BMW K 1300 GT - raspad motora na testu izdržljivosti

sid said:
Daj mi reci proizvođača kod kojega je to 1. nemoguće, i pod 2. koji će ti dati besmrtnu garanciju da se to njegovom motociklu najsigurnije na svijetu neće desiti, ili mu se to ne može desiti??

BTW, nije problem utvrditi tvorničku pogrešku, a sumnjam da BMW tada ne bi nadoknadio štetu barem u vidu novog motocikla. A ako je pogreška vozača, vjerojatno je i da se nije pridržavao "Uputstava za upotrebu" (nije smiješno, već realnost koju prečesto potcjenjujemo...)


gledaj Sledg, ja to ne tvrdim, a imam dovoljno tehnickog znanja da to niti ne ocekujem, zato mi i ide na quratz velicanje i dizanje u nebese raznoraznih (obicno germanskih) proizvoda (tu iskljucujem Jokea) koji se tretiraju kao nepoderivo bozanstvo vjecne vrijednosti, a kad se pokaze da su proizvod kao i svaki drugi, onda se to smatra izuzetkom i slicne tlapnje.

Takvo idolopoklonstvo se obicno pokusava objasniti germanskom preciznoscu i temeljitoscu radnika iz turske, pakistana, moldavije, i izuzetnom kvaaitetom ugradjenih dijelova koji su original germanskog porijekla iz turske, rumunjske, usa, indije, itd. itd.

Ono sto je definitivno, to je cijena koja je fakat germanska, ali da nebi bilo zabune, svaka cast BMW (napr) ako ga netko voli zato to ne platiti, po meni je placanje neceg jer to zelis ili ti se svidja sasvim objektivan parametar. Dakle zasto sam spreman dati vise za neki motor ili auto, zato jer ga volim, i to je to.
A o germanskoj superiornosti mozemo zavrsiti pricu zakljucno s krajem 70-tih godina.
Gore navedeno je potpuno točno.Radim 40g.(automehaničar)ividim strašan pad kvalitete njemačke strojogradnje.bmw-u za tu cijenu (koliko košta) NE SMIJE se raspasti kvačilo.Premjestili su proizvodnju malih motocikala u Kinu u koje sada ugrađuju LONCIN motore(kineske) ali nisu spustili cijenu ni centa,za razliku od Piaggia koji isto radi u Kini ali te modele prodaje i do 30% jeftinije.
 
aurellie said:
Ne čitam motoreviju, općenito ne čitam časopise nikako, da li je ikad neki japanac na hard testu imao neki katastrofalni problem?
malo ili nikad. imao sam Hondu 20g.Kud ćeš bolji test?
 
Junior said:
Iako R 1200 RT redovito pobjeđuje 1300 GT u usporednim testovima touring motora, pogodite koji je najbolji touring motor u USA 2009 godine. :misli:   

Best Touring Motorcycle: BMW K1300GT

Riders can tour on anything from a superbike to a 50cc scooter, depending on their tastes, but for those looking to pile on the miles in comfort the OEMs have come up with some sweet purpose-built rides. When it comes time to make long-distance tracks our first inclination are the sport-tourers. And the best S-T ride this year was the 2009 BMW K1300GT.


Sport touring bikes are a tricky bunch. Combining sport performance with all-day comfort is a difficult task, but BMW has the master plan figured out with the K1300GT.Why is the BMW K1300GT Motorcycle USA’s touring motorcycle of the year? Well, it took the already strong platform of the K1200GT and added an extra 136cc displacement for a new 140 rear-wheel horsepower engine. The uber Beemer touring platform now holds its own against the previously matchless Kawasaki Concours in the motor department. It also managed to overtake the surefooted Yamaha FJR in handling, at least in our test rider’s minds. Stellar brakes and on-the-fly suspension adjustment from the ESA II complete on-road performance that could just as easily get your license suspended as transport you to and fro with reserved comfort and class. Speaking of which, the heated grips, heated seat and cruise control, along with the plenty of protection from the fairing and adjustable windscreen make long distance rides an enjoyable affair - and the spacious integrated saddlebags accommodate multiple days in the saddle.

The BMW K1300GT does everything well on the road, but its downside, and it’s not an insignificant one, is its $20K MSRP – actually $19,150 for the base ABS model, with far beyond the $20K marker once riders add on the options. In spite of its price, the BMW won our 2009 Sport-Touring Comparison handily.

Want specifics? Read the full 2009 S-T review, but for the short answer consider my actions on the final day of our ST excursion. Having to head home early for a family obligation, I had to leave at 5 a.m. with 400 grim miles of wind, rain and darkness ahead of me. As I looked over the available touring rides from our test, I packed up the Beemer and snuck out of the hotel parking lot like a thief in the night. – Bart Madson
Amere, ne bih percipirao kao objektivne ocjenjivače.Imaju drukčiju filozofiju razmišljanja o motociklizmu,mada se i ona mijenja u novije vrijeme u korist evropske produkcije.
 
skorpion said:
Da bio prisutan kad se to dogodilo  a dogodilo se  na RIP ROUTE u organizaciji BBS u Sisku gospodin u godinama iz Siska-duga priča uglavnom motor nije dao da se pregrijan upali i time štiti sam sebe od moguče havarije!
Kod svih motora koji imaju elektronsko ubrizgavanje goriva (automobilskih,motociklističkih i ostalih)ne može se izazvati pucanje na ispuhu.
 
velecasni1 said:
Kod svih motora koji imaju elektronsko ubrizgavanje goriva (automobilskih,motociklističkih i ostalih)ne može se izazvati pucanje na ispuhu.

Ja to vrlo dobro znam ali on ne te je stoga držal motor u blokadi i palio i gasio na ključ pa je to zvučalo još jadnije! :palacdolje:
 
BlackVelvet said:
BMW napravi vrhunski stroj I onda zaseru gorivo pa BMW mora kvariti svoj sofisticirani stroj jer ne radi na šrot
  Pitanje za BlackVelvet:-da li uistinu misliš da ameri imaju lošiji benzin od hrvata? Rafinerija Sisak npr. ima definitivno zastarjelu tehnologiju.Opoziv BMW-a u USA nije bio zbog goriva nego zbog tvorničke greške savršenih skupih najboljih itd. BMW motocikala.Odi u "Mustang" i malo ohladi.
 
velecasni1 said:
   Pitanje za BlackVelvet:-da li uistinu misliš da ameri imaju lošiji benzin od hrvata? Rafinerija Sisak npr. ima definitivno zastarjelu tehnologiju.Opoziv BMW-a u USA nije bio zbog goriva nego zbog tvorničke greške savršenih skupih najboljih itd. BMW motocikala.Odi u "Mustang" i malo ohladi.
BlackVelvet:-Jesam li ja to dobro pročitao? 2000kom motocikala BMW u opozivu? To nisu 2-3 komada iz serije! To je cijela serija! Je li to istina?  Ako je istina onda BMW ima VELIKIH problema.Koliko košta taj model? 150000 kn? Za te novce trebao bi imati zlatne klipove.I nikakav kvar barem 200000km-NIKAKAV.Da mi BMW pokloni takav motocikl ja bi ih tužio.Pa toga nema ni kod Kineza.R modeli su OK.
 
Je li izašla Motorevija gdje ima i drugi prekid testa ?  :misli:
 
Killex said:
Je li izašla Motorevija gdje ima i drugi prekid testa ?  :misli:
Nije, pisalo je na tom linku koji je stavljen da izlazi 27.2.
http://www.motorevija.com.hr/vijesti/opet_raspad
 
velecasni1 said:
   Pitanje za BlackVelvet:-da li uistinu misliš da ameri imaju lošiji benzin od hrvata? Rafinerija Sisak npr. ima definitivno zastarjelu tehnologiju.Opoziv BMW-a u USA nije bio zbog goriva nego zbog tvorničke greške savršenih skupih najboljih itd. BMW motocikala.Odi u "Mustang" i malo ohladi.

Pa mislim da mogu imati lošiji benzin, manje oktana, gorivo od kukuruza.

BMW je najbolji stroj na svijetu, i šta mi možeš?!  :jesus:


As 4 the Mustang: U Mustangu su cajke, a to ne konzumiram.
 
BlackVelvet said:
Pa mislim da mogu imati lošiji benzin, manje oktana, gorivo od kukuruza.

BMW je najbolji stroj na svijetu, i šta mi možeš?!  :jesus:
BMW nije najbolji motocikl na svijetu ,ali je odličan.Eto ti! Posebno cijenim ljude koji ne vole cajke.Čestitam!

As 4 the Mustang: U Mustangu su cajke, a to ne konzumiram.
 
BlackVelvet said:
Zavjera  :jesus:
Nije zavjera, može se desiti-događa se svašta.Mada ima ljudi koji mogu pokvariti i čekić.
 
velecasni1 said:
Amere ne bih percipirao kao objektivne ocjenjivače. Imaju drukčiju filozofiju razmišljanja o motociklizmu,

WTF??  :misli: :misli: :misli:
 
Sledgehammer said:
WTF??  :misli: :misli: :misli:
Nejasno? Pa,pogledaj njihove tvorničke motocikle a naročito prerade.Na što to liči? To su motocikli? Što veća masa to ljepše i bolje(po njihovom).Ciklistika-nula, ergonomija-nula a ni kvaliteta nije nešto naročito.
 
velecasni1 said:
Nejasno? Pa,pogledaj njihove tvorničke motocikle a naročito prerade.Na što to liči? To su motocikli? Što veća masa to ljepše i bolje(po njihovom).Ciklistika-nula, ergonomija-nula a ni kvaliteta nije nešto naročito.
  Ispričavam se sledge-u zbog malog nesporazuma,mislim da se dio amera okreće evropi (BMW-u posebno),a ima i drugih na tržištu.
 
malo na racun Sledgeovog potpisa

BMW Bikes: Da se i drugi motocikli proizvode kao BMW - i oni bi također bili skupi i raspadali se  :LOL:
 
velecasni1 said:
Nejasno? Pa,pogledaj njihove tvorničke motocikle a naročito prerade.Na što to liči? To su motocikli? Što veća masa to ljepše i bolje(po njihovom).Ciklistika-nula, ergonomija-nula a ni kvaliteta nije nešto naročito.

To je sve rezultat njihovih specifičnosti, što zakonskih, tako i zemljopisnih...

Njihove homologacijske norme, ekološke norme i sigurnosne norme su podosta drugačije od europskih, a i njihova zemlja je prilagođenija velikim putnim krstaricama kojima vožnja od parsto kilometara po pravcu predstavlja upravo idealnu vožnju ( mnogi proizvođači zato imaju modele koji su namjenom maltene i rađeni isključivo za američko tržište...). Njihov pojam "cruising" najbolje dočarava to o čemu govorim, a odvoziti putovanje tipa Route66 je u svih preko 2800 kilometara dužine načičkano sa manje zavoja negoli da od Zagreba ideš do Splita po staroj cesti preko Plitvica...

Oni - i zbog svojih odredbi i tipova zdravstvenog osiguranja - ne trebaju kacige, pa ako se spičkaš, ionako ćeš sam snositi sve troškove, koji mogu biti enormni, no izbor je tvoj (ne bih imao ništa protiv da je tako i kod nas, za slučaj da imamo - nedajBože! - njihov zdravstveni sustav... no dok ti drugi moraju plaćati tvoje nezakonito ponašanje, u redu je da te se kažnjava zbog toga... odavno sam rekao da bih dao da motociklisti, ako bi im ozljede bile rezultat nezakonitog ponašanja i nenošenja opreme, trebali sami snositi troškove liječenja, iako su redovito osigurani preko HZZO-a… pa onda neka riskira tko hoće, a policija se ne bi morala zajebavati sa kaznama zbog nenošenja kacige!).

Opet, taj "cruising" je u Americi povezan sa strogim nadzorom prometa i beskompromisnim kažnjavanjem (a kazne su stroge i za naše pojmove drastične!), pa je i 99% američkih motocikala predviđeno za neke druge dojmove – brzina je out, image je in, i iako neka cesta kroz pustinju nema ni jedan zavoj, iako si sam na cesti u krugu desetaka kilometara, zajebavanje sa brzinom bi te moglo jako skupo stajati. Zato su se oni prilagodili filozofiji guštanja u tim malim brzinama, toliko malim da ti i vjetar od te brzine nije preveliki problem da bi kacigu morao imati, već se zadovoljavaju sa dobrim sunčanim naočalama zatvorenog tipa.

To sve ne znači da se oni ne vole poganjati ili provozati (njihova ponuda sportskih auta je vrlo jaka!), no reći da je to njihova filozofija je malčice netočno…
 
Mozemo mi govorit i ovo i ono,pisat svasta ali cinjenice su nepobitne.Ova ultra skupa tandrkalica se raspala i to dva puta!I za to nema ama bas nikakvog opravdanja!Pogotovo kad se uzme u obzir marka motora a cijena pogotovo.A sad kako,kada i zasto se raspala manje je bitno.....
 
Takve se stvari mogu dogodit svakome ali dva puta je ipak čudno  :misli: