aurellie said:Ne čitam motoreviju, općenito ne čitam časopise nikako, da li je ikad neki japanac na hard testu imao neki katastrofalni problem?
to je tako rode kad u Toyote rade Japanci u tvornicama, dok u BMW je sve više Turaka, Marokanaca i takve "sposobne" radne snage..briga nekog Fatona oće li se motor raspast ili neće on je otišao na marendu (ili molitvu) kad je bio napola u sastavljanu kumpluga...eto nije stegao ili mu je ostala vida kilavo i desio se dernek..bitno je da njemu plaća stiže redovito...možeš imat najbolje inžinjere, no ako imaš glupog Abdula da ti sastavlja te sve kompliciranije stvari onda nema puno sreće s dugim vožnjama..eto primjer u US grad automobila Detroit je grad s 90% crnaca...a auti su im sve gori i gori....to se počelo i sa Švabama dešavat, sve nekvalitetnije i nekvalitetnijeSuper Jura said:Ja bi rekao što veća serija to manja šansa za grešku.
Bitna je i volja tvornice za ispravljanje grešaka npr. radnik u Toyoti ima pravo (bez posljedica) zaustaviti traku da bi kvalitetnije obavio svoj posao.
ma dalo bi se to popravit...po starinskome: presloži lamele, napravi nove navoje za vide a deklo okrpi tekućim metalom..i vozajPutnicima koji se voze daleko od kuće i daleko od bilo kakve servisne podrške pouzdanost motora je daleko na prvom mjestu. Takvi motori su (obično) vrlo komplicirani i gotovo ih je nemoguće popraviti priručnim sredstvima.
I zato treba puhati na hladno.
ma nije stvar da li je taj jadni Turčin pametan ili nije, nego ima li on volje za radit ili ne...današnje tvornice(gazde) gledaju samo novce, i njih ne briga ko će mu raditi dok ispunjava najmizerniji minimalni uvjet za raditi a za što manju lovu (najobičnije iskorištavanje ljudi) ... velika je razlika kad radnik ima dobru plaću i kad je zadovoljan ili netko ko je tu samo da skupi tu mizernu plaću da bi podmirio troškove..zadovoljni radnik radi za dobru plaću a onaj koji nema gdje radi za bilo šta..tako dolazimo do Turčina u tvornicama BMW i Mercedesa..to su ljudi koji rade za sitnu lovu preskupe stvari...zato šta ih gazda iskorištava jer može. i tu nema kvalitete.live-for-ride said:stvarno mi nije jasno zašto petljate kvalitetu proizvoda s radnikom koji je šarfio šarafe. U najmanju ruku jadno. Zašto bi neku tursku srednjiškolac bio blesaviji od nekog njemačkog srednjiškolca? Zanimljivo je da npr Indijska intelektualna elita zna duplo više od istih tih zapadnjaka, a radi za duplo manju paru
kad bih ti ja rekao da sam polu-generalku platio 1 300Kn djelova i da sam je napravio nakon 300 000 pređenih kilometara..to ipak daje neku dozu kvalitete i pouzdanosti..a u tih svojih 10 godina vožnje tog motora imao sam desetke raznih kvarova (zadnja dva puta mi je bilo da su mi ventili pucali, no to je isključivo radi moje greške), no NIKAD se nije desilo da ja nisam mogao doć do odredišta bar na jednom cilindru, to je nešto šta čini taj motor posebnim....te starije koncepcije BMW su tako jednostavne i kvalitetne, pravo čudo. I još jedna stvar..BMW nikad nije komplicirao: 50 godina proizvode iste ventile, klipove, glave..sve je iskoristivo..motor je zbilja praktičan za održavanje..a da sad ne spominjem koje se sve djelove od auta ugrađuju...Vidim da mnogima nije jasno zašto se kupuju ti bmw-i? Vjerojatno ni nikada neće.
nebih se upuštao u raspravu jer kao i svaka na forumu neće imati kraja. S ovim se nikako ne slažem. Kontrola kvalitete je trenutni trošak koji dugoročno itekako donosi dobit.sid said:kontrola kvalitete je skupi postupak koji ne donosi dobit
uvatili ste se pisat o ljudima u tvornicama ,ma ne rade to turci ni kinezi ni hrvati danas u svim tim tvornicama faktor radnik ili ćovik je sveden na minimum odgovornosti sve te tvornice su kompletno kompjuterizirane di stvarno čovik nema nikakvog utjecaja ,šta tu on ima napravit ništa ,samo slagat ''lego kocke'' problem nastaje u lošijim materijalima šta zbog cijene koštanja šta zbog težineCHAGO! said:ma nije stvar da li je taj jadni Turčin pametan ili nije, nego ima li on volje za radit ili ne...današnje tvornice(gazde) gledaju samo novce, i njih ne briga ko će mu raditi dok ispunjava najmizerniji minimalni uvjet za raditi a za što manju lovu (najobičnije iskorištavanje ljudi) ... velika je razlika kad radnik ima dobru plaću i kad je zadovoljan ili netko ko je tu samo da skupi tu mizernu plaću da bi podmirio troškove..zadovoljni radnik radi za dobru plaću a onaj koji nema gdje radi za bilo šta..tako dolazimo do Turčina u tvornicama BMW i Mercedesa..to su ljudi koji rade za sitnu lovu preskupe stvari...zato šta ih gazda iskorištava jer može. i tu nema kvalitete.kad bih ti ja rekao da sam polu-generalku platio 1 300Kn djelova i da sam je napravio nakon 300 000 pređenih kilometara..to ipak daje neku dozu kvalitete i pouzdanosti..a u tih svojih 10 godina vožnje tog motora imao sam desetke raznih kvarova (zadnja dva puta mi je bilo da su mi ventili pucali, no to je isključivo radi moje greške), no NIKAD se nije desilo da ja nisam mogao doć do odredišta bar na jednom cilindru, to je nešto šta čini taj motor posebnim....te starije koncepcije BMW su tako jednostavne i kvalitetne, pravo čudo. I još jedna stvar..BMW nikad nije komplicirao: 50 godina proizvode iste ventile, klipove, glave..sve je iskoristivo..motor je zbilja praktičan za održavanje..a da sad ne spominjem koje se sve djelove od auta ugrađuju...
sid said:prihvacanja sustava upravljanja kvalitetom ne znaci da je proizvod kvalitetan, vec bi trebalo znaciti ujednacenost kvalitete proizvoda bez obzir na lokaciju njegove izrade.
uglavnom, problem pada kbalitete se pojavio odkad su proizvodnju od konstruktora preuzeli ekonomisti,
Sledgehammer said:Iz Motorevije broj 01/2010, na kioscima od ovih dana...
BMW K 1300 GT munjevito je skupio 24.000 km. Nije ni čudo, jer radi se o luksuzno opremljenom motociklu stvorenom za gutanje kilometara. No, da niti BMW nije svemoguć pokazuje naš test izdržljivosti. Na 24.766 globalni putnik ostao je bez daha ili točnije – bez motora. Nakon kvara spojke, redni četverocilindraš bio je u totalnom raspadu i više ga nije bilo moguće popraviti. Više o svemu u Motoreviji 1/2010. koja je na kioscima od 18. prosinca.
==========================================
Iako je svaki motocikl više-manje daleko do perfekcije, BMW je na ovom testu podbacio na način na koji nisu navikli ljubitelji te marke. Na http://www.motorevija.com.hr/vijesti/BMW_K_1300_GT_Totalni_raspad postoji i slika toga, pa mi je malo nejasno kako je uopće moglo doći do ovakvog proboja kučišta, što je mogao biti uzrok, što moraš raditi sa motociklom da bi se ovako nešto dogodilo??
Nisam još kupio Motoreviju, budem sutra, no svejedno je dobro za komentiranje... :shock: :shock: :shock:
sid said:kontrola kvalitete je skupi postupak koji ne donosi dobit (izravnu) stoga se unazad 25 godina preslo s kontrole svakog gotovog proizvoda na kontrolu uzorka iz serije, s tim da se sve vise ide na kontrolu sto manjeg broja uzoraka (svaki 100 ti, pa svaki 1000 pa...) isto tako se sve manje komponeneti kontrolira tj sve manje parametara gotovog proizvoda se kontrolira. Neki su prosli na proracunsku kontrolu, tj mjeri se vjerojatnost greske bitnih komponenti a zatim se racuna pouzdanost sklopa (koji mora iznositi min. 95%) i takav prozvod ide na trziste.
GSX 1402 said:sve se može pokvariti 8)
a ti čitaj sa razumijevanjem
netočnoTommee said:Gle citam ja sa razumjevanjem, ali jednostavno ti si neobjektivan sa BMW-om jer ga mrzis. Ko i ja fauve, i amen. Znam da ti se gade njihovi motori i jedva cekas da ig pljujes i to je to, zato si potpuno subjektivan u svojim iskazima.
GSX 1402 said:netočno
a kad ga tak braniš kupi si to drlo a ne GTRa po kojem sliniš :jesus:
Tommee said:Pa nemam ga sto braniti ili ne, sigurno da je oke motor.
GSX 1402 said:Bmw je vrlo kvarljiv motor a dokaz tome je uz ovaj test i veliki broj bmw motora koji su ostali u kvaru pa ih švabe furaju na prikolici doma, sjetite se teme na forumu kad majstor prodaje "govno".
GSX 1402 said:a bmwi su i ružni su za popizdit