Wittmann said:Očekivao sam nešto veću potrošnju od 4.8L/100 km, ugl grad i nešto izvan.
Nisu smece neg je ekipa tu koja ih nije ni vidjela a kamolo vozila proglasila losim zbog testa u motoreviji. Uglavnom kvarovi su bili semering na pogoni kod kvacila, stavili neki blesavi kasnije po broju dijela ide ok kvaliteta. Zbog ovoga je procurilo ulje na kvacilo i test ie bio prekinut. Natezac lanca. Ovo je bio opoziv. Nesto sa prednjim blatobranom, opoziv. Prednji lajtung potencijalni problem, opoziv. Uglavnom ako ima servisnu knjizicu trebalo bi biti sve ok.R3nchi said:Da sad ne citam temu od pocetka (al budem) kolko su smece te prve verzije c600 sport ??
Vidim ima ih vani po 4500 eura..
markotornic said:Nisu smece neg je ekipa tu koja ih nije ni vidjela a kamolo vozila proglasila losim zbog testa u motoreviji. Uglavnom kvarovi su bili semering na pogoni kod kvacila, stavili neki blesavi kasnije po broju dijela ide ok kvaliteta. Zbog ovoga je procurilo ulje na kvacilo i test ie bio prekinut. Natezac lanca. Ovo je bio opoziv. Nesto sa prednjim blatobranom, opoziv. Prednji lajtung potencijalni problem, opoziv. Uglavnom ako ima servisnu knjizicu trebalo bi biti sve ok.
Ako.mozes doci do v2 verzije tim bolje. To su ti oni sa 2 "topa".
Plgledaj na njemackim forumima ima ih i prek 100000km i sve ok.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Drugacija je i prednja maskamarkotornic said:2016 ak se ne varam uglavnom baci pogled na auspuh. Ima 2 izlaza
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Evo svih promjena, već je objavljeno ovdje:R3nchi said:Da sad ne citam temu od pocetka (al budem) kolko su smece te prve verzije c600 sport ??
Vidim ima ih vani po 4500 eura..