Beverly club

Ne znam tocno na kojem, ali na nekom testnom skuteru su utezi bili valjda od deset cm i pola kile. Htio sam ih skinut jer s tim ne mozes proci nigdje. Ovako na prvu, moguce onaj fensi Peugeot...
 
samo jos jedno pitanje za vlasnike ovog novog Beverlya sa digitalnom instrument tablom

ono gore lijevo sto prikazuje potrosnju i voltazu baterije...pise u prirucniku da se tipkom mode bira koji tip informacije zelis da prikazuje

uglavnom u prirucniku su navedeni: max speed, average speed, current consumption, average consumption, remaining range i battery charge

a meni se vrte samo 3 informacije: current consumption (km/l :rolleyes:) , battery charge i remaining range

ne znam jel to sad ovisi o opremi, moza ovaj moj nema tu razinu opreme :LOL:...radi se o Beverly S 400 HPE

ili ja to ne znam pronaci te pokazatelje?
Ja imam Medley 150S my2023 i vjerojatno je isto kao i kod tebe: vrte ti se 3 informacije, jer si na ukupnim kilometrima. Pritisni 2x mode i onda ulaziš u trip A i trip B. Tu onda vidiš te ostale podatke o kojima pišu upute. Ja sam jednostavno ostavio trip B na 0km kad sam ga kupio. I sad ću znati sve ukupno: potrošnju, brzinu,...
Trip A resetiram po potrebi. Možeš spojiti i Piaggio aplikaciju i tamo vidiš još i više informacija.
 
  • Like
Reactions: rebell
Imam Beverly 400 sa mogucnoscu spajanja na mob preko aplikacije sto nisam nilad napravio.
Sto se tocno vidi od dodatnih informacija?
Da li se ocitava osoba koja zove iz imenika moba ili se vidi samo da mob zvoni dok se vozis?
 
Imam Beverly 400 sa mogucnoscu spajanja na mob preko aplikacije sto nisam nilad napravio.
Sto se tocno vidi od dodatnih informacija?
Da li se ocitava osoba koja zove iz imenika moba ili se vidi samo da mob zvoni dok se vozis?
Kad zvoni tel onda ti se pojavi simbol slusalice koja se trese ili tak nesto debilno. Zato nisam ni spojio, lakse je samo kacigu i tel. Frend ima BMW400, tamo ne samo da pise tko zove i da se mozes javit nego ti pise i muzika a sa jogom upravljas i muzikom i telefonom. Super stvar i onda stigne Bev sa kao multimedijom i tresucom slusalicom na displeju...😂
 
Last edited:
Tlak u gumama je naprid 2.2 a nazad 2.6 sa suvozačen, pa ja tako držim i stalno. Ovo za bočni nogar ne razumin, tvoj greškom nije doša s njim ili je to dodatna oprema u 2023. model? Ako je, onda je jadno, eto. I u tom slučaju bi instalacijska priprema tribala već postojat na vozilu. Za tablice i pod kufer ja kupin par najjeftinijih podloga za miš, izrežen i stavin.
to je previse sta god pisali,naprid 2.0 natrag 2.2 je najidealnije iz iskustva sa beverlyem 300 starijim i sad sa novim 300 hpe pa na motorima od 600-750 kubika nikad gumu zadnju 17 cola nisam na 2.6 pumpa a kamoli na skuteru sa 14kom natrag
 
Da i ja iznesem neke svoje utiske poslije 20ak dana ownershipa. 300hpe
Jos nisam otkrio koja je max brzina,nemam ni uslove za probu a niti me interesuje.Vidio sam na YT da je neki izvukao skoro 150kmh al sto neko gore rece ne zanima me to.
Buka masine me i dalje pili po zivcima ali navikavam se polako da 300 ne moze da bude tih i ugladjen kao 150.Najgori mi je start s mjesta i voznja do 30-35kmh a poslije idi prilicno fino,tiho i moze se reci ugladjeno al problem je sto je vecina moje voznje to start i lagano 30-40kmh i tako danas 10ak puta.

Potrosnju ulja jos nisam primjetio,presao sam 2100km prva 1000 do servisa nije pokazala potrosnju a ni ovo sad nije a za kasnije cemo da vidimo.

Potrosnja goriva,poslije Medleya koji je kralj minimalne potrsonje ocekivao sam malo jaci udarac na novcanik medjutim odlican je.Jucer sam isao sa frendom na trip od 400km po medjugradskim cestama sa laganom voznjom 60-70-80kmh sa nesto uzbrdica i dosta preticanja i potrsonja je bila fantasticnih 2,45L na 100km.Pokazivac na BC je pokazao 40,1km/L a pistolj na benzinskoj 2,45L na 100km.Gradska je oko 3,5L gore dole malo zavisno od stanja na cesti.Na skuteru je orginal vjetrobran i kofer kappa 47L

Gume su citygrip2 zadnja na 2,6bar a prednja na umjesto na 2,2 je na 2,5bar jer sam tako negdje procitao da treba da se napuse kad se ima kofer al opet ne pomaze i upravljac drhti kad se puste ruke na brzini izmedju 60-80kmh (ima li neko rijesenje za ovo? I bez kofera je malo igrao a sad s koferom bas osjetno)
Prednja na 2.0 zadnja na 2.2,prepumpajete gume skace vam volan,drhti vibrira, lupa zadnji kraj ...
 
Da, ali Beverly je uglavnom oko brojke 5. I spomenuti X-Max je bio oko 4, jer je zbog konfiguracije terena uvijek morao biti u punom gasu.

Godišnje radim 10t km i stvarno ne vidim to skupo održavanje motora koji je glavni argument nekome kojim opravdava kupnju velikog skutera.

Skuter ima dosta prednosti za korištenje po gradu, ali cijena održavanja definitivno nije jedna od njih.
Cijena novog motora skuplja,ume su duplo skuplje,registracija malo skuplja,vise ulja na promjeni ,vise svicica,veca potrosnja,podmazivanje i pranje lanca svakih 500 do 800 km ili svaku kisu kad te smoci itd itd ....svi koji su imali motor i skuter a ja ih 30 godina oboje, imam skuter uvik oko 300 kubika, to znaju i nemoj branit neobranjivo i bas uporno filozofiras jedno te isto kako je isti skoro trosak ili zanemariva razlika skuter motor e pa nije majstore