Beverli ili Nexus (250)

joke said:
Ono što imaš u avataru nekad može bit zanimljivost(sisata cura koja sjedi iza mene) ili zajebancija (teretni pjevač iz brunovog avatara). Ne vozim trenutno Nexusa, ali sam ga imao. Za ove informacije imate teme "tko šta vozi" u podforumu predstavljanje korisnika, i uvjek tamo možete provjeriti.


Jesi bio zadovoljan sa njime? Koje su mu mane? Kakva mu je udobnost i egronomija?
 
A kaj ću ja napisati kad ne vozim niš za sad? :misli:
Zato kad legne X9 500, ću lijepo da se pohvalim  :mrgreen:
Gledao sam da av. dubrovnik, X9 500 na djelu (išao je barem 120, i sve šišao) i rekao sam si: TO JE TO!
Da ne valja ne bi Nike prešao 50.000 km sa X9 500.


 
veliki said:
Definitivno beverly. Ja imam 200tku i jako sam zadovoljan,,nikakvih problema u dvije godine..

ta 200-tka je dosta loš motor,evo frendu se razletila cijela mašina neki dan a i inaće su lošije od novih 250 Q. mašina


 
Inaće neznam zašto niko ne razmišlja o nekom T-maxu koji je ipak bolji i ugodniji od beverly-a i nexusa?!

T-max 250 je super za po gradu,ima ga,lagan je za vožnju,udoban,dobro izgleda a cijena mu je tu negdje koliko se sjećam,to sam ja curi htio uzeti pa sam joj uzeo nexusa(žene) ali iskreno meni je t-max 250 definitivno favorit u toj klasi 250.

Razmisli ti i o tom skuteru,nećeš se zeznuti!
 
Vjerovatno mislis na X-max, ne T-Max.
Inace, X-max 250 kosta 3000kn vise od Beverly/X8/Xciting ekipe.

Ako se vec daje 36kkn+ za "samo" 250ccm, treba bar po necemu biti poseban,
a X-max se IMHO po nicemu ne istice i prije bi te novce dao za X9 ili Xciting.
 
da da,sorry........mislio sam na X-MAX250
ničem se ne istiće od njih,samo udobnošću i kvalitetom a sad ako to nije bitno onda je zbilja sve ostalo svejedno.
X8 recimo sa X-max baš i nemožeš uspoređivati a exciting nisam vozio ali mi je frend sjeo i rekao da ga nebi kupio da je i 25 tkn,zašto?! eto kaže da nije ni do koljena x-maxu što se tiće udobnosti i voznih karakteristika.
Inaće neznam po čemu je to X9 odskočio od ostalih sa svojih 37tkn ili koliko košta , kad već kažeš da nebi x-max kupio.
Skutera im više vrsta i namjena pa tako i cijena i svako se nađe u tome a pitanje bev ili nexus je ono isto pitanje crnu majicu ili bijelu majicu,pa to su dva različita skutera isto kao što je nex500 i x8 ili X9 itd.
Ja sam vozio T-max500 od frenda i skuter je recimo mrak,totalno je super za voziti,X9 je opet druga priča a svi su oni različiti od nex250 i bev250 tako da nije tu samo razlika u agregatu nego i u samoj ciklistici,ovjesu,kočnicama,amortizerima...
 
CatchME said:
ta 200-tka je dosta loš motor,evo frendu se razletila cijela mašina neki dan a i inaće su lošije od novih 250 Q. mašina
Kakve su to gluposti???? ja znam covjeka koji je napravio 57tkm na runneru s tom masinom.
 
CatchME said:
ta 200-tka je dosta loš motor,evo frendu se razletila cijela mašina neki dan a i inaće su lošije od novih 250 Q. mašina
Jednome se razletila na 12.000
Nije nikako mjenjao ulje
 
CatchME said:
da da,sorry........mislio sam na X-MAX250
ničem se ne istiće od njih,samo udobnošću i kvalitetom a sad ako to nije bitno onda je zbilja sve ostalo svejedno.
X8 recimo sa X-max baš i nemožeš uspoređivati a exciting nisam vozio ali mi je frend sjeo i rekao da ga nebi kupio da je i 25 tkn,zašto?! eto kaže da nije ni do koljena x-maxu što se tiće udobnosti i voznih karakteristika.
Inaće neznam po čemu je to X9 odskočio od ostalih sa svojih 37tkn ili koliko košta , kad već kažeš da nebi x-max kupio.
Skutera im više vrsta i namjena pa tako i cijena i svako se nađe u tome a pitanje bev ili nexus je ono isto pitanje crnu majicu ili bijelu majicu,pa to su dva različita skutera isto kao što je nex500 i x8 ili X9 itd.
Ja sam vozio T-max500 od frenda i skuter je recimo mrak,totalno je super za voziti,X9 je opet druga priča a svi su oni različiti od nex250 i bev250 tako da nije tu samo razlika u agregatu nego i u samoj ciklistici,ovjesu,kočnicama,amortizerima...

Udobnost? Veci skuteri su u pravilu udobniji. X8 i X9 su sigurno bar jedan korak ispred X-maxa po tom pitanju, vjerovatno i Xciting.
Kvaliteta? Ekipa se i na forumu (ne sjecam se jel tu ili na svijetu skutera) i na newsgrupi zalila kako ima problema sa "raspadanjem"
plastika na X-maxu, tj. odvjajaju se oklopi od motora.  :?

X-max vjerovatno ima bolje vozne karakteristike od vecih skutera koji su zamisljeni primarno za touring, pa ako je nekome upravo
to najbitnije... neka kupi ER-5 za iste novce.
:LOL:
 
Jednostavna je usporedba X-maxa i X9-ke.
Naime sjedni u fotelju u dnevnoj sobi, a onda se prebaci na kuhinjsku stolicu (možeš i jastuk podmetnuti pod guzicu), pa češ vidjeti koja je razlika između X9 i X-maxa.
Yamaha je prevarila i naplatila debelo, sve one koji su radi prednjeg kotača od 15'' pomislili da je to skuter velikih kotača (stražnje je 14''), a cijenom sve one koji su mislili da kupuju GT skuter.
GT ili Gran Tourismo označava skuter koji je udoban za dulje putovanje, mogu se na njemu ispružiti noge i udobno zavaliti u sjedalu, a to ova yamaha definitivno nije
X-max je visoka Sport klasa, koja ima mjesta pod sjedalom više nego konkurencija i dobru vjetrobransku zaštitu.
To što se sve ovo ukomponiralo rezultiralo je nikakvim dizajnom, ali nije ni Beverly ljepotan (Sportcity je :mrgreen:)

 
Pa yamah i nije GT skuter,on bi prije bio između. Uglavnom po meni je taj skuter više za grad i eventualno neku okolicu.
Što se tiće recimo kvalitete plastike na talijanu,mogu ti reči da mi cura fura nexus a povremeno i ja po gradu kako je
udobnije i nije zima za noge,plastike se isto raspadaju a skuter ima 3000km i kupljen je novi u dućanu,gore kod maske ispadaju oni crni štiftovi,sa strane kod nogu se spigala plastika i izgleda kao je skuter pao,napred kako ispružiš noge stalno plastika izlazi iz ležišta.To su jednostavne sitnice sli eto...

Za bev200 nije ono baš koliko sam čuo da je dobra mašina,pa puno je kvarova takvih bilo,moj frend je bio na servisu prije 500km i sad mu se ovo desilo,inaće redovno po knjižici servisira motor,čuo sam još par ljdi kako su pričali da je loša mašina pa samo prenosim ono što ljudi koji su ga imali govore!
 
Pa i ime yamahe govori da je nešto između, jer slovo x znači crossing, odnosno križanac klasa. Ali i za križanca bez pedigrea je preskup jer mu je cijena iz GT klase
 
joke said:
Jednostavna je usporedba X-maxa i X9-ke.
Naime sjedni u fotelju u dnevnoj sobi, a onda se prebaci na kuhinjsku stolicu (možeš i jastuk podmetnuti pod guzicu), pa češ vidjeti koja je razlika između X9 i X-maxa.
Yamaha je prevarila i naplatila debelo, sve one koji su radi prednjeg kotača od 15'' pomislili da je to skuter velikih kotača (stražnje je 14''), a cijenom sve one koji su mislili da kupuju GT skuter.
GT ili Gran Tourismo označava skuter koji je udoban za dulje putovanje, mogu se na njemu ispružiti noge i udobno zavaliti u sjedalu, a to ova yamaha definitivno nije
X-max je visoka Sport klasa, koja ima mjesta pod sjedalom više nego konkurencija i dobru vjetrobransku zaštitu.
To što se sve ovo ukomponiralo rezultiralo je nikakvim dizajnom, ali nije ni Beverly ljepotan (Sportcity je :mrgreen:)

Dobar opis X-maxa, ali ova zadnja recenica mi ne pase.
Estetika je stvar ukusa, meni X-max (cak i stari Versity) izgleda cist solidno, Beverly jos bolje, ali sportcity mi ne izgleda nikako,
kao i Liberty/Looxor.
 
Kod becerly-a nikako nemogu progutati onaj prednji blatobran koji izgleda kao da ga je neko skinuo sa tački i zašarafio na motor!
 
Cortez said:
Dobar opis X-maxa, ali ova zadnja recenica mi ne pase.
Estetika je stvar ukusa, meni X-max (cak i stari Versity) izgleda cist solidno, Beverly jos bolje, ali sportcity mi ne izgleda nikako,
kao i Liberty/Looxor.

Sudeći po tvom odabiru ljepih skutera, tebi bi odlično pasao Sledgeov Scarabeo.
 
Dobro je cuti i mišljenja o ostalim skuterima... Ima dosta veliki izbor kupnje za te pare(oko 34000kn).
Ipak me prvenstveno interesiraju ova dva navedena(be. i nex.). Možda i ponavljam pitanje ali :)
Pošto imaju iste motore približno se isto i ponašaju, to nije upitno ali kakva je udobnost  i položaj sjedenja nexusa prema beverliju. To me me interesira.
 
Genius said:
Dobro je cuti i mišljenja o ostalim skuterima... Ima dosta veliki izbor kupnje za te pare(oko 34000kn).
Ipak me prvenstveno interesiraju ova dva navedena(be. i nex.). Možda i ponavljam pitanje ali :)
Pošto imaju iste motore približno se isto i ponašaju, to nije upitno ali kakva je udobnost  i položaj sjedenja nexusa prema beverliju. To me me interesira.

Beverly udoban, Nexus neudoban, ako uspoređuješ samo ta dva skutera.
Beverly se zbog promjera kotača MORA bolje ponašati u vožnji (ležanje, kočenje, amortiziranje neravnina)
Nexus neosporno ljepši
 
joke said:
Beverly udoban, Nexus neudoban, ako uspoređuješ samo ta dva skutera.
Beverly se zbog promjera kotača MORA bolje ponašati u vožnji (ležanje, kočenje, amortiziranje neravnina)
Nexus neosporno ljepši

A uspoređen sa ostalima slične cijene
 
CatchME said:
Kod becerly-a nikako nemogu progutati onaj prednji blatobran koji izgleda kao da ga je neko skinuo sa tački i zašarafio na motor!

Komad plastike je problem koji se vrlo lako rijesi.