BMW K 1300 GT - raspad motora na testu izdržljivosti

Ne čitam motoreviju, općenito ne čitam časopise nikako, da li je ikad neki japanac na hard testu imao neki katastrofalni problem?
 
aurellie said:
Ne čitam motoreviju, općenito ne čitam časopise nikako, da li je ikad neki japanac na hard testu imao neki katastrofalni problem?

      ...evo na brzaka što se mogu sjetiti Kawasaki dvanaestica, rasuo se mjenjač negdje u drugoj trećini testa. I neznam u kojoj sam to reviji pročitao, ali prevod njemačkog supertesta.
 
tak je, svi imaju greske,

netko je spomenuo neunistive R serije iz 70 tih i 80 tih,

probaj bilo koji motor voziti na takav nacin i u tim rezimima pa ces vidjet da ce ti trajat isto toliko, ako ne i duze,
 
Super Jura said:
Ja bi rekao što veća serija to manja šansa za grešku.
Bitna je i volja tvornice za ispravljanje grešaka npr. radnik u Toyoti ima pravo (bez posljedica) zaustaviti traku da bi kvalitetnije obavio svoj posao.
to je tako rode kad u Toyote rade Japanci u tvornicama, dok u BMW je sve više Turaka, Marokanaca i takve "sposobne" radne snage..briga nekog Fatona oće li se motor raspast ili neće on je otišao na marendu (ili molitvu) kad je bio napola u sastavljanu kumpluga...eto nije stegao ili mu je ostala vida kilavo i desio se dernek..bitno je da njemu plaća stiže redovito...možeš imat najbolje inžinjere, no ako imaš glupog Abdula da ti sastavlja te sve kompliciranije stvari onda nema puno sreće s dugim vožnjama..eto primjer u US grad automobila Detroit je grad s 90% crnaca...a auti su im sve gori i gori....to se počelo i sa Švabama dešavat, sve nekvalitetnije i nekvalitetnije

Putnicima koji se voze daleko od kuće i daleko od bilo kakve servisne podrške pouzdanost motora je daleko na prvom mjestu. Takvi motori su (obično) vrlo komplicirani i gotovo ih je nemoguće popraviti priručnim sredstvima.
I zato treba puhati na hladno.
ma dalo bi se to popravit...po starinskome: presloži lamele, napravi nove navoje za vide a deklo okrpi tekućim metalom..i vozaj
 
stvarno mi nije jasno zašto petljate kvalitetu proizvoda s radnikom koji je šarfio šarafe. U najmanju ruku jadno. Zašto bi neku tursku srednjiškolac bio blesaviji od nekog njemačkog srednjiškolca? Zanimljivo je da npr Indijska intelektualna elita zna duplo više od istih tih zapadnjaka, a radi za duplo manju paru. Čovjek se zaposlio u njemačkoj tvornici i prihvatiouvjete rada, podliježe kontroli z asektor za koji radi, a finalni proizvod prolazi jednaku kontrolu kvalitete kao da ga je i radio švabo. Pa nisu sad oni taj proizvod odvojili i tekli "Ovog je radio turčin, njega ćemo blaže testirati". A što se tiče djelova, Ista stvar...proizvode se gdje je jeftinije, ali kvaliteta se kontrolira po standardima kupca (BMW-a). Ja se stvarno ne sječam da recimo honda ima felera ko dukac, a neki djelovi se rade u Italiji. I opet će doći netko pametan i napisati "neću hondu jer se radi u Italiji". Vidim da mnogima nije jasno zašto se kupuju ti bmw-i? Vjerojatno ni nikada neće.
 
kontrola kvalitete je skupi postupak koji ne donosi dobit (izravnu) stoga se unazad 25 godina preslo s kontrole svakog gotovog proizvoda na kontrolu uzorka iz serije, s tim da se sve vise ide na kontrolu sto manjeg broja uzoraka (svaki 100 ti, pa svaki 1000 pa...) isto tako se sve manje komponeneti kontrolira tj sve manje parametara gotovog proizvoda se kontrolira. Neki su prosli na proracunsku kontrolu, tj mjeri se vjerojatnost greske bitnih komponenti a zatim se racuna pouzdanost sklopa (koji mora iznositi min. 95%) i takav prozvod ide na trziste.

U proizvodnji mobitela odavno je napustena kontrola kvalitiete, kontrolira se ispravnost, i proizvod ide na trziste, naime proizvodjaci su izracunali da im se vise ispalti kupcu dati novi proizvod (na ime reklamacije) nego kontrolirati kvalitetu proizvoda pa time postici osjetno manji broj reklamacija. Dakle brigu ispravan/neispravan su prebacili na kupca, a svoj dio su pokrili zamjenom cijelog proizvoda ili dijela proizvoda u jamstvenom roku (btw. jamstveni rok je vrijeme u kojem se ocekuje pouzdanost rada od min 95%) tj. da ce 95% proizvoda raditi bez greske (kvara)

i ljudi kupuju BMW, Alfu, Toyotu, zato jer ju zele. i to je OK  (y)
 
live-for-ride said:
stvarno mi nije jasno zašto petljate kvalitetu proizvoda s radnikom koji je šarfio šarafe. U najmanju ruku jadno. Zašto bi neku tursku srednjiškolac bio blesaviji od nekog njemačkog srednjiškolca? Zanimljivo je da npr Indijska intelektualna elita zna duplo više od istih tih zapadnjaka, a radi za duplo manju paru
ma nije stvar da li je taj jadni Turčin pametan ili nije, nego ima li on volje za radit ili ne...današnje tvornice(gazde) gledaju samo novce, i njih ne briga ko će mu raditi dok ispunjava najmizerniji minimalni uvjet za raditi a za što manju lovu (najobičnije iskorištavanje ljudi) ... velika je razlika kad radnik ima dobru plaću i kad je zadovoljan ili netko ko je tu samo da skupi tu mizernu plaću da bi podmirio troškove..zadovoljni radnik radi za dobru plaću a onaj koji nema gdje radi za bilo šta..tako dolazimo do Turčina u tvornicama BMW i Mercedesa..to su ljudi koji rade za sitnu lovu preskupe stvari...zato šta ih gazda iskorištava jer može. i tu nema kvalitete.
Vidim da mnogima nije jasno zašto se kupuju ti bmw-i? Vjerojatno ni nikada neće.
kad bih ti ja rekao da sam polu-generalku platio 1 300Kn djelova i da sam je napravio nakon 300 000 pređenih kilometara..to ipak daje neku dozu kvalitete i pouzdanosti..a u tih svojih 10 godina vožnje tog motora imao sam desetke raznih kvarova (zadnja dva puta mi je bilo da su mi ventili pucali, no to je isključivo radi moje greške), no NIKAD se nije desilo da ja nisam mogao doć do odredišta bar na jednom cilindru, to je nešto šta čini taj motor posebnim....te starije koncepcije BMW su tako jednostavne i kvalitetne, pravo čudo. I još jedna stvar..BMW nikad nije komplicirao: 50 godina proizvode iste ventile, klipove, glave..sve je iskoristivo..motor je zbilja praktičan za održavanje..a da sad ne spominjem koje se sve djelove od auta ugrađuju...
 
     ...postoji ISO 9001 sistem UPRAVLJANJA kvalitetom proizvodnje. Njegovim prihvaćanjem (provođenjem) svaka diskusija o povezivanju lokacije proizvodnog pogona sa kvalitetom završnoga proizvoda postaje bespredmetna. Najprije je prihvaćen upravo u kompanijama koje su imale sredstava i kadrova za sprovesti ga (dakle autoindustrija, mobiteli, proizvodnja lijekova).
 
prihvacanja sustava upravljanja kvalitetom ne znaci da je proizvod kvalitetan, vec bi trebalo znaciti ujednacenost kvalitete proizvoda bez obzir na lokaciju njegove izrade.

uglavnom, problem pada kbalitete se pojavio odkad su proizvodnju od konstruktora preuzeli ekonomisti,
 
sid said:
kontrola kvalitete je skupi postupak koji ne donosi dobit
nebih se upuštao u raspravu jer kao i svaka na forumu neće imati kraja. S ovim se nikako ne slažem. Kontrola kvalitete je trenutni trošak koji dugoročno itekako donosi dobit.
Usporediti kontrolu kvalitete mobilnog uređaja i motocikla je bezveze, no shvatio sam poantu koju si htio istaknuti.
 
CHAGO! said:
ma nije stvar da li je taj jadni Turčin pametan ili nije, nego ima li on volje za radit ili ne...današnje tvornice(gazde) gledaju samo novce, i njih ne briga ko će mu raditi dok ispunjava najmizerniji minimalni uvjet za raditi a za što manju lovu (najobičnije iskorištavanje ljudi) ... velika je razlika kad radnik ima dobru plaću i kad je zadovoljan ili netko ko je tu samo da skupi tu mizernu plaću da bi podmirio troškove..zadovoljni radnik radi za dobru plaću a onaj koji nema gdje radi za bilo šta..tako dolazimo do Turčina u tvornicama BMW i Mercedesa..to su ljudi koji rade za sitnu lovu preskupe stvari...zato šta ih gazda iskorištava jer može. i tu nema kvalitete.kad bih ti ja rekao da sam polu-generalku platio 1 300Kn djelova i da sam je napravio nakon 300 000 pređenih kilometara..to ipak daje neku dozu kvalitete i pouzdanosti..a u tih svojih 10 godina vožnje tog motora imao sam desetke raznih kvarova (zadnja dva puta mi je bilo da su mi ventili pucali, no to je isključivo radi moje greške), no NIKAD se nije desilo da ja nisam mogao doć do odredišta bar na jednom cilindru, to je nešto šta čini taj motor posebnim....te starije koncepcije BMW su tako jednostavne i kvalitetne, pravo čudo. I još jedna stvar..BMW nikad nije komplicirao: 50 godina proizvode iste ventile, klipove, glave..sve je iskoristivo..motor je zbilja praktičan za održavanje..a da sad ne spominjem koje se sve djelove od auta ugrađuju...
uvatili ste se pisat o ljudima u tvornicama ,ma ne rade to turci ni kinezi ni hrvati danas u svim tim tvornicama faktor radnik ili ćovik je sveden na minimum odgovornosti sve te tvornice su kompletno kompjuterizirane di stvarno čovik nema nikakvog utjecaja ,šta tu on ima napravit ništa ,samo slagat ''lego kocke'' problem nastaje u lošijim materijalima šta zbog cijene koštanja  šta zbog težine
 
sid said:
prihvacanja sustava upravljanja kvalitetom ne znaci da je proizvod kvalitetan, vec bi trebalo znaciti ujednacenost kvalitete proizvoda bez obzir na lokaciju njegove izrade.

uglavnom, problem pada kbalitete se pojavio odkad su proizvodnju od konstruktora preuzeli ekonomisti,

Točno tako.

Generalno gledajući sustav upravljanja kvalitetom garantira ujednačenu kvalitetu proizvoda.
Odabir proizvođača je koja će to kvaliteta biti (visoka/niska) ali uvijek mora biti ista.

 
Sledgehammer said:
Iz Motorevije broj 01/2010, na kioscima od ovih dana...

BMW K 1300 GT munjevito je skupio 24.000 km. Nije ni čudo, jer radi se o luksuzno opremljenom motociklu stvorenom za gutanje kilometara. No, da niti BMW nije svemoguć pokazuje naš test izdržljivosti. Na 24.766 globalni putnik ostao je bez daha ili točnije – bez motora. Nakon kvara spojke, redni četverocilindraš bio je u totalnom raspadu i više ga nije bilo moguće popraviti. Više o svemu u Motoreviji 1/2010. koja je na kioscima od 18. prosinca.

==========================================

Iako je svaki motocikl više-manje daleko do perfekcije, BMW je na ovom testu podbacio na način na koji nisu navikli ljubitelji te marke. Na http://www.motorevija.com.hr/vijesti/BMW_K_1300_GT_Totalni_raspad postoji i slika toga, pa mi je malo nejasno kako je uopće moglo doći do ovakvog proboja kučišta, što je mogao biti uzrok, što moraš raditi sa motociklom da bi se ovako nešto dogodilo??

Nisam još kupio Motoreviju, budem sutra, no svejedno je dobro za komentiranje...  :shock: :shock: :shock:

I tu sad dolazi u igru gadna stvar, taj motocikl moze biti statisticka greska. Daklem da li se doseilo ne jednom ili je ucestali problem?

I na Z 750 clana ovog foruma su prdnuli ventili i sasula se masina, znaci li to da je kawa podbacila i da je cijela serija motora u banani, ne suprotno, motori su gotovo bezgresni. Sto da se to eto desilo s tim motorom motoreviji na testu, da li bi to znacilo nemojte kupovati Z smece je.

Hm, samo glasno razmisljam.
 
sid said:
kontrola kvalitete je skupi postupak koji ne donosi dobit (izravnu) stoga se unazad 25 godina preslo s kontrole svakog gotovog proizvoda na kontrolu uzorka iz serije, s tim da se sve vise ide na kontrolu sto manjeg broja uzoraka (svaki 100 ti, pa svaki 1000 pa...) isto tako se sve manje komponeneti kontrolira tj sve manje parametara gotovog proizvoda se kontrolira. Neki su prosli na proracunsku kontrolu, tj mjeri se vjerojatnost greske bitnih komponenti a zatim se racuna pouzdanost sklopa (koji mora iznositi min. 95%) i takav prozvod ide na trziste.

Sid pricas gluposti  :mrgreen:

Buduci da mi je to struka i izravno se bavim tim poslom, a ne virtualno, mogu reci da sam kompetentan to demantirati iz prve ruke.

Kontrola kvalitete je povecana razvojem tehnologije i manifestira se povecanim pregledom svih komponenti. Da li si zabrijao da se svaki dio mora sublerom mjeriti ili sto?
Naravno da se neki dijelovi kontoliraju po uzorcima iz serija ali tako je bilo uvije i bit ce. Uostalom kontrole kvalitete su visestruke i uopce je razlicite vrste i procese kontrola besmisleno stavljati u isti kos.

Eto molio bih te za objasnjenje tvojih tvrdnji.  :)
 
Oke stao BMW, ne kuzim, dakle drugi motori se nikad ne pokvare?
 
GSX 1402 said:
sve se može pokvariti  8)
a ti čitaj sa razumijevanjem  :mrgreen:

Gle citam ja sa razumjevanjem, ali jednostavno ti si neobjektivan sa BMW-om jer ga mrzis. Ko i ja fauve, i amen. Znam da ti se gade njihovi motori i jedva cekas da ig pljujes i to je to, zato si potpuno subjektivan u svojim iskazima.
 
Tommee said:
Gle citam ja sa razumjevanjem, ali jednostavno ti si neobjektivan sa BMW-om jer ga mrzis. Ko i ja fauve, i amen. Znam da ti se gade njihovi motori i jedva cekas da ig pljujes i to je to, zato si potpuno subjektivan u svojim iskazima.
netočno  :mrgreen:
a kad ga tak braniš kupi si to drlo a ne GTRa po kojem sliniš  :jesus:
 
GSX 1402 said:
netočno  :mrgreen:
a kad ga tak braniš kupi si to drlo a ne GTRa po kojem sliniš  :jesus:

Pa nemam ga sto braniti ili ne, sigurno da je oke motor.
 
Tommee said:
Pa nemam ga sto braniti ili ne, sigurno da je oke motor.


Citajuci clanak covjek stekne dojam da nije ok motor  :mrgreen:
 
GSX 1402 said:
Bmw je vrlo kvarljiv motor a dokaz tome je uz ovaj test i veliki broj bmw motora koji su ostali u kvaru pa ih švabe furaju na prikolici doma, sjetite se teme na forumu kad majstor prodaje "govno".

Sorry, ali pričaš gluposti. Dokaz za prvo nemaš - "velik broj motora ostalih u kvaru koji se na prikolici vraćaju za Njemačku" - ne znam kada si to sanjao i gdje si to vidio ili pročitao (a i ako jesi - jedan ili dva primjera, na ogroman broj prodanih, ne predstavljaju nikakvo pravilo ili relevantan uzorak). Ona tema kada "majstor" prodaje govno je dokaz kako imati pameti i novca za motor ne ide često zajedno, jer nisi rekao i zašto je njemu motor "riknuo"... obzirom greška nije u motoru!

BTW, nije motor (K 1300 S) riknuo, nego samo nije dao "majstoru" da ga uništava, pa je kao prevenciju štete elektronika otkazala paljenje na 15 minuta (da se gazda malo umije hladnom vodom i ohladi), jer - eto - pametan motor neda glupom vlasniku da ga uništava pucanjem iz motora i tjeranjem hladnog motora u crveno polje okretaja (motocikl je nov novcat, ima samo 280 km na satu, a po dolasku u servis upalio se bez problema - servisni pregled nije ukazivao na nikakvu grešku, osim na grešku u kompleksima vozača). A to su potvrdili i ljudi koji su u trenutku otkazivanja motocikla bili pokraj na tom susretu (mislim da je bio u BiH), i o tome dali izjavu tu na forumu. Greška majstora je što je popustio pred zajebavanjem jalnih ljudi oko sebe koji su ga išli provocirati na gluposti (što pucanje iz motora i turiranje hladnog motora u crveno polje okretaja definitivno je!...).

GSX 1402 said:
a bmwi su i ružni su za popizdit  :LOL: :LOL:

Pa i ti si, pa nikome ništa...  :LOL: :LOL: