slučajevima, gorivo počelo špricati iz rupice ( označena na slici u prilogu, fergazer je neki bzvz, nije od baotiana, služi samo za primjer)... da li znaš usljed čega se događaju takve stvari?

i btw, fergazer sa Hunioan-a, koji nema membranu nego sajla gasa direktno diže i spušta iglicu ( kao na tomosima), je daleko najbolji od svih tih fergazera koje sam isprobavao ( komentirao si da će više trošiti s njime, ali da je bolji za naše ceste, mada mi je potrošnja uvijek bila oko 2.5 - 2.7L).. ima jači start ( brže nabire okretaje motora) i postiže okretaje motora koje ovi baotianovi nisu mogli postići ni u jednoj kombinaciji... vidio sam da mu je glavna dizna 8 i nešto ( drugi broj nije čitljiv).. ali sam se nazahebavao sa lerom jer ga jednostavno nije imao, a i teško je bilo pokretati hladan motor... promijenio sam 4 čoka ( svi rade), ali bez rezultata.. i kada sam već htio odustati od njega, skužio sam da mi je jedan čok za nijansu drugačiji od ostalih po vanjskom izgledu i da mu je iglica za koji mm kraća... puknuo sam to u frgić i ovaj je počeo presti kao maca.... pali na zub bez dodavanja gasa, ler miran i stabilan, a prima gas jednako kao i prije.. sada se da naštelati... da li slučajno znaš kakav je to čok ( da znam koji ću tražiti kada mi rikne ovaj :) )?
 
A gledaj ja se ne opterećujem teorijom i fizikom rada variomata već ti govorim iz iskustva na 2 baotiana (male devetke) koja su kod mene u dvorištu već 7-8 godina i u tom periodu na njima je nekoliko puta mijenjan remen, naravno u predviđenim dimenzijama za taj model, i SVAKI put je bila situacija sa brzinom kao što sam naveo. Nije mi cilj nikoga uvjeravat da je u krivu a da sam ja u pravu već samo iznosim svoja iskustva.
 
Nemoj se ljutiti, nije mi to bio cilj, samo mi je bilo glupo napisati samo kratko da se ne slazem, a ne obrazloziti to  :D
 
novi remen je krut i nova je guma na bokovima pa teže klizi kroz tanjure, zato je sa novim sporiji i ne rasteže se nego postaje uži  :wink: ...a time i duži  :mrgreen:

...pred par dana sam mjenjao na frendovom 10 cola kotači, ide 669 18 30 ...u akreši imaju neke nove al su kraći 654...takav sam jednom stavio pa batina ide 4 banke  :LOL:
 
Takav su i meni nudili u Auto Kreši ali sam znao da bi takav kraći bio banana, pogotovo nov pa sam naručio na ebay-u