Benelli Trk 702X

Jadan ti je pokušaj da me isprovociraš.Tko piše o suzukijevim klijentima?
Kupci Suzukija su inteligentni i odmjereni. Žele nešto što ne gubi brzo na vrijednosti i nešto što će trajati. Da, Suzuki ima nešto konzervativnije linije i nije sklon čestom mijenjanju modela i agregata. Nudi trajnost i provjerenu kvalitetu.
Ali, na našem tržištu je to samo plus. Toliko, kad već spominješ Suzuki.
Jadan si u svom pokušaju, da me diskreditiraš profesionalno. Navikao sam već na takve pokušaje na ovom forumu. Ali gle, nijedan se moj nezadovoljan klijent nije javio. Možda zato jet se dajem 100% u svoj posao i jer poštujem njih i brend od kojeg živim.
Osim motora i skutera, dosta je forumaša kupilo kod mene i opremu, kacige, auspuhe...Trudim se svima udovoljiti, pa ipak nailazim na takve kao ti.
Rekao sam- MI smo gologuzani..Mi u Hr prema talijanima. Tržište nam je siromašno.Više jedan veći grad u Italiji proda mjesrčno motora, nego li ih se proda u cijeloj Hr..
Jako lijep nacin da reces da je dosadan
 
Zašto ja? Meni ne treba više motora..Imam ih 4 doma....Još malo pa ću prodat sve i kupit mali skuter. Bližim se tim godinama😃Pa Moto Morini je na 8.mjestu prodaje u Italiji...Ako kolega gore tvdi da je ona relevantna za nas.
Prodaja motora bilo u Italiji ili Njemackoj je irelevantna. Svaki od nas je drzava za sebe. Tako i rezoniramo. TRX kao i Strom je razuman i ekonomičan izbor prevoznog sredstva. Al znamo dobro da motorkotač mora buditi emocije a ne opravdavati kalkulaciju troškova. Za mene osobno, vrh po svim pitanjima su Ducati, BMW i KTM.
 
Za mene isto, samo bez BMWa i KTMa.😄

Ali sad ozbiljno, ne mogu shvatit da BMW i emocije idu u istu recenicu. To je hladan njemacki stroj, cak i ekstremno nepouzdan za Bavarca. Emotivniji mi je tenk.😂 KTM je tradicionalno bio smece do prije 10-15 godina a ima likova koji vole sarafit i vezali su se uz neki brand pa mi je to jos i jasno.😎 Ducati odnosno Audi je isti kua samo sam se ve naviknuo pa kao ajde, prolazi.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: thule_5689
Za mene isto, samo bez BMWa i KTMa.😄

Ali sad ozbiljno, ne mogu shvatit da BMW i emocije idu u istu recenicu. To je hladan njemacki stroj, cak i ekstremno nepouzdan za Bavarca. Emotivniji mi je tenk.😂 KTM je tradicionalno bio smece do prije 10-15 godina a ima likova koji vole sarafit i vezali su se uz neki brand pa mi je to jos i jasno.😎 Ducati odnosno Audi je isti kua samo sam se ve naviknuo pa kao ajde, prolazi.
Provozaj autobus K1600GT i slusaj turbinsko zavijanje rednih sest. GSA mi je pak toliko ruzan da mi je skoro lijep. Hroptanje boksera meni je takoder dozivljaj. KTM je smece samo takvo i najvolem ga sutnuti nogom prije nego sto krenemo na magistralu maltretirati Rove. Jos je i ruzan. Znaci nepouzdan, nestabilan i ruzan. Di ces bolje!
 
Prodaja motora bilo u Italiji ili Njemackoj je irelevantna. Svaki od nas je drzava za sebe. Tako i rezoniramo. TRX kao i Strom je razuman i ekonomičan izbor prevoznog sredstva. Al znamo dobro da motorkotač mora buditi emocije a ne opravdavati kalkulaciju troškova. Za mene osobno, vrh po svim pitanjima su Ducati, BMW i KTM.
Slažem se...Ja živim od Suzukija, ali nisam ničiji rob.
Da imam dovoljno novaca i garažu, u njoj bi uz nekoliko japanaca zasigurno bilo 4-5 Ducatija i jedan Moto Morini Milano 1200, a vjerovatno i neka Bimota.
Dakle , razmišljao bi srcem a ne glavom.
Ali kao prosječan Hrvat nemam tu mogučnost, pa bih i da ne prodajem određeni japanski brend, vozio opet nekog japanca srednje klase. Zbog pouzdanosti i jednostavnosti. Vozio sam nekad i Kawasaki, isti motor 10 godina i nikad prst na njega stavio.
Moj problem na ovom forumu je iskrenost i to što me svi gledaju kroz prizmu brenda kojeg prodajem. Kad god nešto napišem, ljudi misle da je to zbog reklame.
Zamorno je, ali ne mogu na to utjecati.
 
Last edited:
Mislim da i je poanta u tome da se piše ono što misliš, zato su iskustva dragocjena. :mrgreen: Nema više loših motora, svi idu a kvare se valjda 90% manje nego prije. Sve ostalo je stvar odabira. Nisam još u situaciji da eksperimentiram s Kinezima i u ovoj dilemi bi moj odabir bio japanski ali ne mogu zato reći da ne valjaju.
 
Mislim da i je poanta u tome da se piše ono što misliš, zato su iskustva dragocjena. :mrgreen: Nema više loših motora, svi idu a kvare se valjda 90% manje nego prije. Sve ostalo je stvar odabira. Nisam još u situaciji da eksperimentiram s Kinezima i u ovoj dilemi bi moj odabir bio japanski ali ne mogu zato reći da ne valjaju.
zato ima puno ljudi šta govore da Benelli nevaljaju, a nisu ni sjeli...

ja također, u toj klasi novih motora bi uzeo japanca i pregrizao nekih 1-1,5 kE...
iako mislim da tu i nije puno bitna ta razlika u cijeni od nekih 5% (nije zanemarivo), niti je upitno da taj Benelli i valja nekog kurca kad ga talijani (a i ne samo oni) masovno uzimaju, koliko "čip u glavi", jer sam navikao na japance... moj grijeh, moj preveliki grijeh.
 
Ako kupuješ motor od 8-9K eura:
a) kupuješ drugi, treći motor. Dakle imaš love, pa te boli qrac hoće li krepat, da li ćeš ga prodat lako...
b) nemaš viška love, pa kupuješ jedini motor, gledaš uzet najbolje u tom okviru, da traje i da je lako zamijent za nešto bolje kroz god-5-6.
Ne vjerujem da neki značajan broj ljudi kupi motor ove klase jer mu je to motor iz snova koji namjerava vozit cijeli život.
 
Ako kupuješ motor od 8-9K eura:
a) kupuješ drugi, treći motor. Dakle imaš love, pa te boli qrac hoće li krepat, da li ćeš ga prodat lako...
b) nemaš viška love, pa kupuješ jedini motor, gledaš uzet najbolje u tom okviru, da traje i da je lako zamijent za nešto bolje kroz god-5-6.
Ne vjerujem da neki značajan broj ljudi kupi motor ove klase jer mu je to motor iz snova koji namjerava vozit cijeli život.
Ili c) kupuješ motor koji ćeš voziti 2-3 sezone, prodati ga, nadoplatiti malo i kupiti drugi. Nije da imaš novca na bacanje, ali nisi ni sirotinja.
 
ok, zašto gotovinom odjednom plaćat motor, neki mali kreditić, tipa pola daš odmah, pola na kredit, kartice... 24-36 rata...
samo disciplina i procjenit koliko bez napora i rizika možeš vraćat...
 
imas i četvrti izbor, samo da si mene pitao, Aprilia Tuono 2007 za 8200, dakle, najpovoljniji, najjači, najpouzdaniji, najvozniji, najprivlačniji, ma sve naj, ali izbor je na tebi, kako god izabereš nećeš pogriješiti.
 
Sve te marke "druge,trece lige" samo da izguras iz salona bez paljenja izgubija si 40% cijene da ga ides prodat.
Druga stvar je servis i rezervni djelovi.
Plastike, svitla ....da ne spominjes
 
  • Like
Reactions: Grx
Ako kupuješ motor od 8-9K eura:

b) nemaš viška love, pa kupuješ jedini motor, gledaš uzet najbolje u tom okviru, da traje i da je lako zamijent za nešto bolje kroz god-5-6.
Znam da nije isto, ali primjer:
Prije dosta godina kupim 3 godine staroga Subaru Legacy sa 24K. Za te novce sam mogao uzeti isto tako staroga Passata, samo sa više kilometara.
Nažalost nakon manje od godinu "totalka". U Slanome tip iz suprotnoga smjera infrakt i far u far.
Na procjeni štete kaže mi pokojni prijatelj iz Euroherca: Da je bio Passat sad bi išao na nagodbu, skockao sa polovnim djelovima iz Hercegvine i prodao za iste pare i još zaradio 20K kuna. Na Legacyu popušio 40K, bez obzira što sam dobio maximalnu odštetu.
E sad nagradno pitanje: Dal sam poslije zbog toga opet kupio WV ili Subaru?
 
Vi bi lako prodali, skupo naravno.
I tata bi sine.

Sprdate se sa oglasima, ali ste blizu tih šarlatana...