Nista nisam nikada stavljao na Beverly jer ne volim ta preuredjenja, to vole klinci da im motor ruzi da probude cijeli kvart kada ga upale
Sve na njemu je uvijek originalno, cak nisam niti rolice probao mijenjati. Onako kako je tvornicki zamisljeno tako ga vozim samo redovito
servisiram i mijenjam djelove i prije vremena samo da budem siguran da me nece negdje ostaviti na cesti. Oduvijek ide ko lud i ne bih ga nikada mijenjao
kada bi se uvijek sam vozio, ali malo fali snage kada smo nakrcani nas dvoje, pa treba preticati sleper koji ide 80 uz lagano brdasce...
Vec me 40 000km vozi bez i najmanje greske, pali od prve cim stisnem gumbic sretno zaprede, i zimi i ljeti, pa mi je toliko prirasao srcu da ga vec gledam kao
zivo bice. Skoro pa pricam s njim
Znate onaj osjecaj kada vas nesto tako dobro sluzi da pomislite da je to neka veza.
Kada sam sam na njemu posve mi je dovoljan jer s pola gasa idem 140 lijepa putna preko koje nemam potrebe jer vjetar postane neugodan.
Mislim da Piaggio nije nikad napravio bolji stroj. Sa 500ccm su ljudi imali raznih problema, a ne znam nikoga tko je ista imao sa 400ccm.
Toliko je malo prodano ovih 400ccm i onda su ih naglo prestali proizvoditi i sada svi modeli imaju onaj retro izgled koji se meni ne svidja.
Za taj novac nikada boljeg skutera. Neka pricaju o Yamahi sto god zele, ali tvrdim da je Piaggio podcijenjen !
Ovih 40 000km bez ijednog kvara, potrosnja ispod 4l, jeftino odrzavanje, u startu daleko manja cijena...
Zamislite samo da za cijenu jednog Tmax-a dobijete tocno 2x Beverly 400 !
Nije li to malo ipak pretjerano. Meni je onda ipak prihvatljivije uzeti GP800 jer makar znam da je duplo jaci, brzi... pa se nekako mogu utjesiti sto sam dao toliku lovu za njega.
Pokrenuo sam ovau temu o tom modelu Beverly-a upravo stoga sto ih tako malo ima, i stvarno mislim da
imam raritet, jer tko sada zeli kupiti mora kupiti onaj s velikom lampom u retro stilu, a mnogima se bas kao i mnei to ne svidja.
Ovaj novi 300 je ljepsi jer su tu lampu nekako bolje uklopili, pa izgleda modernije, ali i dalje mi je ljepsi ovaj moj
Na 400 mi samo nedostaje brojac okretaja i mjerac kilometara koji se moze resetirati da znam od tankanja do tankanja koliko sam presao, a ne da stalno moram upisivati u mobitel.
Sto se novih Beverly-a tice koliko sam vidio svi proizvodjaci sada fosiraju te makine od 300ccm, a ovi veci su zanemareni.
Tako nema govora o novim 500-tkama ili sl.
Uostalom vozio sam 500ccm i nije me nicim impresionirao, imao sam isti osjecaj kao da vozim svoju 400-totku.
Tako da nakon mojeg Beverly-a idem na GP800. Bev je u prodaji, pa ako netko hoce ide za 24000kn.
Regan je do 06.2011. napravljen je veliki servis 3000kn sve novo u njemu i na njemu, nove gume ...
Ima 40 000km ali garant ce napraviti jos toliko samo ako ga se pazi i dalje ovako kao do sada.
Vidjeli ste kako ide na snimci od jucer, a imam 195 cm i 100kg, pa si mozete misliti kako ce netko manji i laksi piciti na njemu
Brijem da ce mu se kazaljka saviti oko 180