Beverly club

Sigurno je przio bez previše stajanja da se motor ohladi, još plus ove vrucine.. zapravo ima sreće da mu se nije razletio remen.. tek onda bi imao troskova.. ovako nek si odma ide u servis i kupi novi remen rolice Itd sto još treba.
 
Sigurno je przio bez previše stajanja da se motor ohladi, još plus ove vrucine.. zapravo ima sreće da mu se nije razletio remen.. tek onda bi imao troskova.. ovako nek si odma ide u servis i kupi novi remen rolice Itd sto još treba.
Haha a ne znam, ja sam pred jedno 15 god s nakitanom pedesetkom, curom i stvarima u jednom danu u Opatiju i nazad, sve po staroj, sve na 85-100% gasa, najtopliji dan u godini, 36 je bilo u hladu 😁 (dakle 500km u danu)
I tako nekoliko puta, sve bez problema, s tim da se vrtila mala 10.5k rpm…
Ako je taj skuteric to mogel, realno za nekog xmaxa, beva i tu ekipu to je pičkin dim…
Stroj može 99% bez problema, samo je pitanje ako šofer može 😎
 
Interesantno , novi xmax? niz brdo na satu navukao 160 - udari u limit,
Vezica zavoji 150. U brdo prema bakru 130 max.
A na gps tj preko aplikacije max 145 ravno. Beverly 300 mi je bio -20 kmh od ovih top brzina..
Mazda sam ja laksi pa ide bolje :D
Edit-slikica
barba koja je ovo aplikacija
 
Haha a ne znam, ja sam pred jedno 15 god s nakitanom pedesetkom, curom i stvarima u jednom danu u Opatiju i nazad, sve po staroj, sve na 85-100% gasa, najtopliji dan u godini, 36 je bilo u hladu 😁 (dakle 500km u danu)
I tako nekoliko puta, sve bez problema, s tim da se vrtila mala 10.5k rpm…
Ako je taj skuteric to mogel, realno za nekog xmaxa, beva i tu ekipu to je pičkin dim…
Stroj može 99% bez problema, samo je pitanje ako šofer može 😎
A i to sto kažeš.. a ko će znat šta je čovjek kupio i kako je vozio. Možda je remen već bio los.
meni je stari bev300 s dvoje po ljeti nakon 250 km par puta krenuo s problemima , a realno nije trebao - nije to velika kilometraza..morao sam čekati da se ohladi da bi upalio na 35 C.
S Yamaha sam bio napravio 370 km s dvoje usred ljeta u danu i drugi dan nazad nikakav problem.
Tako je , skuter je zapravo romobil.
barba koja je ovo aplikacija
Yamaha my ride .
 
  • Like
Reactions: pasko
Bok'te, opet neki dan vidio neke strance na nekim prdilicama a la tomos automatik, tako da ove rasprave možeš li s beverlijem na neku dužu turu su suvišne !
Ja sam vec 2 puta pozdravljao neke decke na starim retro Tomosima, tamo oko Delnica na D3...sad je pitanje koliko daleko su oni vozili 😊
 
Na proljece je tih karavana starudija na magistrali oko Kbg bilo podosta, najvise tih malih prdilica i Spačeka. Rasire se na 20-30km a dok popravljaju jos i vise.😄
 
  • Haha
Reactions: Octane
Nego, ima li vas sto ste vozili duze ture autoputem sa jednim skuterom od 300-350 kubika i variomatom, konkretno sa Forzom 350? Smeta li mu konstantna voznja na recimo 120kmh od nekoliko sati? Meni to nekako previse zvuci za jedan gradski skuter.
Moram se uključiti. Imao sam naopaki put. Motorista 13 godina, pa skuteraš 17. Motor ima svoje, skuter svoje i svi na forumu znaju prednosti i mane jednog i drugog. Međutim, postoje neke među kategorije u kojoj je Bev 400 (burg 400, xciting 400, pa i x max 300, forza 350, adv 350..) i preklapaju se sa nc 750, versys 650, v strom 650 koji se s moto strane približavaju navedenim
skuterima barem po pitanju cijene, potrošnje, održavanja...mogućnosti i kombinacije su neograničene. Na you tubeo prikazano je mnogo načina putovanja na 2 kotača i za mene svaki ima svoju draž. Našao sam jednog makedonca sa forzom 300. On, žena, bisage, kufer...S. Makedonija - Grčka 1500 km. 120 km/h auto cesta bez problema, na magistralnoj ko riba u vodi. Ljudi putuju po Europi sa starim Vespama. Nekoć se iz Splita išlo na Grobnik sa Tomosima, a netko danas do kafane u kvartu sa GS-om. Sve se može, samo treba postaviti realna očekivanja pred skuter/motocikl. Bitna je volja i svako putovanje sa dvokotačem možè bit avantura i gušt. Smeta me što bajkeri na skuteraše gledaju s podsmjehom, ne uzvraćaju pozdrav na otvorenoj cesti (čast izuzecima), a u istim su uvjetima, rizicima, strastima. Za mene je skuter motocikl, drugačije koncepcije, ali još uvijek motocikl. I padao sam u
100 000 km moto/skuter karijere i zahvalan sam na svakom komadu opreme koji sam nosio. Integralka mi je must have, navika od "pravoga" motocikla. Ljudi, čuvajte sebe, čuvajte druge...
 
Primijetio sam fleke od ulja (i miris) getribe na zadnjoj felgi - na prvu kao da pušta malo ulja na jednom boltu (NE onom na kojem se ulje ispušta) , no na netu nalazim da može biti na nekom spoju zadnjeg kola i getribe pa da se tu lagano slijeva što zna biti i tvornička greška. Također, mijenjao sam i gume već zbog bušenja, pa sad...Ne budi lijen, ispustio sam ulje iako je jako nezgodno doći do bolta za ispuštanje ako nemate one zglobne dodatke za gedoru. Enivej, ulja ima točno 2,5 dcl i sad sam upamtio do koje razine treba biti na smeću od šipkice koje kao da je od plastike iz Černobila...Ne znam dali to za ovaj HPE 300 uopće piše u manualu a nemojte se voditi manualom starog 300 itd. jer po dobrom običaju Piaggio koristi istu šipkicu na nizu modela a kapacitet ulja getribe nije uvijek 250 ml. Enivej pratiti ću na tjednoj bazi, ne ide mi se sad u ovlašteni zbog toga izgleda da nije neka količina.
 
Last edited:
Tamaris.. boljka im je da pusti semering na strani zadnje remenice, skines deklo i tu di je primar, semering se moze izvaditi i staviti novi bez nekog veceg rastavljanja...
 
Eto i moje iskustvo, Rab - Zagreb starom cestom, Beverly 200 2003.. pred mjesec dana, cirka 220km naravno sa pauzama po putu. Samo bez straha!
Skuter sa upitnom prošlosti, nakon malo samostalnog servisa prije sezone, samo gas!
1000063442.jpg
1000063441.jpg
 
  • Like
Reactions: maverick
Tko muku muči s trešnjom volana na 300-400 Beverly-ma, rješenje su drugi utezi volana i gume.

Stavljen je Dunlop Scootsmart (za 400 je ograničen izbor zbog retardirane dimenzije prednje gume), i teži utezi volana i sad je miran. Tvornički utezi volana su od plastike...
 
  • Like
Reactions: maverick
Tko muku muči s trešnjom volana na 300-400 Beverly-ma, rješenje su drugi utezi volana i gume.

Stavljen je Dunlop Scootsmart (za 400 je ograničen izbor zbog retardirane dimenzije prednje gume), i teži utezi volana i sad je miran. Tvornički utezi volana su od plastike...
A onda nemaš kufer ili..? Meni su stavili utege umisto plastičnih, zbog kufera. I ja sam trenutno na Dunlopu, ali ne brini nakon nekog vremena tj. km počet će opet tresti...