beverly trza

http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=1083.0

evo , slika na sliku..

linkao bi ti jos toga, ali ne smijem, tako da malo i sam prosurfaj..  (y)
 
nema to nikakve veze sa prasinom na zvonu  :x


To se desi iz neznam kojeg razloga kad motor stoji neko duze vrijeme i kad se krece na hladno


Odi se vozi po šumi i prasini i sljunku i ugasi motor i onda kreni i vidjet ces da ce sve bit ok, a da skines deklo bilo bi hrpa prljavstine unutra (koja nebi utjecala na start)

 
sve je meni jasno o cemu pricas ali to bi onda po tvojoj logici uvijek trebalo biti tako pogotovo ako se motor ''gazi'' i kuplug vise dere i trosi (a samim time na zvonu ostaje vise tog sranja) no to se desava samo kad je motor hladan.
 
meni se to dogadja na aprilii sonic 50ccm, Uvik, al bas uvik... i kad je ostavin da radi i pet minuti nemoze se opet startat nego tek kad se pokusava krenit nekoliko puta, a turiranje na centralnoj ne pomogne puno... neznan zasto je to tako... nikad mi nije bilo jsano, motor nije nikad otvaran.... :misli:
 
malo se pogleda kvacilo i rijesi problem...

zasto se bojite servisa , otvaranje variomata nije isto kao i otvaranje masine ..

otvorite taj variomat ili dajte na servis , ili ako vam ne smeta , vozite se tako dalje  (y)
 
Lako ces to rijesiti....skini zvono kvacila i izvadi komplet van torque konverter sa kvacilom. Dobro pogledaj one trodijelne lamele kvacila. vidjeti ces da su na nekim mjestima "glatke i sijajne" a na rubovima hrapave i mat boje. Kvacilo ne hvata ravnomjerno i zato trza. Pobrusi malo sve tri lamele brusnim papirom(od 120) i dobro sve ispusi kmprimiranim zrakom. Problem ce nestati :wink:
 
ajde mi pošaljite neki link di ima to objašnjeno kako se skida.
tnx
(y)
 
Ma jebes link  :mrgreen: probam ti ja ovako,iz glave objasniti. Nije problem. Najprije na poklopcu varijatora sarafcigerom skini onu crnu plastiku koja se nalazi na zadnjem dijelu poklopca remena. Ispod nje nalazi se matica za kljuc 19. Ako imas pistolj(pneumatski) to ide odmah,ako ne...probaj nesto uglaviti u jednu od tih tri rupa,da blokira zvono.Nakon toga gedorom 8mm otpustis sve sarafe sa poklopca varijatora(one gornje ces malo teze,jer smata air box,te ces i njega morati otpustiti(drze ga dva sarafa) Obavezno izvadi i sipkicu mjeraca ulja,jer smeta. Nako toga uz malo natezanja poklopac mora sici dole...nakon toga skini zvono kvacila(ponekad ide tesko van) pazeci da ne izgubis onu podlosku sto stoji na zvonu .Sad jos rukama probaj rasiriti torque konverter,da bi maksimalno olabavio remen i da bi mogao komplet kvacilo izvaditi van sa osovine. Ako ne ide skini samo zvono...te osmirglaj na licu mjesta(samo malo..da skines onu sjajnu patinu sa sve tri ....)
 
zaboravio si reci da pazi na podlosku koja je na osovini ispod matice 19 na deklu, jer kad ga skida, vuče sigurno kao manijak i onda odjednom samo se omakne i skine deklo a podloska odleti ko zna kud...
 
Da....to je ona tanka podloska...ali neka pazi i na deblju podlosku koja se nalazi sa vanjske strane zvona(kad se skine poklopac).
 
Alo ljudi jel neko cuo ili mozda menjao lamele na bv 200ccm,
znate one sto nalezu na zvoni i koliko bi to moglo biti novaca?
 
kad se pakne kvacila potrose onda se kupuje drugo kvacilo...
 
ovako ja sam jednostavno izmjenio kompletni kuplung sa centralnim federom  i to je to. skuter je uglađeniji nema rupu kod veče turaže u kretanju, e sad koja mu je krajnja brzina nemam dume.
 
danilons said:
Alo ljudi jel neko cuo ili mozda menjao lamele na bv 200ccm,
znate one sto nalezu na zvoni i koliko bi to moglo biti novaca?
kvaclio za bev 200 dodje oko 400 kuna...original piaggio.
 
gdje u motormaniji kod piaggia ti je cifra iznad 80€ tako da je banana.uzmeš pollini za 580 jeftinije od orginala a bolje8'''9
 
prvo malo pobrusi te pakne i bit ce ok,a poslje kad se potrose kupi drugo kvacilo,tko jos mijenja pakne na kvacilu :mrgreen:
 
dobijes kvacilo sa susticama bez polutki...

polini 2G 995kn http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,156196.0.html tebi ovo 2G nije potrebno ali ako imas viska novca onda zasto ne...

polini obicno 580kn