Beverly club

Montirao sam danas Tucano dekicu a prije toga i tu foliju koju smo spominjali. Folija njje bas neke kvalitete kod savijanja ali za ravne dijelove mi se cini ok.
Dekica za 400 se lakse stavlja jer nema sarafljenja unutar pretinca ni "Y" ispod podnice, tko je montirao zna o cemo se radi, tako da planiram skinuti preko ljeta pa cu vidjeti hoce li ostati tragovi ljepila od folije.
 
Ma zapravo se cijene i situacija kod Beverlyja nisu puno promjenile. Od 2011. do 2015. sam svake godine uzimao novi i bile su iste rasprave. U ovom sada slučaju, za jednog prosječnog kupca, imaš 350 sa koferom i dekicom, redovno servisiran, bez ikakvog kvara, crtice, ogrebotine... stvarno kao nov sa 23tkm za 32.000 kn. Da uzme novi sa istom opremom koštalo bi ga 53.000 kn. To je velika razlika a uz to zna da na neće u slijedećih godinu, dvije previše izgubiti. Ne čini mi se da ima posebne razlike u odnosu na ono kako je bilo prije. Čak ni onaj možda najvažniji dio: poskupljenje novog, ili ako hoćete inflacija, u deset godina je digla cijenu oko 1.000 EUR.
Moje iskustvo s Beverly 300 , 2011g. kojeg imam već dvije i pol godine.. Recimo samo da ga sad mogu prodati za iste (ili veće novce) nego onda koliko me koštao. Nakon svih ulaganja ,popravaka i održavanja on i dalje pegla ..već sam preko 15tkm napravio i isplatio sve uloženo u njega. (y)
 
Odraden prvi servis na Bevu 400 (ispao me oko 70 eura) pa je jucer odradena tura Split-Zagreb, do Senja uglavnom D8 pa onda uzbrdo. Povlacim sve ranije kritike na racun sica, tih 400 km odradeno vrlo udobno. Btw hvala mati na triku sa dijelom za suvozaca, stvarno spasi svako sat vremena sjesti iza na minutu, odande mogu skroz ispruziti noge prema cesti bez da diram pod pa i kukovi i guzica budu zahvalni na promjeni polozaja 😁
U ovih 1400 km nemam nekih zamjerki, skuter se vozi odlicno i u zavojima je skroz dobar, s kocnicama sam vise nego zadovoljan, sto se tice famozne tresnje volana oko 80 km/h stvarno je nisam uspio primjetiti tako da ili je nema ili je minimalna.
Straznji ovjes sam zategnuo sa 2/5 na 3/5 i cini mi se da je sad malo bolja situacija na mojih 95 kg, probat cu jos 4/5.
Jedina stvar od koje sam ocekivao malo vise je brzina, cini mi se da dodem brzo na 120, a dalje se penje sporo do 130. Mislim da sam tu dosta izgubio micanjem vizira plus sto sam 1.90 i s jaketom kao jarbol. Ipak mi se cini velika razlika od onih prica 150-160 na celeru sto su ljudi pisali i za model 350, ne znam mozda je malo vise puhalo i ravnica nije bila toliko velika ili su oni bili laka kategorija i sagnuli su se skroz iza vizira da uhvate tu brzinu.

IMG_0831.jpeg
 
Last edited:
A jbg, jucer sam se i ja vracao odozdola istim putem ali s velikim motorom. Cim ga vratim na jug ide ista ruta sa Bevom. Tako sam razradio proslog, sad imam 200km i generalni dojam je odlican. Sve ocekivano, vrlo slicno 350.
Brzina je ta koju navodis, meni je 350 znao loviti 150+ na bas dugim ravnim dionicama i u idealnim uvjetima.
Upravljac ne trese jer su jos nove gume, pravi test je kad se bar trecinu potrose a osim toga nemas ni kofer koji isto utjece.
Na novom sicu je, bar mi se cini, promijenjen omjer da je malo manje mjesta za vozaca a vise za suvozaca. Zato daje dojam neudobnosti mada bih rekao da je i to vrlo slicno 350.
Jedina zamjerka su utori na prednjoj maski kod upravljaca kroz koje puse kad stavim dekicu. Jebala ih aerodinamicnost i moderni dizajn, dode mi da napunim pur pjenom.😂
 
  • Like
Reactions: t0malito
@t0malito možda jer ti je nov bev pa se treba razraditi.
Meni je stari bev400 išao preko 160 na satu (po gps 155) a sinoć sam sa svojim 300 udarao u Limitirano na oko 143 kmh po satu (GPS oko 130 kmh) , malo se sagnuo iza vizira da to uhvati. A redovito sam na zaobilaznici 120 kmh u brdo i na ravno 130-140 kmh po satu , imam vizir i manji kofer. Za 22ks ide čak i pre dobro bi rekao.
 
  • Like
Reactions: t0malito
vozio sam i stariji 250 , nije velika razlika od 300. Ma da se malo drukcije vozi jer iza ima 16 cola i karburator je pa voli i cugnut malo vise.
 
  • Like
Reactions: hondimir
@t0malito možda jer ti je nov bev pa se treba razraditi.
Meni je stari bev400 išao preko 160 na satu (po gps 155) a sinoć sam sa svojim 300 udarao u Limitirano na oko 143 kmh po satu (GPS oko 130 kmh) , malo se sagnuo iza vizira da to uhvati. A redovito sam na zaobilaznici 120 kmh u brdo i na ravno 130-140 kmh po satu , imam vizir i manji kofer. Za 22ks ide čak i pre dobro bi rekao.
Da, kažu ljudi da se probudi nakon 1000 km.
 
Na prvoj vožnji sam završio na sljemenskoj cesti i na pola puta skrenuo po makadamu. S prošlim sam prošao cijelu Medvednicu. Ne da se može nego je i gušt. Samo što poslije treba pranjeeeeeee....
 
  • Like
Reactions: Marin0
Jel netko mjerio potrošnju 350 vs 400? Gledam u specifikaciji da kapacitet tanka na 350 iznosi 13+1 a na 400 12+0,5. Nisam ga štedio u vožnji ni malo, jučer se pali rezerva i vidim da piše 230km. Na 350 bi morao voziti ko baba, ali baš skroz, da bi na parama došao do 200. Ili fakat manje troši, ili sam nešto krivo gledao...
 
Jel netko mjerio potrošnju 350 vs 400? Gledam u specifikaciji da kapacitet tanka na 350 iznosi 13+1 a na 400 12+0,5. Nisam ga štedio u vožnji ni malo, jučer se pali rezerva i vidim da piše 230km. Na 350 bi morao voziti ko baba, ali baš skroz, da bi na parama došao do 200. Ili fakat manje troši, ili sam nešto krivo gledao...
Što se tiče 400, ja sam u subotu nalio do vrha u Karlovcu i nakon toga u Vodicama je do vrha bilo nešto više od 11.5 litara. Dionica je bila 268 km, znači oko 4.3L/100km kod življe vožnje po otvorenoj cesti...

I jedno pitanje, tako se namjestilo da sam par puta zaredom odvozio skoro do zadnje kapi. Nakon toga sam ulio nešto više od 11.5 litara, ali ulijevam na bočnoj nogari i pištolj do kraja dok ne klikne pa ne znam je li uopće bilo puno više od toga unutra, skroz se vidilo dno rezervara i par kapi dole... Pitanje je da li je to štetno za pumpu goriva ili nešto, ili nema veze ako se tu i tamo dogodi?
 
Na svom obično točim 8-9 l max.. nekako čim se upali rezerva gledam stati .ponekad to bude 250 km a ponekad 200. Zavisi kako vozim.:)
 
  • Like
Reactions: t0malito
Što se tiče 400, ja sam u subotu nalio do vrha u Karlovcu i nakon toga u Vodicama je do vrha bilo nešto više od 11.5 litara. Dionica je bila 268 km, znači oko 4.3L/100km kod življe vožnje po otvorenoj cesti...

I jedno pitanje, tako se namjestilo da sam par puta zaredom odvozio skoro do zadnje kapi. Nakon toga sam ulio nešto više od 11.5 litara, ali ulijevam na bočnoj nogari i pištolj do kraja dok ne klikne pa ne znam je li uopće bilo puno više od toga unutra, skroz se vidilo dno rezervara i par kapi dole... Pitanje je da li je to štetno za pumpu goriva ili nešto, ili nema veze ako se tu i tamo dogodi?
Nema se sta dogodit, i ja to cesto radim. Odlazak na pumpu mi je grozan skoro kao u shoping.😄

Sad sam prvi put potrosio tank i pisalo je 235 pređenih km.
 
  • Like
Reactions: t0malito
vozio sam i stariji 250 , nije velika razlika od 300. Ma da se malo drukcije vozi jer iza ima 16 cola i karburator je pa voli i cugnut malo vise.
Koliko je to malo više, u odnosu na 300? imam 250 karb verziju i troši 4 litre u prosjeku pretežno Zg po gradu i đirevi do Karlovca povremeno.
 
Upravljac ne trese jer su jos nove gume, pravi test je kad se bar trecinu potrose a osim toga nemas ni kofer koji isto utjece.
400 ima duplo vece utege a tako se nekad rjesavao problem s tresnjom upravljaca. Zbog toga je i siri 4 cm i time tezi za provlacenje izmedu auta. Bas se osjeti ta razlika kad je na knap izmedu retrovizora. Vjerojatno pasu utezi od 350.
To što je novi kraci, razlika je najvećim dijelom u nosaču tablice. Prije je virio i kad bi parkirao do zida on bi prvi udario dok je sad i kofer na streljani. :mrgreen:
 

Attachments

  • bev 350.jpg
    bev 350.jpg
    61.4 KB · Views: 0
  • bev 400.jpg
    bev 400.jpg
    77.1 KB · Views: 0
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: t0malito