Par pitanja...
Imam Lunu RS LJ50QT-L sa Baotianovom mašinom na koju je stavljen kit 80... skinuo sam dekl variomata i zatekao sam remen 17x681 MITSUBOSHI... na oko mi je mašina ista kao što sam je imao i na Baotianu, tj. nemam osjećaj da je išta duža....
uz motorić sam dobio i originalnu Luninu mašinu i na njoj je identičan remen... mjerio sam razmak između radilice i osovine na kojoj je kuplung i na obje mašine je jednaki.. cca 22,2cm (od vrha do vrha, nisu u ravnini)
pretpostavio sam da je stavljen krivi remen (
moguće da taj remen ide na onaj Baotian koji ima 12" kotače pa sam ugradio 18x669.... međutim, na probnoj vožnji nisam osjetio nikakvu razliku, ubrzanje je bilo vrlo slično kao i maximalna brzina.. koji je sad, pak, remen pravi za Lunu RS?
Na toj ugrađenoj Baotianovoj mašini je auspuh koji je glasan i vratio bih originalni Lunin.. da li u Luninom RS auspuhu ima neka blokada?
U karburatoru je diza 80, da li bih trebao staviti veću, s obzirom da je gore kit 80 i mogu li ostaviti originalni airbox?
Kada sam skinuo variomat, zadnji dio variomata koji je skroz prema radilici i na njega idu 3 male gumice u obliku slova U neće ići van kao ni ona dugačka piksa na radilici po kojoj klizi variomat amo-tamo... jednostavno se piksa zapekla i na njoj taj zadnji poklopac variomata... da li to može tako ostati ili bih morao to nekako odblokirati?
Ima li način da se skuži da se motor pregrijava ( bez termometra ili takvog instrumenta jer nemam ništa slično)?
Okrećući variomat rukom, primjetio sam da je, valjda zbog kita, kompresija prilično jaka, jača nego na drugim mašinama koje sam probao, čak toliko jača da se anlaser prilično muči da vergla makinu ( uz napunjen akumulator). Da li je to normalno kada se ugradi kit 80?
( kad mi odgovorite na ova pitanja, postaviti ću ih još...
)