Daj mi reci proizvođača kod kojega je to 1. nemoguće, i pod 2. koji će ti dati besmrtnu garanciju da se to njegovom motociklu najsigurnije na svijetu neće desiti, ili mu se to ne može desiti??
BTW, nije problem utvrditi tvorničku pogrešku, a sumnjam da BMW tada ne bi nadoknadio štetu barem u vidu novog motocikla. A ako je pogreška vozača, vjerojatno je i da se nije pridržavao "Uputstava za upotrebu" (nije smiješno, već realnost koju prečesto potcjenjujemo...)
gledaj Sledg, ja to ne tvrdim, a imam dovoljno tehnickog znanja da to niti ne ocekujem, zato mi i ide na quratz velicanje i dizanje u nebese raznoraznih (obicno germanskih) proizvoda (tu iskljucujem Jokea) koji se tretiraju kao nepoderivo bozanstvo vjecne vrijednosti, a kad se pokaze da su proizvod kao i svaki drugi, onda se to smatra izuzetkom i slicne tlapnje.
Takvo idolopoklonstvo se obicno pokusava objasniti germanskom preciznoscu i temeljitoscu radnika iz turske, pakistana, moldavije, i izuzetnom kvaaitetom ugradjenih dijelova koji su original germanskog porijekla iz turske, rumunjske, usa, indije, itd. itd.
Ono sto je definitivno, to je cijena koja je fakat germanska, ali da nebi bilo zabune, svaka cast BMW (napr) ako ga netko voli zato to ne platiti, po meni je placanje neceg jer to zelis ili ti se svidja sasvim objektivan parametar. Dakle zasto sam spreman dati vise za neki motor ili auto, zato jer ga volim, i to je to.
A o germanskoj superiornosti mozemo zavrsiti pricu zakljucno s krajem 70-tih godina.