BMW 1150 gs adventure ili KTM 95O adventure

AnteK said:
Točno, a i manje strše od ovih mojih. Crash barovi spašavaju stvar, al opet,
razlika u kvaliteti "plastika" je velika. Srećom sam imao prilike vidjeti nekoliko
japanaca u padu i štetu  :mrgreen:
ostao sam osupnut koliko treba padat i zapinjat da se skrse one 2 bocne "skrgice" oko radijatora
 
Mene je oduvijek privlaćio taj gs,ništa moram ga kupit nagodinu pa da vidimo kakav je.... :mrgreen:,da vidimo jel se mogu pošlajfat cilindri po zavojima????

Znam da nije mjesto ali zna li netko dali pašu felge od R-a na Gs-a???? ono i diskovi i sve da je ok....?????

Inaće evo neke fotke sa UK foruma , ovako bi otprl izgledao moj gs....
 
AnteK said:
Zato što je BMW organizator. Iznenadio bi se koliko su KTMovi čvršći pri
padu, pogotovo od japanskih "putnih endura". Npr. rokneš sa 640 ADV i
isti pad sa Transalpom ili Stromom, uuuuuu, treba čuda para za plastike,
i dobro ako na tome samo ostane  :mrgreen:


Ako se ne varam KTM adv ima tank u 3. komore, tako i ako nekim čudom pukne možeš nastaviti put...
 
AnteK said:
Da, ali te "plastike" na ADV 640 su jedno sedam klasa čvršće od onih na npr.
mojoj Tenerki ili Transalpu... (y)
Na Transalpu 600 nosaci plastika hoce popucati i bez pada, nema potrebe padati! :)

...u jeeee di odosmo...
 
Alera Dugi said:
Na Transalpu 600 nosaci plastika hoce popucati i bez pada, nema potrebe padati! :)

...u jeeee di odosmo...
Ustedi ti trud. To je pravi motor... :LOL:
 
P mu M, Matija...ti si pravi šminker....
GS= gradski supermoto
 
Frane said:
Ako se ne varam KTM adv ima tank u 3. komore, tako i ako nekim čudom pukne možeš nastaviti put...
Kako to funkcionira ?  :misli:


 
Valjda mislis na to da su tankovi odvojeni i da ako jedan pukne prilikom pada, drugi i dalje drzi bengu. Plastika na velikom adventure-u je jako žilava i odredjeni dio ljudi koji se voze off road ne stavljaju niti crash barove. Npr Zoltan na svom 990 S nema c-bar  :wink:
 
kron said:
Vidi moj pad, samo sam ga obrisao, nema ni ogrebotine!

http://www.youtube.com/watch?v=HbroHu-swaE&feature=channel_page

Skoro RIP :shock: al ovaj je još luđi...


14sgubt.jpg
 
markookram said:
Kako to funkcionira ?  :misli:
imaš pipu s kojom zatvaraš pojedine komore. ako se ne varam, benzin ide direktno samo iz gornjeg dijela...bum poslikal sutra user manual da vidite
 
Bog!
Vozija BMW-a Gs1150 ca 50 km sa boljom polovicom prošlo lito od prijatelja iz Njemačke.(minjali motore) Bili na odmoru kod nas. Motor me nije oduševija u nijednom segmentu a posebno mi je žena bila zahvalna bogu kad je opet sila na XX iz mene jer pri brzini 160(skoro pa top speed) zadnji kraj je ljula ka na brodu.Vozili smo se Autoputem na povratku iz Gackog polja. Možda ovjes ili gume nisu bili na optimali ali sve u svemu nije me oduševilo! Za KTM-a neznam i kakvi su ovi GS1200, ali ovaj prosječan motor! Na v-stromu sam se osječa puno bolje! Naravno ovo moj subjektivni dojam.
Pozdrav!
 
Daltone mogu primjetiti da je ipak prevagnulo na stranu KTM... :misli: (y)
 
Cekamo razvoj pregovora sa Hvarom ako se ne varam  :mrgreen:
 
Max2007 said:
Bog!
Vozija BMW-a Gs1150 ca 50 km sa boljom polovicom prošlo lito od prijatelja iz Njemačke.(minjali motore) Bili na odmoru kod nas. Motor me nije oduševija u nijednom segmentu a posebno mi je žena bila zahvalna bogu kad je opet sila na XX iz mene jer pri brzini 160(skoro pa top speed) zadnji kraj je ljula ka na brodu.Vozili smo se Autoputem na povratku iz Gackog polja. Možda ovjes ili gume nisu bili na optimali ali sve u svemu nije me oduševilo! Za KTM-a neznam i kakvi su ovi GS1200, ali ovaj prosječan motor! Na v-stromu sam se osječa puno bolje! Naravno ovo moj subjektivni dojam.
Pozdrav!
a čuj...i ja kad sam s endura prešao na nakeda ovaj mi je bio nenormalno tvrd. Za poludit. Mislio sam da ga neću moći voziti i sve stavio na najmekše. Nakon đira do mora i nazad mi je i to bilo mekano. Treba ipak da se čovjek privikne. Tebi bi vjerojatno bilo koji enduro bio premekan kada odeš s xx-a na njega..
 
balegar said:
Daltone mogu primjetiti da je ipak prevagnulo na stranu KTM... :misli: (y)
hm, hm... Jučer prvi put sjeo na KTM u Čakovcu. Samo krug oko salona pa su trnci proradili. Već sam se vidio preko Karpata... Visina, vibracije (malo prejake nakon xjr-a)... Strašno dobar osjećaj. Sad radimo na financijama. Lako ti je motor nać, pare su problem :misli:
No, kupio se XJR pa će i KTM :wink:
 
Frgich said:
Cekamo razvoj pregovora sa Hvarom ako se ne varam  :mrgreen:
Tako je. Bio sam u Čakovcu pa ću skoknut i do Splita (Hvara). Šta je to za nas svjetske putnike (da nisam kamiondžija nebi mrdno sa kvarnera) :LOL: :LOL: :LOL:
 
live-for-ride said:
a čuj...i ja kad sam s endura prešao na nakeda ovaj mi je bio nenormalno tvrd. Za poludit. Mislio sam da ga neću moći voziti i sve stavio na najmekše. Nakon đira do mora i nazad mi je i to bilo mekano. Treba ipak da se čovjek privikne. Tebi bi vjerojatno bilo koji enduro bio premekan kada odeš s xx-a na njega..

Bog!
Nisan mislija uspoređivat ova dva tipa motora jer su posve različiti po namjeni, ali čak ni tvrdoča/mekoča nije upitna nisan očekiva od GS-a da se vozi ko XX pa autoputu. Očekina san više u djelu Konforda vožnje, kočnica (nekako su na XX-u odlučnije i sa dobrim osječajem doziranja,a ove su bile nekako tupe, bez oosječajne),razvijanja snage motora (možda kad se sidne sa XX-a na boksera imaš osječaj da to sve ide tromo i anemično) Čak san očekiva tvrdu getribu a ona me iznenadila pozitivno brzine su išle meko i precizno. Najviše kritika je bilo od suvozačice da je sjedalo manje udobno od XX-ovog i da je ljuljanje bilo neugodno.Naravno ja san ga stiska 150/160, vozija sam TDM-a i V-stroma 650 ali dojam je bija puno bolji. Možda je do dotičnog motora , nebi grišija dušu, ali ako je to to onda sam očekiva više!
Pozdrav!
 
Max2007 said:
Bog!
Nisan mislija uspoređivat ova dva tipa motora jer su posve različiti po namjeni, ali čak ni tvrdoča/mekoča nije upitna nisan očekiva od GS-a da se vozi ko XX pa autoputu. Očekina san više u djelu Konforda vožnje, kočnica (nekako su na XX-u odlučnije i sa dobrim osječajem doziranja,a ove su bile nekako tupe, bez oosječajne),razvijanja snage motora (možda kad se sidne sa XX-a na boksera imaš osječaj da to sve ide tromo i anemično) Čak san očekiva tvrdu getribu a ona me iznenadila pozitivno brzine su išle meko i precizno. Najviše kritika je bilo od suvozačice da je sjedalo manje udobno od XX-ovog i da je ljuljanje bilo neugodno.Naravno ja san ga stiska 150/160, vozija sam TDM-a i V-stroma 650 ali dojam je bija puno bolji. Možda je do dotičnog motora , nebi grišija dušu, ali ako je to to onda sam očekiva više!
Pozdrav!
hehe...tvoja suvozačica tebe voli (y) :wink: