Beverly club

Ja volim zavoje, i vozim se brzo, po ravnome to nije neka brija, po Turopolju bas i nema nekud za ici, ja planiram Plitvice, pa jednu turu jezero Sabljaci kod Ogulina, i naravno do Crikve ili Opatije. Cim prije tim bolje. Posalji privat message kad si za voznju. Najljepsa mi je tura od Pisarovine do Karlovca, uz Kupu, super je cesta.. ja odem preko Lukavca, Pisarovina, Karlovac, Jaska i natrag.. cca 130 km s tim da je od Jaske do Zagreba katastrofa.
 
kajjeee said:
Evo zvao Gumi Padjen, Metzeler Feelfree,cijena je 660kn za obje gume, po meni jako dobra cijena!
Jel netko još vozio na Metzeleru?
ja svog beverlya vozim na tom metzeleru iz padjena. za sad su mi gume jedno 15 puta bolje od onog michelina gold standard.
vozim se i po kisi i po suncu, tako da sam ih isprobao u svim vremenskim uvjetima. cine mi se dosta meksima od michelina, pa ce se vjerujem i brze potrositi, ali to mi uopce nije bitno ako ce gume dobro drzati do kraja vijeka, a po meni ih za tu cijenu uopce nije skupo promijeniti cak i jednom godisnje (makar zadnju, jer prednja ne trpi toliko).
uglavnom, i mehanicari su se iznenadili da sam uspio naci metzelera u toj dimenziji, pa si je jedan od njih odmah isao traziti dimenziju za nexusa 250.
 
moviemaker said:
Grupnjak od 50 Beverlya bi vrijedio svega na svijetu, samo da nas vide koliko nas ima. Zamisli prizor gdje neki motoristi njih 5-6 misle da su face, a onda prodje pored njih horda od nas 50 na Beverly-ima :)
Ajde priznaj, nisi li se najezio od te scene ??

ovo bi bilo fantasticno!!! mene z atakve stvari isto malo jebe raspored radnih dana, koji se nekad protegne i kroz nedjelju... smrc!
 
čitao sam puno o dizanju ulja u mašinama 500ccm,  vidim netko je napisao istu stvar i za mašinu od 400ccm, a ja se nadao da kod 4 stotke nema tih problema. Koliko je to točno?
 
provjerit ću večeras na talijanskom beverly forumu da li i za mašinu 400 ima istih zamjerki
naime, mašina 400 je u načelu ista mašini 500, pa možda od tud eventualna naznaka problema
 
sad sam letimično pregledao
jer mi je doma komp spor i slabo mi je jučer otvarao

na 400 se nitko nije bunio na mješanje ulja i benzina
no treba biti svjestan da taj model i nije jako jako prodavan u Italiji + nije dugo na tržištu (kao npr. 250)

zamjerka na 400, obzirom je servisni interval svakih 5000 km - nekoliko ljudi ostalo sa uljem ispod minimuma jer nisu provjeravali ulje prije servisa
neki su zaribali

ako je kao i na mašini 460 ccm - između min i max stane oko 400  ccm ulja - moguće da im je potrošio tu količinu između 2 servisna intervala, jer su talijani poznati po gasiranju.

u svakom slučaju - potrošnja pri žešćoj vožnji bi mogla biti od 1 dcl do 1,5 dcl ulja na 1000 km - i zato treba biti svjestan da je kontrola svako toliko poželjna

ja kontroliram poslije svakog većeg đira


nadam se da sam ti barem malo pomogao

 
jučer sam pomno pregledavao beverly 250 tourer
i ugodno sam iznenađen - bio je crn sa bež sjedalom (to mi se jedino ne sviđa)

prednji vjetrobran je na taman visini, stražnje svijetlo se sasvim solidno uklopilo
kromiranih detalja ima dosta
a i cijena mu je na razini nekadašnjeg beverlya 250

šteta što su izbacili on u kvačicu za kacigu na nosaču kofera

sve u svemu - poželio sam ga :)
 
evo da se i ja oglasim na ovu temu... naime do sada sam vozio svakakve motore i skutere i bas sam si kupio bev 200 za rekreaciju :)

Naime, moji prvi dojmovi su fantasticni, dobar ovjes, 16" kotaci mnogo znace, udoban, upravljiv (iako kada imam onaj veliki zimski vizir vjertar zna stvarati probleme).

Ako tko ima kakav service manual za beverly-a bio bih mu jako zahvalan!

Inace, masinica ima malu potrosnju ali i ne prsti nekom snagom i startnoscu, ali za 200ccm 4t sasvim pristojno...  (y)


(btw: kada vec pricamo o beverlyu imao bih za prodati taj veliki zimski vizir i tucano urbano onaj prekrivac za voznju po kisi i zimi, saljem slike na mail)
 
liberty said:
sad sam letimično pregledao
jer mi je doma komp spor i slabo mi je jučer otvarao

na 400 se nitko nije bunio na mješanje ulja i benzina
no treba biti svjestan da taj model i nije jako jako prodavan u Italiji + nije dugo na tržištu (kao npr. 250)

zamjerka na 400, obzirom je servisni interval svakih 5000 km - nekoliko ljudi ostalo sa uljem ispod minimuma jer nisu provjeravali ulje prije servisa
neki su zaribali

ako je kao i na mašini 460 ccm - između min i max stane oko 400  ccm ulja - moguće da im je potrošio tu količinu između 2 servisna intervala, jer su talijani poznati po gasiranju.

u svakom slučaju - potrošnja pri žešćoj vožnji bi mogla biti od 1 dcl do 1,5 dcl ulja na 1000 km - i zato treba biti svjestan da je kontrola svako toliko poželjna

ja kontroliram poslije svakog većeg đira


nadam se da sam ti barem malo pomogao

Beverly 400 definitivno potrosi cca 1dl ulja na 3000km, ili su na servisu zeznuli kod tankanja, ali to cemo uskoro znati :)
Kako sam ga kupio sa predjenih 2900km  sada sam vec na 5100 slijedi na 6000 servis pa nakon njega cu obratiti paznju.
Sada sam tocio cca 1dl ulja jer sam prije puta u Austriju kontrolirao bas na tvoje upozorenje i hvala ti jer sam ustanovio da
je mrvicu iznad min oznake bilo, a ulje je mjenjano na 2800km.
Tako da je za predpostaviti da je potrosio.
Nakon servisa na 6000 cu pratiti potrosnju ulja i napisati sto sam saznao.
 
vjerovatno mu je između min i max tih 4dcl kao na mašini 460 ccm
takva porošnja ulja je zanemariva, ipak se radi o jakom stroju

samo pazi - nikako preko maksimuma ulje stavljati, i nemoj da ti pada do minimuma

svako toliko si provjeri nivo rashladne tekućine jer je spremnik iste obzirom na kapacitet stroja relativno malen

 
liberty said:
vjerovatno mu je između min i max tih 4dcl kao na mašini 460 ccm
takva porošnja ulja je zanemariva, ipak se radi o jakom stroju

samo pazi - nikako preko maksimuma ulje stavljati, i nemoj da ti pada do minimuma

svako toliko si provjeri nivo rashladne tekućine jer je spremnik iste obzirom na kapacitet stroja relativno malen

Hvala ti, da nisam citao tvoja upozorenja vozio bi se kao s 250 ali to ocito nije ista prica, jer kod njega nisam nikada pazio na ulje izmedju dva servisa jer je uvijek bilo ok.
 
Nisam znao da postoji ekipa koja bi osnovala Beverly klub.Ideja je odlična.Beverly nije samo gradski skuter.To ču i dokazati zato što sam već 2007 kad sam ga kupio u prvoj godini napravio 10 000km po cijeloj Lijepoj Našoj sve do Dubrovnika,A ove godine idem do Krakowa-Praga-Berlina-Hamburga.Jako puno vremena provodim u laganim vožnjama i rado bi mi došlo neko društvo za vožnju.Inače sam iz Velike Gorice.
 
evo kad se vec prica o masinama i servisima, ja na svom 200ccm radim servis jednom godisnje, obicno u proljece... ulje, filter, svjecica, filter zraka... sitna dotezanja ostalih vijaka koji se nekad malo olabave (mislim na one pod sicom - desilo se dva-tri puta, sad se vise ne desava, ali provjerim)...

izmedju dva servisa ga vozim skoro cijelu godinu, ali kilometraza se ne natuce bas previse jer se djiram po gradu, jer ne stignem puno ici okolo. znaci godisnje napravi oko 4000-5000 km. u to vrijeme naravno provjerim nivo ulja s vremena na vrijeme i obicno samo jednom moram malo doliti ulja, obicno nesto manje od 1dcl.

roline i remen sam mijenjao jednom u dvije godine i pokazalo se da je sasvim ok kilometraza koju izdrze, ne budu istroseni do ibera kad se skinu s motora i zamijene novima.

eto to je ukratko moje iskustvo sa servisima i problematikom (koje u biti nema previse) na leader masini od 200ccm.

p.s. jedini problem mi je ovih dana u rijeci naci ngk svjecicu za beverlya... u piaggiu je nema, samo smece od champion-a!  :mrgreen:
 
bad_ri said:
evo kad se vec prica o masinama i servisima, ja na svom 200ccm radim servis jednom godisnje, obicno u proljece... ulje, filter, svjecica, filter zraka... sitna dotezanja ostalih vijaka koji se nekad malo olabave (mislim na one pod sicom - desilo se dva-tri puta, sad se vise ne desava, ali provjerim)...

izmedju dva servisa ga vozim skoro cijelu godinu, ali kilometraza se ne natuce bas previse jer se djiram po gradu, jer ne stignem puno ici okolo. znaci godisnje napravi oko 4000-5000 km. u to vrijeme naravno provjerim nivo ulja s vremena na vrijeme i obicno samo jednom moram malo doliti ulja, obicno nesto manje od 1dcl.

roline i remen sam mijenjao jednom u dvije godine i pokazalo se da je sasvim ok kilometraza koju izdrze, ne budu istroseni do ibera kad se skinu s motora i zamijene novima.

eto to je ukratko moje iskustvo sa servisima i problematikom (koje u biti nema previse) na leader masini od 200ccm.

p.s. jedini problem mi je ovih dana u rijeci naci ngk svjecicu za beverlya... u piaggiu je nema, samo smece od champion-a!   :mrgreen:

Champion svjecice su jedne od najboljih za motocikle...  (y)
 
Mr J said:
Champion svjecice su jedne od najboljih za motocikle...  (y)

probao na svom beverlyu... ne ide nikako, gusio se, trosio vise...
kad sam stavio ngk, druga prica... tako da od tog trenutka za mene postoji prvo ngk, pa onda sve ostalo.
 
Iskljucivo NGK, i to po mogucnosti da nije iz kutijice GENUIE PIAGGIO PARTS.
 
gusta said:
Iskljucivo NGK, i to po mogucnosti da nije iz kutijice GENUIE PIAGGIO PARTS.

U piaggiou nije bilo ngk svjećice, pa sam morao do Opatije u Velden auto gdje su imali samo jednu! Sva sreća da sam je uzeo na vrijeme... Ni sam ne znam kako, ali s ovom novom svjećicom Bev mi osjetno manje troši... Kazaljka od benzina veli ima još, ima još, a kilometraža već preko 180km s tankom (inace mi je to po gradu maksimum s jednim tankom u zimskom i prijelaznom preiodu)... Morat ću vidjeti na sljedećem tankanju kako će se ponašati, ali izgleda da mi je kombinacija NGK i super 100 benzina dobitna kombinacija.
 
bad_ri said:
U piaggiou nije bilo ngk svjećice, pa sam morao do Opatije u Velden auto gdje su imali samo jednu! Sva sreća da sam je uzeo na vrijeme... Ni sam ne znam kako, ali s ovom novom svjećicom Bev mi osjetno manje troši... Kazaljka od benzina veli ima još, ima još, a kilometraža već preko 180km s tankom (inace mi je to po gradu maksimum s jednim tankom u zimskom i prijelaznom preiodu)... Morat ću vidjeti na sljedećem tankanju kako će se ponašati, ali izgleda da mi je kombinacija NGK i super 100 benzina dobitna kombinacija.

Taj super 100 nema nikakve razlike u potrosnji a niti nista bolje ne vuce. Obicna 95-ica je zakon !
 
moviemaker said:
Taj super 100 nema nikakve razlike u potrosnji a niti nista bolje ne vuce. Obicna 95-ica je zakon !
u potpunosti se slažem (y) dodao bih jedino da je i 98-ica poprilično dobra (y) 100-tka :palacdolje: