Beverly club

DAVORUHBM said:
Nisam ni skužil do sada ovu temu na forumu pa da vam tata objasni neke stvari. Pošto sam stradao u ratu i sa ljevom rukom nemrem stiskati kuplung, Beverly mi je u svim svojim izdanjima bio spas za vožnju na 2 kotača. Beverly-a vozim još od prvog 200 ccm, pa 250 i ovo ljeto sam si priuštio Cruiser-a 500 sa kojim sam u 6 mjeseci napravio 11 000 km bez ijednog problema. Dapače, i oni skeptici na "pravim" motorima kada su ga probali, malo su se čohali iza uha. Neznam za druge skutere, al znam da podosta "pravih" motora koji se mogu sakriti iza Beverly-a.
Naročito novog 500. Dugo sam se vozil sam po lijepoj našoj, jer "pravi" biker-i, Beverly-a tretiraju ko nižu vrstu i ove godine sam upal u ekipu iz UHBM-Zagreb ( www.uhbm-zagreb.hr ) gdje nije bitno kaj voziš, neg kakav si ko čovjek.
Zato svim koji voze Beverly-a, želim puno sretnih kilometara i ova ideja sa Beverly klubom je odlična !!!  (y)
Al sam se rastrkeljal .... pozdrav svima

Svidja mi se tvoj stav. Ali Donje Podotocje nije u Zagrebu.  :mrgreen:
 
Ja sam stalno na relaciji Zagreb - Donje Podotočje gdje imam svoj ranch gdje uživam ...
Što se tiče ovjesa, meni se zna dogoditi da se u zavoju kada naletim na grabu zaljulja,i moram ga malo loviti, al opet mora se računati da to nije RR sa tvrdim ovjesom. Ipak je Cruiser 500 namjenjen za udobnu i mirniju vožnju a opet, ko se navikne, more ga spustiti do ruba gume (ide,ja probao, samo treba paziti na centralni nogar - hoće postrugati).
 
ovjes je za skuter na mjestu -a li samo malo kvalitetniji amortizeri(talijani si ugrade Bitubo) bi puno pomogli i podigli vozne osobine cijelog skutera.

Da li ti je Cruiser potrošpio što ulja? Talijanima mašine veće kubikaže ipak potroše ulja
 
Di se mogu nabavit ti Bitubo amortizeri i koliko koštaju? Ima li ih u nas uzet?
 
Nisam primjetio takvu aftermarket ponudu kod nas - zaboravio sam im cijenu pa bi trebalo pogledati na www.beverlyclub.net
 
Normalna potrošnja ulja. Kažem, jer znam da mu je između min i max oko 4 dcl, pa ljudi ne provjere razinu pa ostanu zatečeni. I talijanima se kreće oko 1 dcl na 1000 km - nekima i više, ali samo u fazi razrade.
 
pozdrav svima, sezona samo što nije počela...
još malo i proljeće i dobre vijesti za one koji bi mozda htjeli kupit beverly!!
POPUST prvi put na beverly!!!

citiram sa net.hr
--------U ovoj akciji na sva vozila koja imaju dokumente iz 2007. kupci će dobiti pet posto popusta na trenutnu maloprodajnu cijenu.------

http://www.net.hr/auti/page/2008/01/22/0465006.html

vidimo se na velikom okupljanju Beverly fanova  u 3 il 4 mjesecu na Mrežnici!!!


Lijep pozdraf
 
Dobro ljudi, ma koja sezona ?? Vozim se cijelu zimu osim kada pada kisa ili snijeg, a jucer sam cak i kroz mecavu picio 100 na sat po Ljubljanskoj :) Klub je ideja za 5  (y)
Vozim Beverly godinu dana i naprvaio sam 2000 km i redovne servise svakih 6000, a nedavno sam promijenio kuplung, remen, rolice... gume i sve me kostalo cca 2000kn. Prezadovoljan sam s Beverly-em samo bi rado da je malo strartniji.Razmisljam o kupovini 400-stotke pa me zanimaju iskustva. Cuo sam neke ruzne glasove o tvornickim greskama na rami. 250-tka je super ali kada picim 100 pa treba preteci neki sleper onda bih rado da mogu "potegnut" jace. Inace sto se tice krajnje brzine mogu vas informirati da sam ga testirao visekratno i da sam ga najvise uspio potjerati kada je bila temperatura vani +2 i jako vedar i suh dan. Brojac je pokazivao 155km/h , ali navigacijom sam ga iskontrolirao i pokazalo se da je isao 132km/h i to je najvise sto sam ga ikada dobio. Tvornicki postav, nista nije frizirano na njemu.
Jedva cekam da se pocnemo mi Beverly-jasi druziti malo i razmjeniti iskustva.
Zbog moje visine (195cm) Beverly mi je najkomforniji, a i lijep mi je.
500-tka mi se ne svidja zbog retro dizajna, a 400 mi je naj jer je isti kao 250, i rado bih ga uzeo ali se
bojim nakon glasina, a sa 250 sam jako zadovoljan, pa sad ne bih zelio s konja na magarca :)
Zahvalan bi bio za bilo kakve informacije od postojecih vlasnika 400-tke.
Pozdrav svim Beverly-jasima i ne plasite se zime, zima je do jajaaa :)
Dobro odijelo i picis kao lud, bez straha od manijaka na jurilicama koje pice preko 200km/h, samo ratujes s autima,
a njih ionako gledam samo u retrovizoru :)
 
sail said:
Jel se isplati brusit ovaj kumplung na beverlyu, oće opet proklizavat nakon toga? Jel triban kupit novi?

Ne isplati ti se brusiti jer sam to dva puta probavao, i oba puta je ponovo strugao kao lud kod kretanja vec nekoliko dana nakon brusenja, tako da ti pravo rjesenje promjena i miran si :)
 
400 je iste koncepcije kao i 500, znači ista rama, zadnji kotač 14 cola  :palacdolje: i mogu reći da mi ne pašu, dosta su niži od ovih sa 16 coli (125, 200, 250) i nisu vozljivi kao 250, po okukama dosta lošiji...

po meni bev 250 je najpogođeniji beverly što se tiće svega, i cijene, i potrošnje, vozljivosti.

o mašini 400 ti pak ne mogu reći puno, s njom neman iskustava
 
2 moviemaker- koje si gume kupio?
moje imaju 13500 km i moram ih promijenit za sezonu pa me zanima kaj si uzeo i kak si zadovoljan!
 
kajjeee said:
2 moviemaker- koje si gume kupio?
moje imaju 13500 km i moram ih promijenit za sezonu pa me zanima kaj si uzeo i kak si zadovoljan!

Sava je super guma, njih sam imao prije pa sam ih opet uzeo, vrlo dobre , zadovoljan sam
 
moviemaker said:
Sava je super guma, njih sam imao prije pa sam ih opet uzeo, vrlo dobre , zadovoljan sam
ja sad imam pirelli,al brijem isto uzet savu (odlična joj je cijena)!
di si ih kupio/mijenjao?  u vulkalu?
kolko su ti km izdržale prijašnje?
 
kajjeee said:
ja sad imam pirelli,al brijem isto uzet savu (odlična joj je cijena)!
di si ih kupio/mijenjao?  u vulkalu?
kolko su ti km izdržale prijašnje?

Straznju sam morao mijenjati u Piaggio servisu jer niti jedan vulkanizer nece rastavljati pola motora da bi ti promijenio gumu, a prednju sam promjenio na Samoborskoj cesti mislim da je Vulkal i s montazom i balansiranjem
me kostalo 276kn. Ta prednja je bila fakat vec izlizana, a prosla je 22500km :)
 
Auto Antonio minja gume bez problema...šta ima rastavljat po motora, triba skinit auspuh i bok...šta se tiče Save...moje je mišljenje (iako poštujen tuđe) da je Sava smeće kakvog nema. Stavite Metzelerice pa ćete vidit koja je razlika.
 
moviemaker said:
Straznju sam morao mijenjati u Piaggio servisu jer niti jedan vulkanizer nece rastavljati pola motora da bi ti promijenio gumu, a prednju sam promjenio na Samoborskoj cesti mislim da je Vulkal i s montazom i balansiranjem
me kostalo 276kn. Ta prednja je bila fakat vec izlizana, a prosla je 22500km :)

Na ulazu u Veliku Goricu, poslije Zubaka a prije ININE benzinske ima veliki servis i prodaja guma Unikomerc. Tamo skidaju kotace sa skutera da bi promjenili gumu. Kosta nesto malo vise nego da ga doneses skinutog. BTW kupio Savine gume za Beverly, jeftine su. Iskreno, kolko para tolko muzike, ponekad imam feeling da su mi obje ispumpane.