joke said:
Dizajn mi nije los (dapače - jedan od rijetkih koncepata za kojim mi cure sline! :slinavac: ), ali prednja svijetla su mi predivna. :love10: (DA, morao sam citirati tu sliku) No s druge strane, ovo pise veliki ljubitelj BMW-ovih prometala (doduše vise auta nego motora, najvise zbog cijene tih motora), pa to uzmite sa rezervom.
Dalje, nadam se da nece biti (ali ako ode u proizvodnju, 99% da hoce :? ) načičkan sa brdo elektronike (poznavajuci trenutna rjesenja na drugim aktualnim modelima istog proizvođaca) koju vecina vlasnika nece nikada koristiti, i koja ce samo doprinjeti nepotrebnom povecanju tezine.
Iduci problem je cijena. Ne mogu se ne sloziti sa ovim postom (bold):
milanche said:
A cijena koju bi formirali da i bude plasirano to cudo na trziste ne bi bila ispod 20t € budući je onaj bertoneov kramp od 125 ccm koštao preko 10t€...
...naime, taj C1 je po meni bio jedan od najvecih promasaja iz Bavarske ikada, neovisno o broju kotaca. :|
I sa ovim boldiranim bih se slozio. Jedino mozda ovo vezano uz kvalitetu je malo diskutabilno, ipak je to BMW! Mislim da si oni to nebi dozvolili!
joke said:
Mislim da bi trebao udomiti oko 800 cm u najmanje dva cilindra, kako je najavljivano več odavno.
Izgled je respektabilan, kao i komponente, ukoliko oboje ostanu do kraja ovakvi kao i na konceptu.
Cijena bi mogla bit jedina prepreku, naravno, uz rizik kvalitete "prvog mačića".
U svakom slucaju, ovom konceptu po meni fali:
> pocetak proizvodnje (jedino ako su spremni tezinu drzati ispod 200 kg i ne ugrađivati 50 kg elektronike i kablova
)
> cijena ne visa od T Maxove, jer je i njegova PREVISOKA :?
Živi bili pa vidjeli!