Beverly club

Evo izvještaj o mom odlasku sa Beverlyem 400 hpe u Dalmaciju.
Ovaj put je bilo malo duže.

Dakle ovako ....
Odlazak 17:30
Pula-Senj , spavanje u Kampu Bunica.
Uvjek kada idem za dole razlomim Pula-Zadar na 2 komada jer želim biti odmoran , jer me čekaju 8 dana vozikanja po Dalmaciji. Stigao u 20 h.

Drugi dan pičio za Trogir jer tamo spavam.
Stao u Zadru 2 sata , kupao se na Kolovarama i onda nastavio i stao u Šibeniku na sladoled.
Zadar-Šibenik cca 1h , i onda nastavio do Trogira.

Spavanje u Hostelu Marina na Čiovu.
Treći put sam tamo , i imate moju preporuku.

Treći i četvrti dan.
Dizanje ujutro , marenda , i na trajekt za Korčulu.
Dva spavanja u Korčuli u Veloj Luci i dva dana uživanja na prekrasnom otoku.
Prvi dan obilaženje Velolučkog okruga , a drugi dan okolica Korčule i odlazak na otočić Badiju .

Peti dan odlazak na Lastovo.
Tamo sam bio u gostima kod mog prijatelja Milana dve noći.
Lastovo je najljepši mali otok na Jadranu !
Lastovo je svijet za sebe !

Šesti dan.
Odlazak sa Lastova , 5:45 sati plovidbe do Splita i pravac Zadar da stignem na utakmicu Hrvatska-Italija .
Stao u Trogiru na tortilju i u Šibeniku na sladoled.
Spavanje u Hostelu Sunset po ko zna koji put.

Sedmi dan.
Loša prognoza vremena me tjerala da se što prije uputim izvan zone dosega kiše.
Ustao u 8:30.
Nikad nisam tako gazio skuter zbog straha od pljuska.
Na putu Zadar-Pula stao sam samo u Karlobagu 15 minuta , i taman kad sam stao drugi put u Selcu da kao stanem sat vremena da se malo odmorim i okupam , pogledam slučajno prema jugu i vidim crne oblake ! ...na brzinu pogledam radar na Internetu i vidim kako dolazi pljusak prema Riječkom području i brzo nazad na skuter i gas preko Učke u sigurnu zonu ! ...uglavnom , nisam ni stao do Pule ...

Sve skupa Zadar-Pula 5:30 h , znači 5 sati sjedenja na skuteru !

Malo je reći da sam mrzio skuter taj dan , ali i obožavao ga zato šta me 8 dana bez problema vozio po Dalmaciji...

Eto toliko o sposobnosti putovanja sa maxi skuterom...
Isto sam radio i sa modelima Beverly 300ie 5 puta , sa tim modelom sam došao do Visa.
Ovaj 400 hpe će morati odraditi ostatak juga Dalmacije u dve-tri godine.

Za mene je maxi skuter tipa Beverly , X Max , Honda Forza ili Kymco Xciting idealan za putovanje po Jadranskoj obali i otocima , zbog agilnosti , maloj potrošnji , dobroj zaštiti od vjetra , puno mjesta ispod sica , i udobnosti vožnje koju nikako nemaš na sportašima ili naked motorima gdje te vjetar ubija i moraš biti oklopljen kožnim odjelom na +30 C° .
Na Beverlyu se vozim u kratkim hlačama i majici , jedino stavim trenerku da me zaštiti kad žeže sunce ..

Eto toliko .....
Za sada sam prešao 150 000 km na skuterima sa velikim kotačima.
4 godine Piaggio Liberty 200 , 11 godina na Beverly 300 ie , i evo sad prvu godinu sa Beverlyem 400 hpe , i sa nijednim nisam imao apsolutno nikakvih problema jer sve sam kupio nove , osim Libertya koji je bio godinu dana star I imao 10000 km kad sam ga kupio.

Lijep pozdrav i sretni kilometri !
 
Pa ne nose se odjela samo zbog vjetra nego i zbog zastite ako pades padni ti u kratkoj majici i hlacicama pa ces vidit ja sam to dozivio na beverly pri 60 km/h cijeli sam bio u krastama nisam 10 dana mogo spavat katastrofa i od tada 30°C jakna i moto traperice i mini cizme
 
Pa ne nose se odjela samo zbog vjetra nego i zbog zastite ako pades padni ti u kratkoj majici i hlacicama pa ces vidit ja sam to dozivio na beverly pri 60 km/h cijeli sam bio u krastama nisam 10 dana mogo spavat katastrofa i od tada 30°C jakna i moto traperice i mini cizme
Slažem se u potpunosti , ali prijatelju , znači voziš se sa npr. Hondom CBR 1000 i ideš na magistralu i naravno obučeš se po propisima , ono kožnjak i sve jer ideš ipak na put , pa ako nedaj Bože padneš ufff.....ali kad se sa CBR-kom voziš po gradu ili okolinom Splita , Zagreba , Šibenika , sve jedno , onda se voziš u kratkim hlačama i majici , jer kao voziš po gradu , i voziš se isto 80 kmh ili 120 kmh ako možeš i ako si lud ...
...i u čemu je razlika ? ...pasti češ i po gradu i na magistrali ....
Znači , trebalo bi nositi motorističko odjelo STALNO ! ...kad god sjedneš na motor , a ne samo za putovanja !
Kod padanja je stvar sreće .
Ja sam pao prilikom kočenja jer mi je jedna curica izletjela na crvenom na pješačkom , i prošao sam na SREĆU sa malim ogrebotinama ....
Znači stvar je SREĆE !
Kod padanja sa motora je najbitnije da kod padaš u nešto ne udariš , recimo trotoar , znak , zid i sl....
Ako samo kliziš po asfaltu nije drama , ali ako u nešto zvekneš , ne spasi te ni odjelo ni kaciga ...
Svi motoristi moraju biti svjesni da čim sjednu na motor su u opasnosti i da moraju biti razumni i voziti razumno , ali kakvih sam samo idiota nagledao na magistrali , ajmeeee ....
Mislim da najviše motorista ginu baš po gradu i prigradskim cestama , kao kad ono piše u novinama , poginuo 100 metara od kuće gdje je sletio u kanal...
 
Pa ne nose se odjela samo zbog vjetra nego i zbog zastite ako pades padni ti u kratkoj majici i hlacicama pa ces vidit ja sam to dozivio na beverly pri 60 km/h cijeli sam bio u krastama nisam 10 dana mogo spavat katastrofa i od tada 30°C jakna i moto traperice i mini cizme
Slažem se u potpunosti , ali prijatelju , znači voziš se sa npr. Hondom CBR 1000 i ideš na magistralu i naravno obučeš se po propisima , ono kožnjak i sve jer ideš ipak na put , pa ako nedaj Bože padneš ufff.....ali kad se sa CBR-kom voziš po gradu ili okolinom Splita , Zagreba , Šibenika , sve jedno , onda se voziš u kratkim hlačama i majici , jer kao voziš po gradu , i voziš se isto 80 kmh ili 120 kmh ako možeš i ako si lud ...
...i u čemu je razlika ? ...pasti češ i po gradu i na magistrali ....
Znači , trebalo bi nositi motorističko odjelo STALNO ! ...kad god sjedneš na motor , a ne samo za putovanja !
Kod padanja je stvar sreće .
Ja sam pao prilikom kočenja jer mi je jedna curica izletjela na crvenom na pješačkom , i prošao sam na SREĆU sa malim ogrebotinama ....
Znači stvar je SREĆE !
Kod padanja sa motora je najbitnije da kod padaš u nešto ne udariš , recimo trotoar , znak , zid i sl....
Ako samo kliziš po asfaltu nije drama , ali ako u nešto zvekneš , ne spasi te ni odjelo ni kaciga ...
Svi motoristi moraju biti svjesni da čim sjednu na motor su u opasnosti i da moraju biti razumni i voziti razumno , ali kakvih sam samo idiota nagledao na magistrali , ajmeeee ....
Mislim da najviše motorista ginu baš po gradu i prigradskim cestama , kao kad ono piše u novina , poginuo 100 metara od kuće gdje je sletio u kanal...
...ali ja na Beverlyu imam odličan vizir i vozim se 120 kmh u kratkim rukavima , a na nakedu nemaš nikakvu zaštitu i vožnja preko 100 kmh je patnja zbog vjetra , zato treba imati odjelo i integralnu kacigu ....
Ma čak i većina cestovnih endura ima lošu zaštitu od vjetra...na žalost ....
 
Malo ne shvaćam tvoju logiku.
Prednost maxi skutera je što na putovanju možeš putovati u kratkim hlačama i kratkoj majci a za to isto ako ideš na motoru moraš imati full kožno odijelo. Ne kužim, pa i na motoru se možeš voziti u kratkim hlačama i majci, isti vrag. A ako se na nakedu ili R-u voziš brzinama kojima ti putuješ nema baš razvaljivanja vjetra jer do 130km/h ni na metli nije problem.

Osobno na motoru uvijek imam rukavice i bar Mesh jaknu te traperice. to mi je minimum od opreme. Bilo to po gradu ili van grada.
 
Razlika izmedu Beva 400 i velikog motora na magiji je naravno u brzini, ali ne prevelikoj kako vecina misli. Najveca u ubrzanjima na izlasku iz zavoja. Zadnje dvije voznje odradio sam na motoru u obicnim trapericama i majici sto je standardna Bev oprema. Ne mogu vise u kombinezon, jednostavno ne ide. Radije vozim malo sporije.
 
  • Like
Reactions: Breeze
sve je stvar navike , bar u skuter sa koferom (ili bez) stane i kaciga i mesh jakna i rukavice te kabanica.. meni taj set x2 kad putujem s boljom polovicom.
Ako idem do plaze kilometar - dva ok.. tu necu oblaciti jaknu itd, imam jeticu i pomalo vozim.
Ne kuzim ove na skuterima kad me prate na 130-140 kmh u kratkim rukavima i hlacama i jeticom ko neki dan jedan lik.. prvo klepece sav od vjetra , neugodno je , nema nikakve zastite.. ne mora biti kozno odijelo ali bar mesh jakna full face kaciga i rukavice .. nekakav minimum zastite.. a isti ti je k. pao s skutera od 50 cc ili sa sportive sa 1000 pri 50 kmh.
Sreca kao sreca nije nikakvo mjerilo jer shit happens. Naletio sam jednom na tipa u gorskom sa chopperom koji je skliznuo na niskoj brzini jer mu je izletio auto.
Imao je cizme i traperice. Prelomilo mu nogu (jer je motor pao na nju). Nije imao ni ogrebotine ni on ni motor.. a da je bio u kratkim i japankama.. sta bi tek onda bilo.. :rolleyes:
 
Razlika izmedu Beva 400 i velikog motora na magiji je naravno u brzini, ali ne prevelikoj kako vecina misli. Najveca u ubrzanjima na izlasku iz zavoja. Zadnje dvije voznje odradio sam na motoru u obicnim trapericama i majici sto je standardna Bev oprema. Ne mogu vise u kombinezon, jednostavno ne ide. Radije vozim malo sporije.
ma mesh jakna i traperice zbilja je sasvim ok i po ovim vrucinama .. ja sam i u ekvatorskoj klimi tako vozio bez beda. kombinezon ne bi nosio po ovoj vrucini i da mi netko plati. :mrgreen:
 
Razlika izmedu Beva 400 i velikog motora na magiji je naravno u brzini, ali ne prevelikoj kako vecina misli. Najveca u ubrzanjima na izlasku iz zavoja. Zadnje dvije voznje odradio sam na motoru u obicnim trapericama i majici sto je standardna Bev oprema. Ne mogu vise u kombinezon, jednostavno ne ide. Radije vozim malo sporije.

Najveća razlika je u kvaliteti vožnje.

Upijanje rupa, ležeći policajci, nailazak na lošiju cestu u dvoje, stabilnost na 120 km/h... Bilo koji budget naked 600ica neće ni mrdnuti, dok Beverly leluja i nabija. Tj. ne samo Beverly, većina skutera izuzev T-Maxa i BMWa.
 
Najveća razlika je u kvaliteti vožnje.

Upijanje rupa, ležeći policajci, nailazak na lošiju cestu u dvoje, stabilnost na 120 km/h... Bilo koji budget naked 600ica neće ni mrdnuti, dok Beverly leluja i nabija. Tj. ne samo Beverly, većina skutera izuzev T-Maxa i BMWa.
i nemoj zaboravit x-adv i adv stvarno se super voze i imaju dobar ovjes
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
Ja sam i sa Integrom odusevljen sto se tice ovjesa i voznje. Naravno, s obzirom da se radi o skuteru.
 
Najveća razlika je u kvaliteti vožnje.

Upijanje rupa, ležeći policajci, nailazak na lošiju cestu u dvoje, stabilnost na 120 km/h... Bilo koji budget naked 600ica neće ni mrdnuti, dok Beverly leluja i nabija. Tj. ne samo Beverly, većina skutera izuzev T-Maxa i BMWa.
Ne stisces ga dovoljno.😄
 
Najveća razlika je u kvaliteti vožnje.

Upijanje rupa, ležeći policajci, nailazak na lošiju cestu u dvoje, stabilnost na 120 km/h... Bilo koji budget naked 600ica neće ni mrdnuti, dok Beverly leluja i nabija. Tj. ne samo Beverly, većina skutera

Najveća razlika je u kvaliteti vožnje.

Upijanje rupa, ležeći policajci, nailazak na lošiju cestu u dvoje, stabilnost na 120 km/h... Bilo koji budget naked 600ica neće ni mrdnuti, dok Beverly leluja i nabija. Tj. ne samo Beverly, većina skutera izuzev T-Maxa i BMWa.
..ajde da smirimo situaciju .
Sve to je točno , ali pogledaj koliko koristiš kroz godinu te navedene prednosti motora .
Ja uopće nemam auto jer mi ne treba jer nemam obitelji. Skuter vozim cijelu godinu i iste kilometre radim i po ljeti i po zimi , zato mi puno mjesta ispod sica više vrijedi nego recimo 100 ks. , jer koliko često se kroz godinu voziš recimo 150 kmh ? Bev 400 ide izvrsno 120-130 kmh bez forsiranja . 130 kmh ide na 6800 okretaja. Ako nije neki opaki zavoj , normalne zavoje prođeš sa 120 kmh. bez lelujanja , posudi ga od nekoga pa ga probaj .
Onda , pitanje je koliko često se voziš u dvoje ?
Rupe izbjegavaš i sa motorom .
Meni je ta prednost šta Beverly ima solidan vizir velika prevaga u korist motora , pogotovo prema nakedu , jer loša zaštita od vjetra uvelike narušava uživanje u vožnji .
Udobnost skutera u odnosu na većinu motora je nemjerljiva .
Na skuteru sjediš skoro ko u autu sa 80% širine guzice . Ovaj novi Beverly ima neku memory gumu kao sic i zaista je udoban (kolko uopće dvotočkaš može biti) . Udobnost za suvozača je odlična pogotovo ako imaš kofer da se nasloni .

I onda je pitanje , da li da imaš i motor i recimo Beverly ?
Odgovor je može , samo šta onda motor nećeš skoro nikad voziti jer Beverly će zadovoljavati 80% tvojih potreba .

A onda pitanje , da li će onda skuteri uništiti industriju motora ?

Pa sigurno da neće , to su dva različita para cipela , ali da skuter sve više oduzima dio kolača motorima , to je vjerojatno istina , pogotovo zato što se ciklistički približavaju sve više motorima srednje kategorije , a naročito se postavlja pitanje da li ti motor treba u gradovima uz more , Pula , Rijeka , Zadar , Šibenik , Split , Dubrovnik ... jer jednostavno u priobalju ne koristiš u 90% slučajeva prednosti motora .

Stvar je samo u tome šta si na motoru veči frajer i macho ! 💪

Pitanje da li skuter ili motor je pitanje razuma i osjećaja ! ...a osjećaji su zajebana ljudska osobina , zato je razum vrlo rijedak...
..ali nemojte misliti da mene ne kopka ponekad da si kupim neki motor do 600 kubika i budem frajer kad su Bajkeri 😏
 
  • Like
Reactions: Grx
Gledam dimenzije ovog novog Beverly-a i moje Integre i tu su negdje. Beverly doslovno par cm manji i u duzini i sirini. Kako to da vizualno toliko manji izgleda?
 
  • Like
Reactions: roberto
Tako je, dizajn i normalni izgleda bez napuhanih japanskih plastika. Pogledaj recimo maxove, prednji kraj im izgleda kao da mozes sa svake strane ugurati po jednog Nepalca.
 
  • Like
Reactions: roberto
..ajde da smirimo situaciju .
Sve to je točno , ali pogledaj koliko koristiš kroz godinu te navedene prednosti motora .
Ja uopće nemam auto jer mi ne treba jer nemam obitelji. Skuter vozim cijelu godinu i iste kilometre radim i po ljeti i po zimi , zato mi puno mjesta ispod sica više vrijedi nego recimo 100 ks. , jer koliko često se kroz godinu voziš recimo 150 kmh ? Bev 400 ide izvrsno 120-130 kmh bez forsiranja . 130 kmh ide na 6800 okretaja. Ako nije neki opaki zavoj , normalne zavoje prođeš sa 120 kmh. bez lelujanja , posudi ga od nekoga pa ga probaj .
Onda , pitanje je koliko često se voziš u dvoje ?
Rupe izbjegavaš i sa motorom .
Meni je ta prednost šta Beverly ima solidan vizir velika prevaga u korist motora , pogotovo prema nakedu , jer loša zaštita od vjetra uvelike narušava uživanje u vožnji .
Udobnost skutera u odnosu na većinu motora je nemjerljiva .
Na skuteru sjediš skoro ko u autu sa 80% širine guzice . Ovaj novi Beverly ima neku memory gumu kao sic i zaista je udoban (kolko uopće dvotočkaš može biti) . Udobnost za suvozača je odlična pogotovo ako imaš kofer da se nasloni .

I onda je pitanje , da li da imaš i motor i recimo Beverly ?
Odgovor je može , samo šta onda motor nećeš skoro nikad voziti jer Beverly će zadovoljavati 80% tvojih potreba .

A onda pitanje , da li će onda skuteri uništiti industriju motora ?

Pa sigurno da neće , to su dva različita para cipela , ali da skuter sve više oduzima dio kolača motorima , to je vjerojatno istina , pogotovo zato što se ciklistički približavaju sve više motorima srednje kategorije , a naročito se postavlja pitanje da li ti motor treba u gradovima uz more , Pula , Rijeka , Zadar , Šibenik , Split , Dubrovnik ... jer jednostavno u priobalju ne koristiš u 90% slučajeva prednosti motora .

Stvar je samo u tome šta si na motoru veči frajer i macho ! 💪

Pitanje da li skuter ili motor je pitanje razuma i osjećaja ! ...a osjećaji su zajebana ljudska osobina , zato je razum vrlo rijedak...
..ali nemojte misliti da mene ne kopka ponekad da si kupim neki motor do 600 kubika i budem frajer kad su Bajkeri 😏
Ajd da skratimo, tebi je skuter prijevozno sredstvo a većini je motor nešta drugo, a nekima je i oboje (ne, nema veze sa macho spikom).
Da se razumijemo, ti si skuteraš i sve 5 ali isto tako pusti motoriste da uživaju na dražima koje nosi motor.

Skuter nije motor. :mrgreen:🔥