BMW k100 rs

Elias said:
Koji je najlipši??

Ako K ... RS, po meni ovaj. I nadam se da je to moj sljedeći, uspijem li do proljeća ušparat nekih 2.000 € (ili uzmem li kredit):

slika-704714-58064bb95f3bf-velika.jpg


Kad na K 1200 i drugim modernim motorima vidim ovu grbu rezervoara, kao na kamili, koja se širi ka tvom trbuhu, a noge ti upadaju u udubljenja, pripadne mi muka. Groznooo...

b3bfd3a5967049aa948f67a65f2877bb.png


 
O ukusima se ne raspravlja, ali meni je osobno puno lipši k1200 rs nego k1100 rs, ali mi za vožnju vjerovatno ne paše ni jedan ni drugi,  kao ni ovaj moj k100 rs  :(. Možda mi se čak čini ovaj k1200 rs da je više touring položaj nego kao kod k100 rs i k1100 rs. Neznam, samo mi tako izgleda nisam vidio ni jednog ni drugog uživo (1100 i 1200), možda se i varam.
 
R 1100/1150 rt imaju odličan položaj za vozača ,od ovih starijih su stvarno ok
 
stsoso said:
O ukusima se ne raspravlja, ali meni je osobno puno lipši k1200 rs nego k1100 rs, ali mi za vožnju vjerovatno ne paše ni jedan ni drugi,  kao ni ovaj moj k100 rs  :(. Možda mi se čak čini ovaj k1200 rs da je više touring položaj nego kao kod k100 rs i k1100 rs. Neznam, samo mi tako izgleda nisam vidio ni jednog ni drugog uživo (1100 i 1200), možda se i varam.

K 1200 RS sam osobno testirao dok sam pisao za BH časopise. U krivinama se fino "valja", ali je, vjeruj mi, položaj više sportski i manje touring nego ka K 100 i K 1100. Nakon iole duže vožnje prije će te zaboljeti ruke i leđa nego na čisto touring mašinama. Plus, na K 1200 RS ne možeš tek tako zamjeniti upravljač kao na K 100 RS (onim od RT/LT-a) i na K 1100 RS (onim od LT-a). Ja ako u proljeće kupim ovaj K 1100, prva stvar koju ću uraditi je zamjena upravljača.

Ali na K 1200 je težište stvarnooo previsoko, time se gubi jedna od glavnih prednosti K 100 i K 1100

Evo ti mog testa K 1200 RS iz 2003:

https://www.scribd.com/doc/148169655/Sportaš-u-godinama-test-BMW-K-1200-RS-Auto-plus-magazin-31-2003
 
grafit said:
R 1100/1150 rt imaju odličan položaj za vozača ,od ovih starijih su stvarno ok

Za R 1100 RT se u potpunosti slažem, imao sam ga na testu za novine u Berlinu 2000. I uopće mu se ne osjeti težina... R 1150 RT nisam probao.

https://www.scribd.com/doc/214477953/Auto-05-00-Bavarski-Teskas-autor-Tarik-Dreca

Osobno, R 1100 RT mi je posljednji BMW sa 4-ventilskim bokser mašinama koji bih kupio (prednji far mu je skoro pa četvrtast a oklop nema nikakvih ekstremnih poteza), R 1150 RT već premoderan, kasniji pogotovu. Tu su BMW dizajneri već bili na teškim drogama...

 
r 1150rt je po izgledu  isti kao 1100 osim prednjeg svjetla i maloj modifikaciji maske fara
 
Ma ja ću za mog sigurno nabaviti volan od lt ili rt i onda se vozit ko kralj, što ga više  :021: sve mi je draži  :misli:  (y)
 
stsoso said:
O ukusima se ne raspravlja, ali meni je osobno puno lipši k1200 rs nego k1100 rs, ali mi za vožnju vjerovatno ne paše ni jedan ni drugi,  kao ni ovaj moj k100 rs  :(. Možda mi se čak čini ovaj k1200 rs da je više touring položaj nego kao kod k100 rs i k1100 rs. Neznam, samo mi tako izgleda nisam vidio ni jednog ni drugog uživo (1100 i 1200), možda se i varam.


Evo link pa ces taj svoj problem lako rijesiti:

http://www.moto-techniques.com/bmw.htm

Ima riser-a volana za tvoj motor koliko hoces pa polozaj mozes prominit i da motor ostane izgledom tvornicki.

http://www.k100-forum.com/t1264-handlebar-risers


http://www.ebay.ie/itm/BMW-K100RS-16V-1990-13-594-miles-ONLY-Handlebar-risers-set-/152320322851?hash=item2376ffad23:g:sjEAAOSw44BYLID7
 
Napier said:
Evo link pa ces taj svoj problem lako rijesiti:

http://www.moto-techniques.com/bmw.htm

Ima riser-a volana za tvoj motor koliko hoces pa polozaj mozes prominit i da motor ostane izgledom tvornicki.

http://www.k100-forum.com/t1264-handlebar-risers


http://www.ebay.ie/itm/BMW-K100RS-16V-1990-13-594-miles-ONLY-Handlebar-risers-set-/152320322851?hash=item2376ffad23:g:sjEAAOSw44BYLID7

S riserom rijesis dio problema - podignes volan pa se ne moras toliko saginjati prema njemu - ali ne i cijeli problem: sportski volani su daleko uzi, manji raspon nego touring, pa treba vise snage za okretanje
 
grafit said:
r 1150rt je po izgledu  isti kao 1100 osim prednjeg svjetla i maloj modifikaciji maske fara
e pa meni se bas to sa svjetlom i maskom fara ne svidja sta su napravili, a da ne spominjemo jos kasnije - R 1200 RT itd
 
stsoso said:
Ma ja ću za mog sigurno nabaviti volan od lt ili rt i onda se vozit ko kralj, što ga više  :021: sve mi je draži  :misli:  (y)

Meni se razbio zmigavac na oklopu na LT-u pa sam neki dan pretrazivao sta ima za K 100 na eBay, ma ima volana koliko ti dragi Bog hoce i to bas povoljnih; dobro, na nekima krom (ili crna boja) nisu bas u dobrom stanju pa ce ih trebati prekromirati (ili obojiti iznova).

Po meni za K 100 RS, kao sportskiji model, svakako i odgovara mat crni volan vise negoli kromirani
 
FFBikerSar said:
S riserom rijesis dio problema - podignes volan pa se ne moras toliko saginjati prema njemu - ali ne i cijeli problem: sportski volani su daleko uzi, manji raspon nego touring, pa treba vise snage za okretanje


Barem volana ima
 
Da vas pitam nešto, da li je itko od vas vidio mehanizam koji kad stisneš kumplung sklopi bočnu nogaru, da li to postoji i kako se to točno zove, Zlatko mi je rekao da su to imali na policijskim Bmw-eima. Pokušavao sam to tražiti ali mi ne uspijeva. To moram naći pod obavezno, jer sam već par puta upalio motor i krenuo sa spuštenom nogarom, na motorima koje sam vozio do sada, nisam mogao upaliti motor dok je bočna nogara spuštena.
 
Na mome K100 rs to ne postoji gledao u BMW katalogu po broju šasije.
 
FFBikerSar said:
K 1200 RS sam osobno testirao dok sam pisao za BH časopise. U krivinama se fino "valja", ali je, vjeruj mi, položaj više sportski i manje touring nego ka K 100 i K 1100. Nakon iole duže vožnje prije će te zaboljeti ruke i leđa nego na čisto touring mašinama. Plus, na K 1200 RS ne možeš tek tako zamjeniti upravljač kao na K 100 RS (onim od RT/LT-a) i na K 1100 RS (onim od LT-a). Ja ako u proljeće kupim ovaj K 1100, prva stvar koju ću uraditi je zamjena upravljača.

Ali na K 1200 je težište stvarnooo previsoko, time se gubi jedna od glavnih prednosti K 100 i K 1100

Evo ti mog testa K 1200 RS iz 2003:

https://www.scribd.com/doc/148169655/Sportaš-u-godinama-test-BMW-K-1200-RS-Auto-plus-magazin-31-2003


Tarik, napisao si dvije opaske  sa kojima se, na osnovu osobnog iskustva na oba spomenuta i uspoređena bavarca, jednostavno ne mogu složiti.

Na k1200rs ugradim superbike volan za 45 minuta, piva.inkl.
250€ košta kit.

36100d4a31852f5948317ac7b648bd51.jpg


Za 80€ postoji Wunderlich kit od dvije polugice koji ti digne volan na mega konforni položaj.
Ugradnja još brža.

4faedf66516a71b81cf38da1d54199f0.jpg


Što se visokog težišta tiče motori su totalno iste koncepcije, položeni redni 4 cyl.
koji garantira nisko težište.
Iznad motora najteži je tank-kadje pun i baterija.
Znači 95% iste vrijednosti.
Vjerovatno te je paralever na 1200rs  uputio na ovi zaključak.

Ovjes nije baš za pohvaliti, od 2002 hidrauličko podešavanje visine, podešavanje brzine povrata bez alata.
Sa investicijom od 1t€ sam i to riješi za vazda. Wilbers vo+hi.
 
stsoso said:
Da vas pitam nešto, da li je itko od vas vidio mehanizam koji kad stisneš kumplung sklopi bočnu nogaru, da li to postoji i kako se to točno zove, Zlatko mi je rekao da su to imali na policijskim Bmw-eima. Pokušavao sam to tražiti ali mi ne uspijeva. To moram naći pod obavezno, jer sam već par puta upalio motor i krenuo sa spuštenom nogarom, na motorima koje sam vozio do sada, nisam mogao upaliti motor dok je bočna nogara spuštena.

Pa sam Zlatko je baš takav mehanizam ugradio na K 100 LT, ima tome mislim dvije godine. Doduše tad je imao daleko više materijala sa policijskih koje je kupio na aukciji.

Koliko vidim na eBay, ako Zlatko toga nema, najbolji izvor za taj sklop, cio ili u dijelovima, su Amerikanci. Posto Motorworks ima neke dijelove sklopa spomenute pod "used parts" za K 100 (Frame, Side Stand), mogao bi i njih pitati da li mogu da ti sklope sve ove dijelove.

Ove slike su iz Clymer servisnog uputstva i BMW kataloga dijelova:

sidest10.jpg


sidest12.jpg


sidest11.jpg


Ebay sam sklop:

http://www.ebay.co.uk/itm/SIDE-KICKSTAND-CLUTCH-RELEASE-ARM-ROD-1990-90-BMW-K100LT-K100-LT-1000-/161675136240

Isto sa nogarom - ali možda nedostaju neke opruge ili buksne:

http://www.ebay.co.uk/itm/86-BMW-K100-K-100-LT-K100LT-KICK-SIDE-STAND-37-/370815853334

Kako vidim, preko Nijemaca se može i dalje dobiti taj cio sklop kao nov - možeš pitati i kod Tomića dali se može naručiti po ovim brojevima dijelova (9 je oznaka za cio sklop). Cijena sklopa dok je bio u redovnom programu iznosila je 42 €, sad ga mislim rade kao "one off" pa je i više nego duplo skuplje

https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/#!lang=&marke=BMW&mospid=51749&hg=46&btnr=46_0116&vin=

http://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/bmw-spare-parts?itemid=46532303020

https://en.partacus.de/spareparts/detail/6b57949972f12c30793b199440c63e8e/
 
Elias said:
Tarik, napisao si dvije opaske  sa kojima se, na osnovu osobnog iskustva na oba spomenuta i uspoređena bavarca, jednostavno ne mogu složiti.

Na k1200rs ugradim superbike volan za 45 minuta, piva.inkl.
250€ košta kit.

Za 80€ postoji Wunderlich kit od dvije polugice koji ti digne volan na mega konforni položaj.
Ugradnja još brža.

Što se visokog težišta tiče motori su totalno iste koncepcije, položeni redni 4 cyl.
koji garantira nisko težište.
Iznad motora najteži je tank-kadje pun i baterija.
Znači 95% iste vrijednosti.
Vjerovatno te je paralever na 1200rs  uputio na ovi zaključak.

Ovjes nije baš za pohvaliti, od 2002 hidrauličko podešavanje visine, podešavanje brzine povrata bez alata.
Sa investicijom od 1t€ sam i to riješi za vazda. Wilbers vo+hi.

Priznam za Superbike kit nisam znao, jeli to original BMW ili od neovisnih?

Ja sam imao utisak, kada bih stao sa K 1200 RS (ne u vožnji) da mu je gornji dio "težak", ako bih ga malo nakrivio u stranu da preteže, što kod K 100 nemam