Beverly 500... dva pitanja ili pak tri...

CD said:
Koje blokade ?!

Na vise mjesta sam procitao kako BV ima "blokadu" koja ne dozvoljava masini da se "razvrti" do kraja
prije 80km/h, vjerovatno rijeseno elektronikom.

Ako je istina, mozda bi se moglo "popraviti" na elegantan nacin kao sto je to napravljeno kod Burgmana 650
sa "power" tipkom ;)
 
Napisao sam sve sto znam.

Ne mogu naci review u kojemu sam to procitao.
Cesto se spominjalo i na hr.rec.motocikli news grupi prije koju godinu.
 
Cortez said:
Napisao sam sve sto znam.

Ne mogu naci review u kojemu sam to procitao.
Cesto se spominjalo i na hr.rec.motocikli news grupi prije koju godinu.

Ja bi to!!!!
 
Istina je da tek na 80kmh dobije full đire.
Masina u bev i nex 500 je ista jelde? Jedandecko koji je radio u servisu je mako blokade svom nexusu i sad mu na semaforu na odvrtanje gasa reagira samaranjem zadnjeg kotača, a ja ako odvrnem ful gas nece prozlizati ako nije mokro.
 
no dobro...ajde dajte si truda i nađite te informacije o tim blokadama. izgleda da je to nesto sto nisam znao prije...

ajde znatizeljan sam  :misli: (y)
 
Nema nikakve blokade, stvar je u kutu nagiba staze utega variomata i jačini opruge remenice kvačila. Već samom izmjenom variomata dobija se strmiji kut staze i samim tim ubrzanje.
Kod tvorničkih skutera ide se na manji kut nagiba staze da se ne optereti kvačilo koje onda ne radi pod naporom(proklizava) več se otpusti do kraja. To je posebno važno kod jačih zapremina jer ih obično kupuju egoisti koji nemaju pojma o vožnji več se voze od kafiča do kafiča i tako pale lamele kvačila. 
Ovaj problem najeksponiraniji je kod Honde Silverwing koja baš svaka ima probleme sa kvačilom(zapali se pa trese) jer je variomat podešen na bolje ubrzanje, a  ima veliku snagu (50 KS), a uz to je i kupuju samo oni koji imaju lovu a nemaju muda za to vozit kako spada