Beverly vs Yamaha X max

Rocky_st said:
... evo ti podaci šta je motoplus izmiria...

yamaha x-max:   0-100km/h: 13.4s    0-50km/h: 4.2s     max brzina: 141 piše na celeru, 137 je stvarna brzina
yamaha x-city:   0-100km/h: 13.05s   0-50km/h: 4.35s   max brzina: 124 piše na celeru, 124 je stvarna brzina
piaggio beverly:  0-100km/h: 14.75s   0-50km/h: 5.8s     max brzina: 138 piše na celeru, 133 je stvarna brzina


...p.s... ne znam koliko je ovo sve skupa točno, tako su oni izmirili...

Ne vjerujem da je sat na X-Cityu tako točan, jer bi to značilo da žena i ja sa punim koferom stvarno pičimo oko 140km/h na autocesti, što je malo vjerovatno s obzirom da bi X-City trebao biti najsporiji od trojke.
Nije mi jasno zašto je tolika razlika u brzini između X-Maxa i X-Citya (13km/h) s obzirom da imaju istu mašinu. City je jednu kilu teži, ima veće kotače i viši vizir, ali je Max širi i djeluje mi kockastiji.
 
Kotači definitivno usporavaju citi u ubrzanju i daju mu prednost u konačnoj brzini, ali tu je i omjer u prenosnim zupčanicima, ima tu i faktora koji ovise od motora do motora, vremenski uvjeti, razrada, gorivo...
 
Rocky_st said:
... evo ti podaci šta je motoplus izmiria...

yamaha x-max:  0-100km/h: 13.4s    0-50km/h: 4.2s    max brzina: 141 piše na celeru, 137 je stvarna brzina
yamaha x-city:  0-100km/h: 13.05s  0-50km/h: 4.35s  max brzina: 124 piše na celeru, 124 je stvarna brzina
piaggio beverly:  0-100km/h: 14.75s  0-50km/h: 5.8s    max brzina: 138 piše na celeru, 133 je stvarna brzina


...p.s... ne znam koliko je ovo sve skupa točno, tako su oni izmirili...
eto, pa ovo ide u prilog onome sta sam reka , za mene je to sve farmacija....skeunda gori doli i par kilometara razklike u konacnoj....

hvala za trud
 
Ovo sa veličinom kola se nebi složija; veliko kolo je stabilnije i udobnije, ali to ne znaći da nužno mora značit i bolja vozna svojstva!
 
patuljak said:
Ovo sa veličinom kola se nebi složija; veliko kolo je stabilnije i udobnije, ali to ne znaći da nužno mora značit i bolja vozna svojstva!

Pa to svi i govorimo, ali večina ljudi ipak to ne shvača na taj način
 
karet said:
eto, pa ovo ide u prilog onome sta sam reka , za mene je to sve farmacija....skeunda gori doli i par kilometara razklike u konacnoj....

hvala za trud
Nije to sekunda gori-doli na krugu na Grobniku nego sekunda ipo od 0-50 po gradu i na cesti. Voziš Beverly i samo gledaš kako Xmax odlazi
 
danas otisao u salon yamahe i piaggia u Rijeci...

x-max - 35500

cruiser 250 - 35900 (bez kufera-dodatnih 1400 i vjetrobrana 700 kn)
tourer - 2 milje kuna jeftiniji...

dakle gledajuci realno, yamaha nije skuplja...

tako da cekam neke popuste (krajem godine) i dam svoj obol malo vecoj placi Rossija  :mrgreen:
 
beverly je postao meni iznimno dosadan skuter.............kad će više novi model izaći
 
Mane said:
Jesi možda dns prolazio kroz Sesvete?? :misli:
Nisam,kroz buzin svakodnevno,imam kojih 20ak km do posla i stvarno se nauzivam na tom skuteru...
 
netko je napisao:svak svog konja hvali pa tako i ja... (y)
Joke svaka cast!definitiivno si za novinara
Sto se tice te krajnje brzine ja i moja draga s punim koferom i mjestom ispod zica dosegli brzinu od 135 kmh...naravno da nije to stvarna brzina
A udobnost...vozio sam i nexusa i beva i apriliu,jednostavno svaka cast svakom ali meni najvise pase x max,zato sam ga i kupil..
prosjecna potrosnja(gradska 4,1l)
 
Nike said:
Nije to sekunda gori-doli na krugu na Grobniku nego sekunda ipo od 0-50 po gradu i na cesti. Voziš Beverly i samo gledaš kako Xmax odlazi

ako su mjerodavni gornji podaci onda ga gledas kako odlazi do 50 km/h, posli ga bev lagano stize i do 100 smanjuje razliku, da bi zavrsili na krajnjoj u par kilometara razlike ili svega 15-ak metara duzinske razlike ....
.opet ja po svome , to niko nece osjetit kad sjedne na jednog ili drugog, uostolom ne kupuje se to za grobnik, al eto ljude veseli da je nesto brze od necega i ima bolje ubrzanje.....ma da se mene pita uzea bi maxa samo zbog jedne stavri a to je ogroman prostor pod sicem, a beva jer djelova vjerovatno ima u svakoj trafici..
....necu dalje mudrovat ovdi, uvik se svodi na stvar osobnog ukusa, a pokazali su se i jedani drugi pozeljnima...e da maxu su su malo plastike ovlas ucvrscene, zadnji blatobran, rucke suvozaca, ostavlja los dojam,  a i kontrolna ploca djluje siromasno..malo se i tu sfusalo
 
ja osjetim razliku između Quasara i mašine iz Xmaxa
i nije samo na statu i u krajnjoj (koju na Xmaxu nisam proao), nego i u međuubrzanju
 
karet said:
ako su mjerodavni gornji podaci onda ga gledas kako odlazi do 50 km/h, posli ga bev lagano stize i do 100 smanjuje razliku, da bi zavrsili na krajnjoj u par kilometara razlike ili svega 15-ak metara duzinske razlike ....
Ma po čemu ga to stiže???
Pa i od 0-100 sporije ubrzaje. Ako se iti malo razumiješ u fiziku (ubrzanje), ne stiže ga nikako. Čak i kad nakon par sekundi kasnije nego Xmax dostigne konačnu brzinu, Xmax je već daleko odmaglio i i dalje povečava razmak....
Za ubrzanje od 0-50km/h Beverlyju treba 144 metra a X-maxu 104. U tih 40 metara znaš li koliku brzinu postigne Xmax?
 
Brzina i ubrzanje nisu toliko bitni u "sportskom" mjerenju snaga, več jednostavno kao zanimljivost koliko talijan, a koliko japanac izvlače iz iste zapremnine i na koji način.
Definitivno je sigurno da je na xmaxu sa manje dodavanja gasa(okretanja ručice) postignuta veča brzina od beva i to je činjenica koja običnog čovjeka veseli (y)
 
joke said:
Brzina i ubrzanje nisu toliko bitni u "sportskom" mjerenju snaga, več jednostavno kao zanimljivost koliko talijan, a koliko japanac izvlače iz iste zapremnine i na koji način.
Definitivno je sigurno da je na xmaxu sa manje dodavanja gasa(okretanja ručice) postignuta veča brzina od beva i to je činjenica koja običnog čovjeka veseli (y)

na tragu smo slicnog razmisljanja  (y), a koga sta veseli je osobna stvar, ja govorim iskljucivo u svoje ime i razliku koju sam JA osjetio je bila samo kad sam sjeo na vecu kubikazu tipa SW ili mayesti400, ponavljam opet za mene je to sve sitna razlika unutar iste klase 250..

nike, nez ljutnje, jel si ti stvarno uvjeren da xmax ostavi do 50 km/h beverlija za 40 m, to je skoro pola nogometnog terena, ja nevirujen..
sta se tice baznih podataka evo ti jos jednom
yamaha x-max:  0-100km/h: 13.4s    0-50km/h: 4.2s 
piaggio beverly:  0-100km/h: 14.75s  0-50km/h: 5.8s 
RAZLIKA            0-100km/h:  1,35s  0-50km/h: 1.6s

dakle netriba bit nuklearni fizicar da bi se zakljucilo da da je do 50 zivlji, a posli je bev malo zivlji, a ko dokle nastavlja do krajnje brzine..neman poima, jer su podaci do 100km/h a krajnja je je navedena ka razlika od 4km/h ! 

po tvom tekstu ispada da je x max raketa, a beverliju da je zamisalo ulje i benzinu i to jos u rezervaru  :LOL:

neznam kako si dosa do ovih 40 m..fiziku neznam al mi nekako nema logike
 
Splićani, jednostavno to rješimo.
Nabavi Bev 250 i dogegaj se do nas, idemo u tunel u Dubrovačkoj koji je cijelih 30m udaljen i rješimo sve dileme. (Ali neka vozi Bobo, Nike je šatoraš)
 
Ženin X-Max 250i (2006) nakon isteka garancije krepao prije 10 dana!
Otišla elektronika i kompjutor. Vjerojatno su štucali u Yamahi koliko ih je žen spominjala kad je ostala na cesti.
Potrebna zamijena cijelog sklopa zbog kodiranja. Cijena materijala = 3.500 Kn. (Nesmijem napisat što je sve izgovoreno na račun Yamahe)
Kažu da se dešava, ovo je več drugi X-max kod Grigića sa istim kvarom.  :misli: :misli: :misli:

Inače motor je odličan za grad i međugradsku vožnju, eksplozivan na startu i odlično ide (kada ide)! :mrgreen:.
Pa sada vi dalje razglabajte o kvaliteti Piaggio-Yamaha. Sve je to isto sranje, sa dosta primjeraka koji su škart !!!
 
liberty said:
dosta dođe kompjuter
ali mnogo manje nego za veći motocikl

za stroma x2 samo Ecu.
Ma potpuno je svejedno koliko dođe ili ne dođe kada te ostavi na cesti  :palacdolje:
 
joke said:
Splićani, jednostavno to rješimo.
Nabavi Bev 250 i dogegaj se do nas, idemo u tunel u Dubrovačkoj koji je cijelih 30m udaljen i rješimo sve dileme. (Ali neka vozi Bobo, Nike je šatoraš)

(y)

samo di nac nekoga koji nemisa ulje i benzin  :misli: